چگونه میتوانیم از سایت های خارجی خرید کنیم.

چگونه میتوانیم از سایت های خارجی خرید کنیم.
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیان کریمی

بسیاری از برندهای معروف دنیا به دلیل  تحریم ایرانیان در کشور ما شعبه یا نمایندگی ندارند .   بسیاری از برندهای موجود در ایران کپی هستند و یا با قیمت های بسیار بالا به فروش می رسند اما خبر خوب این است که می توانید آنها را مستقیما از سایت های خارجی معتبر خریداری کنید . مانند آمازون محصولات مورد نظر خود را ارزانتر بخرید و حتی  لطفا برندهایی که در ایران موجود نیستند را هم ذکر کنید . 

برای خرید در وبسایت های خارجی مانند آمازون ، ebay ، علی اکسپرس و یا حتی خرید از برندهای معروف دنیا، به یک کارت خرید معتبر از   نیاز دارید که بتوانید مستقیماً از این طریق خرید خود را انجام دهید . سایت ها . از طرفی به آدرسی خارج از ایران چون اکثر وب سایت های خارجی خدمات ارسال کالا به ایران را ندارند . پس از دریافت محصولات خود به آدرس خارج از کشور، باید محصولات را به ایران ارسال کنید و همچنین مراحل گمرکی ایران را طی کنید .

همانطور که می توانید تصور کنید، مراحل بالا پیچیده هستند و ممکن است فکر کنید ارزشش را ندارد ، اما شرکت هایی هستند که همه این مراحل را انجام می دهند . به سادگی برای شما ساخته شده و محصولاتی را که 

در این مقاله در مورد نحوه خرید از سایت خارجی و نحوه ارسال به ایران و نحوه خرید بدون عوارض از سایت های خارجی صحبت خواهیم کرد .    

چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم ؟      

بسیاری از افراد در مورد خرید از وب سایت های خارجی و ارسال به ایران سوال می کنند و تمایل دارند برای اطمینان از اصل بودن محصول مستقل باشند .    از سایت های خارجی خرید نکنید . شرکت های زیادی هستند که  می توانید از تمامی سایت های خارجی خریداری کنید و محصولات خود را درب منزل دریافت کنید .  البته فراموش نکنید که می توانید محصولاتی را که در ایران ممنوع نشده اند بخرید . روشن  شرکت  کارگزاران تمامی مراحل خرید کالا اعم از پرداخت با کارت ارزی و تحویل کالا به خارج از کشور , ارسال آن به ایران و مسائل گمرکی ایران را برعهده دارند و به مراحل پیچیده این کار اهمیت نمی دهند .    

خرید از سایت های خارجی     

برای این کار می توانید محصول مورد نظر خود را در وب سایت خارجی مورد نظر خود بیابید و لینک آن را در وب سایت کارگزار ثبت کنید و پرداخت را به  انجام دهید . برای ثبت سفارش خود از طریق درگاه بانکی اظهارنامه واقعی کنید . پس از آن کارگزاری کلیه مراحل خرید کالا ، حمل و نقل ، ترخیص کالا از گمرک و تحویل کالا درب منزل شما را انجام خواهد داد . en    با همین سهولت می توانید از سایت های خارجی خرید آنلاین انجام دهید و  اصالت خود را در سریع ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه نشان دهید .       

خرید آنلاین در سایت های خارجی       

که در در سال‌های اخیر ، به‌ویژه پس از شروع همه‌گیری ، خرید آنلاین به دلیل بسته شدن بسیاری از فروشگاه‌ها و اعمال محدودیت‌ها در شهرها افزایش یافته است . خسته بود به همین دلیل مردم مجبورند به فروشگاه های اینترنتی تکیه کنند و به صورت آنلاین و آفلاین خرید کنند . این مشکل باعث شده تا خیلی ها به فکر خرید آنلاین از سایت های خارجی بیفتند .       آنها می افتند تا بتوانند محصولات اصلی را به روشی بسیار راحت و گران بخرند مناسب تر است . اما همانطور که گفتم این هم مشکلات خاص خودش را دارد . موضوعاتی مانند کارت خرید ارز , حمل کالا به ایران و مسائل گمرکی و ...     پیچیدگی این تجارت باعث شده است که بسیاری از افراد از خرید در سایت های خارجی صرف نظر کنند . اما در سال های اخیر   شرکت ها برای شما از سایت های خارجی خرید زیادی انجام می دهند که این کار را بسیار آسان می کند.          برای انجام فریت بار به استرالیا این بلاگ را بخوانید.

