هزینه فریت بار استرالیا

هزینه فریت بار استرالیا
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیان کریمی

استرالیایی یکی از بزرگترین جذب کنندگان مهاجر در جهان است که با وجود دانشگاه های بسیار معتبر و فرصت های شغلی عالی در همه زمینه ها، سالانه تعداد زیادی از مردم را به مهاجرت ترغیب کرده است . از سراسر دنیا به این کشور مهاجرت کنید . چندفرهنگی بودن و کیفیت بالای زندگی استرالیا نیز نقش مهمی در جذب مهاجران داشته است . سالانه تعداد زیادی از مردم برای ادامه تحصیل ، کار و زندگی از ایران به استرالیا مهاجرت می کنند . با افزایش مهاجرت به استرالیا ، تقاضا برای ارسال کالا به استرالیا افزایش یافته است بنابراین اطلاعات کامل ارسال به استرالیا , هزینه های ارسال به استرالیا و همچنین ارسال از استرالیا به در این مقاله به صلاحدید شما گنجانده شده است . 

حمل و نقل به استرالیا چگونه است ؟

با این حال، هر ساله بسیاری از مهاجران برای تحصیل و کار به استرالیا مهاجرت می کنند ، معمولا این افراد مبلمان و لوازم خانگی خریداری می کنند .  شخص خود را به استرالیا بیاورید . با این حال، همانطور که باید بدانید، محدودیت‌هایی در وزن چمدان مسافران وجود دارد که معمولاً در خطوط هوایی به خطوط هوایی کمی متفاوت است . اگر مسافران بیش از این مقدار مجاز حمل کنند ، برای بار اضافی که بسیار سنگین و بسیار گران است، هزینه دریافت می شود . در چنین شرایطی حمل بار با باربری استرالیا بهتر و ارزانتر است . 

شهرهای سیدنی، ملبورن ، آدلاید ، کانبرا و بریزبن از بزرگترین شهرهای استرالیا هستند و مهاجران اغلب به این شهرها نقل مکان می کنند ، بنابراین حمل و نقل بار به طور کلی به این شهرها انجام می شود . 

حمل و نقل هوایی به استرالیا بهترین راه برای حمل بار به شهرهای مختلف استرالیا است زیرا سریعتر و ایمن تر از روش های دیگر است . دارد. همچنین لازم به ذکر است که این روش بهترین راه برای ارسال کالاهای شکننده، با ارزش و آسیب دیده بدون تاثیر شرایط جوی می باشد . اگر امتناع کنی به مقصد میرسی . به همین ترتیب، کالاهایی که تاریخ انقضا دارند بهتر است از طریق هوایی حمل شوند تا سریع به مقصد برسند و فاسد نشوند . پس بهترین روش فریت و ارسال بار به استرالیا است.

چیزی که باید به آن توجه کنید این است که بهتر است کالاهای بیش از 500 کیلوگرم را از طریق هوا حمل نکنید زیرا باعث هزینه بالایی می شود . که راحت نیست . پس استرالیا  جزیره ای است و مرز زمینی با کشورهای دیگر ندارد بهتر است کالاهای بالای 500 کیلوگرم را از طریق دریا به استرالیا حمل کنید زیرا این روش کافی است . ارزان تر است . اما لازم به ذکر است که حمل و نقل به استرالیا از طریق دریا زمان بسیار زیادی می برد و ممکن است 2-3 ماه طول بکشد . بنابراین، اگر برای رساندن بار خود به مقصد عجله دارید ، حمل و نقل هوایی بهترین گزینه برای شماست .

ارسال به استرالیا 

هزینه ارسال به استرالیا چقدر است ؟ 

 

هزینه ارسال به استرالیا نه تنها شامل هزینه حمل و نقل و صدور بارنامه هوایی می باشد بلکه هزینه سایر قطعات نیز در قیمت حمل به استرالیا لحاظ می شود . شما تعیین نمی کنید . کد متفاوتی دارند که هر ساله برای تبلیغ این کرایه به شرکت های حمل و نقل استفاده می شود . از طرفی هزینه هایی مانند هزینه بسته بندی کالا، حمل کالا از محل سکونت تا فرودگاه امام خمینی (ره )، عوارض گمرکی، هزینه های ترخیص کالا و نیز باید در نظر گرفته شود. . هزینه حمل کالا و صدور بارنامه نیز به عوامل مختلفی از جمله: ب- نوع کالا، وزن و حجم کالا بستگی دارد و مشخص نیست . به طور کلی، کالاهای ارسال شده به استرالیا در دسته های زیر قرار می گیرند : 

بارهای کمتر از 45 کیلوگرم 

بار بین 45 تا 100 کیلوگرم 

بار بین 100 تا 300 کیلوگرم  

بارهای بیش از 300 کیلوگرم 

همچنین لازم به ذکر است که هزینه حمل و نقل به استرالیا از شهری به شهر دیگر متفاوت است و بر اساس مسافت متفاوت است . بنابراین بهترین راه برای دریافت اطلاعات در مورد هزینه ارسال به استرالیا این است که قبلا با شرکت تماس گرفته باشید و جزئیات ارسال را توضیح دهید ، قیمت ارسال به استرالیا را از کارشناسان شرکت باربری جویا شوید .  

