نحوه فرستادن حیوانات خانگی به خارج از کشور

نحوه فرستادن حیوانات خانگی به خارج از کشور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
دیان کریمی

باربری وانت یکی از مهمترین و تخصصی ترین مشکلات در حوزه حمل و نقل می باشد که انجام آن به دانش زیادی نیاز دارد تا آسیبی به حیوانات زنده وارد نشود. در حین حمل و نقل به هیچ چیز جسمی یا معنوی وارد نکنید .  شرکت تی اکسپرس با داشتن متخصصین اعزامی حرفه ای با دانش و تجربه کافی به شما این آرامش را می دهد که بدون نگرانی به مقصد خواهید رسید .    حیوانات خانگی مورد علاقه خود را در دستان مطمئن کارشناسان شرکت تی اکسپرس قرار دهید . در این بلاگ به نحوه فرستادن حیوانات خانگی به خارج از کشور میپردازیم.  

با این حال، ما چند سوال برای شما داریم که می خواهیم در این مقاله در مورد رایج ترین سوالات در مورد کار با حیوانات به آنها بپردازیم .  برای اینکه بتوانید بهتر با ارسال حیوانات خود به خارج از کشور مقابله کنید در خدمت شما هستیم .

آیا امکان اعزام حیوانات به خارج از کشور با هواپیما وجود دارد ؟

حمل حیوانات خانگی در هواپیمای ما قانونی و اخلاقی است ؟

وسایل حمل و نقل حیوانات خانگی در هواپیمای ما چیست ؟   

شرایط حمل و نقل حیوان خانگی چگونه است ؟ 

حمل و نقل هوایی حیوانات به خارج از کشور یکی از خدمات تخصصی و مهمی است که توسط شرکت تی اکسپرس با تعهد به رعایت کلیه استانداردهای بین المللی حمل و نقل هوایی حیوانات ارائه می شود . da   این برای هر کسی که می خواهد حیوان خانگی یا حیوانات زنده ( مانند اسب و حیوانات وحشی ) خود را به خارج از کشور ببرد امکان پذیر است . حرکت از روستا به شهرهای کشور دیگر . این جابجایی مستلزم رعایت اصول خاصی است تا اطمینان حاصل شود که حیوان زنده شما در طول حمل و نقل کاملاً ایمن و از سلامت جسمی و روانی خوبی برخوردار است .  و به آنجا برس .

توسط ونت 

وسایل حمل و نقل حیوانات با پرواز ما  

حیوانات زنده وجود دارد : روش همراه و روش بدون همراه .

روش اضافی

این روش به ویژه در صورتی مفید است که قصد دارید به شهر یا کشور دیگری سفر کنید و می خواهید حیوان خانگی خود را به آنجا ببرید .  برای این کار، هنگام خرید بلیط هواپیما از شرکت هواپیمایی خود، باید کد فعال ارائه دهنده خدمات حمل و نقل یا AVIH را وارد کنید . برای خرید از سایت های خارجی به این بلاگ مراجعه کنید.

هر مسافر می تواند دو قلاده سگ یا گربه یا 10 پرنده تزئینی (مانند طوطی ، فنچ و ...) برای پرداخت هزینه بار رایگان به همراه داشته باشد . لازم به ذکر است که تنها حیوانات خانگی مانند حیوانات ذکر شده در بالا می توانند در این حالت حمل و نقل شوند. مورد دیگر این است که با این روش شما  حیوانات خانگی خود را در جعبه استاندارد مخصوصی به همراه غذای مورد نیاز خود قرار داده و به همراه بقیه چمدان ها و بارهای خود در منطقه به مدیران منطقه بار هوایی ما تحویل دهید . محموله هوایی در فرودگاه مقصد قرار و تحویل داده می شود .

روش غیر ترکیبی 

این روش را می توان از نظر هزینه و ایمنی حیوان بهترین روش دانست . در این روش، شما باید چند روز قبل از پرواز، پس از تایید مدارک و الزامات، حیوان خود را به صورت زنده در دفتر T Express تحویل دهید . برای ارسال آن به مقصد مورد نظر، نامه بارگیری و پس از تحویل در فرودگاه مقصد تحویل داده می شود . این روش برای حمل و نقل حیوان خانگی است .    

لازم به ذکر است که این روش بسیار راحت تر و قابل اعتمادتر از روش اول (ترکیبی) است و همچنین ارسال حیوان خانگی شما به صورت زنده ارزان است . شما بسیار کمتر از سربار پرداخت می کنید . البته روش محاسباتی با استفاده از ضرایب معینی در استانداردهای هوایی محاسبه و اسناد هزینه و حمل صادر می شود .

در هر دو حالت حمل و نقل، حیوان خانگی شما در محفظه بار هواپیمای ما قرار می گیرد ، جایی که می توان دما و رطوبت را تنظیم کرد و حیوان خانگی شما می تواند با خیالی آسوده سفر کند . ما  هستیم برای فریت بار به استرالیا این بلاگ رو بخونید.

نکته دیگری که قابل ذکر است این است که روش دوم هم برای حیوانات خانگی و هم برای حیوانات خاص استفاده می شود. برای حمل و نقل حیوانات خاص، تمامی ملاحظات و الزامات و همچنین مراحل تحویل بسته به ویژگی با مشتری هماهنگ می شود .

توسط ونت 

شرایط کارگو سلام وانت 

برای حمل و نقل هوایی حیوانات وجود دارد . با رعایت آنها و تهیه مدارک لازم نزد سازمان حیوانات می توانید مراحل حمل و نقل را پیگیری کنید . انجام   

برخی از این نکات عبارتند از : 

تایید در کشور مقصد

در صورتی که بیش از 7 روز از تاریخ صدور گواهی نگذشته باشد ، گواهی بهداشت دام را از مرجع رسمی دامپزشکی کشور مبدا دریافت و ارائه دهید . ( در این گواهی نام صاحب حیوان نیز درج شده است ) 

ارائه اصل و کپی شناسنامه و پاسپورت حیوان به همراه کلیه اطلاعات و کارت واکسیناسیون به روز شده عمدتاً ضد هاری . ( نام صاحب حیوان نیز باید در این سند درج شود )

همراه داشتن گواهی قرنطینه صادر شده توسط دامپزشک در فرودگاه مبدا 

بسته به گونه جانوری و قوانین کشور مقصد ممکن است دوره ها و شرایط مختلفی برای گشنیز مورد نیاز باشد . این نکته بسیار حائز اهمیت است که به یاد داشته باشید باید تمام اقدامات لازم با کشور مقصد برای ورود حیوان انجام شود تا بعد از سفر مشکلی پیش نیاید . ارائه برای ارسال مدارک خود به کانادا میتوانید این بلاگ را بخوانید.   

در پایان باید به خاطر داشت که حمل و نقل حیوانات زنده از طریق هوایی عملیاتی است که نیاز به دانش و تجربه کافی در این زمینه دارد و بهتر است انجام شود. این کار را به متخصصان این حوزه بسپارید تا خطری جان شما را تهدید نکند .

اگر در این مورد نگرانی دارید و نیاز به مشاوره بیشتر دارید ، لطفا با کارشناسان T Express ما تماس بگیرید .           همکاران شایسته ما با دانش و مهارت خود شما را به صورت رایگان همراهی خواهند کرد . 

در T-Express متعهد هستیم که حیوانات خانگی شما را از هر کجای دنیا به طور کامل و ایمن و با رعایت کامل استانداردهای بین المللی حمل کنیم .  آقا  

نظرتان را بنویسید