خرید آنلاین در سایت خارجی     

بسیاری از افراد تمایل بیشتری به خرید از برندهای معروف دارند و محصولات مورد نیاز خود را از برندهای خارجی تهیه می کنند ، چه پوشاک و چه لوازم خانگی . اما این مشکل بسته به شرایط امکان پذیر است جریمه دویدن ، نرسیدن به  ممکن است دشوار به نظر برسد . اما اکنون و شرایط یک جامعه  کارگزاری ارائه شده است، نه تنها امکان خرید از وب سایت های معتبر و معتبر مانند آمازون و علی بابا وجود دارد ، بلکه امکان خرید مستقیم از برندهای پوشاک نیز وجود دارد . مانند H & M و لوازم خانگی مانند بوش و دیگران   ممکن است  

شما این را می توان با هر یک از این  انجام داد شرکت  کارگزاران به راحتی خریدهای امن و راحت را در وب سایت های خارجی انجام دهید .      اورجینال خود را در منزل با بهترین قیمت و در کمترین زمان ممکن به نمایش بگذارید 

نحوه خرید در سایت های خارجی

مراحل خرید در سایت های خارجی بسیار شبیه به مراحل خرید در سایت های ایرانی است و مراحل آن اصلا پیچیده نیست .  نیست   شما محصول مورد نظر خود را در سایت خارجی مورد نظر خود پیدا می کنید، آن را به سبد خرید اضافه می کنید ، سپس مانند سایت های وب ایرانی ، پرداخت را انجام دهید.  اما نکته ای که در این قسمت وجود دارد این است که شما نمی توانید از کارت بانک ایرانی عضو شتاب خود برای خرید در سایت های خارجی استفاده کنید و باید آن را تغییر دهید.    ویزا، مسترکارت و غیره کارت هدیه را بازخرید کنید و مبلغ را بر حسب ارز پرداختی نمایش دهید .

تحریم ایران ، امکان ارسال کالای شما به ایران وجود ندارد .          برخی افراد برای خرید برندهای خارجی به کشورهای دیگر سفر می کنند ، اما با توجه به نوسانات قیمت و قیمت، این روش می تواند بسیار گران باشد .  و مقرون به صرفه نیست .

نحوه خرید در سایت های خارجی

گزینه دیگر کمک گرفتن از دوستانی است که در خارج از کشور زندگی می کنند . شما می توانید محصولات خود را جمع آوری کرده و به ایران بفرستید اما این روش می تواند  آنها سوالات و مشکلات خاص خود را دارند. از طرفی ارسال کالا به ایران از برخی کشورها مانند آمریکا تقریبا غیر ممکن است و هزینه آن بسیار بالاست و اصلا ارزان نیست .

با توجه به محدودیت های فوق و مشکلات خرید از وب سایت های خارجی، بهترین راه برای خرید از وب سایت های خارجی، کمک گرفتن از شرکت های  است . کارگزاری است که با کمترین هزینه ممکن از سایت های خارجی برای شما خرید انجام می دهد و کلیه امور گمرکی را انجام می دهد . این روش ارزان ترین روش خرید در سایت های خارجی می باشد .      اگر میخواهید مدارک به کانادا ارسال کنید این بلاگ را بخوانید.

شرکت  دلالان می توانند کالای مورد نظر خود را با کارت ارزی خود پرداخت کنند و محصولات خود را به آدرس خود در خارج از ایران بگذارند . بعداً به صورت زمینی و هوایی  یا از طریق دریا لاستیک ها را حمل می کنند و کلیه تشریفات گمرکی را انجام می دهند و بسته درب منزل شما تحویل می شود . با این روش می توانید به راحتی از سایت های خارجی خرید کنید و محصولات اورجینال را تهیه کنید.        

لطفاً توجه داشته باشید که مدت زمانی که طول می کشد تا محصول به دست شما برسد بستگی به جایی دارد که آن را خریداری کرده اید . میشه بگید تو کدوم کشور و چقدر با ایران فاصله داره ؟  مثلا آمازون در امارات در کشورهای مختلف مثل آمریکا ، انگلیس ، ترکیه و ... شعبه دارد و بهتر است از کشورهای آمازون نزدیک به ایران سفارش خود را ثبت کنید تا زودتر به دست شما برسند. . بهترین وبسایت ها برای خرید اینترنتی

حرف آخر   

اگر سوالی در مورد خرید از سایت های خارجی و ارسال کالاهای خریداری شده در ایران دارید که پاسخ آن را در این مقاله پیدا نکرده اید .     در قسمت نظرات زیر همین مقاله قرار دهید تا در اسرع وقت شما را راهنمایی کنیم .    

 

نظرتان را بنویسید