لطفاً توجه داشته باشید که هنگامی که محموله شما به فرودگاه مقصد خود در استرالیا می رسد، ذخیره بار تا 48 ساعت رایگان است و بهتر است محموله خود را در این مدت جمع آوری کنید . ترخیص کالا از گمرک ، در غیر این صورت باید هزینه های ذخیره سازی را بپردازید .               

نحوه ارسال بسته به استرالیا را می توانید در مقاله ارسال بسته به استرالیا بیابید .

مزایای سفر هوایی به استرالیا      

سفر هوایی به استرالیا مزایای زیادی دارد که برخی از آنها در زیر ذکر شده است :

بسته بندی مناسب و حرفه ای 

سرعت و تحویل کالا به مقصد در زمان کمتر

محصولات مستقل از زمان هستند .     

خطر آسیب به محصول بسیار کم است .     

ارسال از استرالیا با پست هوایی 

قبل از ارسال به استرالیا ، محموله را اسپری کنید

اگر میخواهید مدارک ارسال کنید بلاگ ارسال مدارک به کانادارا بخوانید.

بهتر است بدانید که کشور استرالیا برای جلوگیری از ورود آفات ، حشرات و آفات به این کشور قوانین و مقررات سختگیرانه ای را برای واردات کالا به این کشور وضع می کند . اگر محصول شما چوبی است باید از این طریق بخور داده شود و گواهی بخور بین المللی برای آن دریافت کنید و همراه با بار ارسال کنید . اگر ایستگاه خدمات بین‌المللی ندارید ، نمی‌توانید بار خود را در شهر مقصد در استرالیا تخلیه کنید .

برای اطلاعات بیشتر در مورد ارسال بسته به اروپا به مقاله ارسال بسته به اروپا مراجعه کنید .

مدارک مورد نیاز برای تحویل به استرالیا    

برای ارسال بار هوایی به استرالیا باید مدارک زیر را ارائه دهید : 

عکس بلیط پرواز شما     

اصل و کپی شناسنامه یا پاسپورت فرستنده مرسوله

لیست بسته بندی، این لیستی از کالاهای موجود در چمدان شما است.    

اگر قصد حمل بار از طریق هوا را دارید ، مدارک زیر مورد نیاز است:

کارت ویزیت شخصی یا نامه بازرگانی از شرکت ارسال کننده .  

مجوزهای لازم برای اخذ مجوز صادرات را وارد کنید

لیست بسته بندی ( لیست کالاهای در حال حمل )     

عامل یا یا نووی اس  

لازم به ذکر است که برخی از تسهیلات دارای مجوزهای خاصی هستند که قبل از هر اقدامی باید اخذ شود .         برای اطلاعات بیشتر در مورد کالاهای خاص می توانید با یکی از شرکت های پیک تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری کسب کنید .        

مراحل حمل و نقل به استرالیا    

محصول : ارسال به سوئد   

مراحل حمل و نقل به استرالیا    

حمل و نقل کالا به استرالیا شامل چندین مرحله به شرح زیر است :      

حمل و نقل مورد نظر حداقل 10 روز قبل از تاریخ پرواز

بسته بندی حرفه ای بار توسط شرکت حمل و نقل در محل سکونت محل کار شما 

ترانسفر از صندلی خود به ترمینال هوشمند فرودگاه امام خمینی ( ره ) .

ایجاد و تولید اسناد فوق الذکر  

دریافت مجوزهای لازم از 

انجام وظایف گمرکی در حمل و نقل.

صدور بارنامه

موضوع بارنامه 

یک برچسب روی محموله قرار دهید و آن را به شرکت هواپیمایی ما تحویل دهید .

تحویل بارنامه و کلیه اسناد حمل و نقل جهت پیگیری محموله 

ردیابی حمل و نقل به مقصد 

تمامی مراحل قبلی توسط پیکی که برای ارسال کالا انتخاب کرده اید انجام می شود و نیازی نیست نگران چیزی باشید .  تخت       

 

نکات مهمی که قبل از ارسال به استرالیا باید بدانید :       

و بسته بندی کالا بهتر است حداقل 10 روز قبل از پرواز با شرکت حمل و نقل مورد نظر تماس بگیرید .

لازم به ذکر است گمرک فرودگاه امام خمینی ( ره ) در روزهای پنجشنبه، جمعه و تعطیلات رسمی تعطیل است .

حمل بار به استرالیا از شرکت هایی که دارای مجوز حمل و نقل و دارای دفتر در فرودگاه امام خمینی (ره) هستند کمک بگیرید .

اطلاعات بیشتر در مورد حمل و نقل هوایی، به مقاله حمل و نقل هوایی مراجعه کنید .

 

فریت حمل و نقل استرالیا      

در اینجا چند نکته برای حمل و نقل محموله فریت به استرالیا آورده شده است :      

 

هزینه نگهداری تا 48 ساعت رایگان است و سپس بر اساس وزن، حجم و نوع کالا محاسبه می شود .

لیست بسته بندی، شماره بارنامه و کارت شناسایی باید در هنگام جابجایی بار ارائه شود .

واردات محصولات کشاورزی و غلات به استرالیا به دلیل پتانسیل انتقال بیماری های گیاهی توصیه می شود .  

فقط معادل 10000 دلار میتونه بگیره و اگه بیشتر از این مقدار بگیری باید به گمرک اعلام کنی .

ارسال از استرالیا به ایران   

بسیاری از افرادی که مایل به ادامه تحصیل هستند    کسانی که برای کار و زندگی به استرالیا مهاجرت کرده اند ، خانواده و دوستانی در ایران دارند که گاهی حاضر به ارسال هدایا و سوغاتی از استرالیا به ایران هستند .  بهترین راه ارسال سوغاتی و هدایایی برای عزیزانتان ارسال بار از استرالیا به ایران است .         

برای ارسال از استرالیا به ایران می توانید با هر شرکت حمل و نقل بین المللی در ایران تماس بگیرید و هماهنگی های لازم را انجام دهید .                برای ارسال از استرالیا به ایران تهیه کنید .     برای این منظور عموماً حمل و نقل هوایی بهترین روش است زیرا سریع است و امنیت بالایی دارد .      

همچنین می توانید مدارک یا بسته های کمتر از 10 کیلو را با پیک بین المللی ارسال کنید .           اما به خاطر داشته باشید که ارسال بسته های بالای 10 کیلو از طریق پست معمولا هزینه بیشتری دارد و راحت نیست .

  آخرین حرف ها

استرالیایی   یکی از محبوب ترین کشورهای جهان برای کسانی است که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل و کار را دارند . بسیاری از افرادی که از ایران به استرالیا مهاجرت می کنند نیز تمایل دارند وسایل و وسایل منزل خود را به این کشور بیاورند .                     با توجه به فضای محدود برای بار مسافر و هزینه هنگفت چمدان های سنگین، بهتر است از روش ارسال باربری استرالیا استفاده کنید . این روش بسیار سریع و ایمن است اما به شما توصیه می کنیم برای ارسال کالا به استرالیا به شرکت های با تجربه در این زمینه اعتماد کنید .  زیرا بسته بندی اجناس مخصوصاً کالاهای حساس ، شکننده و گران قیمت امری ویژه است که باید با دقت انجام شود در غیر این صورت کالا آسیب می بیند .     و حتی گاهی غیر قابل استفاده است.      

در این مقاله در مورد حمل و نقل به استرالیا ، مراحل آن ، مدارک لازم ، هزینه ارسال به استرالیا و اطلاعاتی در مورد حمل و نقل از استرالیا به ایران آمده است.       در اختیارت گذاشتم . امیدوارم مطالب این مقاله برای شما مفید بوده باشد .  

سوالات متداول 

حمل و نقل به استرالیا چگونه است ؟

حمل و نقل هوایی به استرالیا بهترین راه برای حمل کالا به استرالیا است زیرا سریعتر و ایمن تر از روش های دیگر است .         همچنین لازم به ذکر است که این روش بهترین راه برای ارسال کالاهای شکننده، با ارزش و آسیب دیده بدون تاثیر شرایط جوی می باشد.         اگر امتناع کنی به مقصد میرسی .

چه مدارکی برای حمل و نقل مسافر در استرالیا لازم است ؟     

یک عکس از اصل بلیط هواپیما و یک کپی شناسنامه یا پاسپورت فرستنده ، برگه بسته بندی که لیست کالاهای موجود در محموله شما است .

برای ارسال کالاهای تجاری به استرالیا چه مدارکی لازم است ؟  

شرکت حمل و نقل شخصی یا تجاری ، اخذ مجوزهای لازم جهت اخذ مجوز صادرات، لیست بسته بندی ( لیست کالاهای موجود در محموله) ، پستچی جدید 

 

نظرتان را بنویسید