استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری

استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

آن دسته از افرادی که علاقه مند به شرکت در فراخوان استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری ۱۴۰۰ هستند، می توانند به سایت سازمان سنجش و مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را در این آزمون استخدامی انجام دهند. در صورتی که این افراد موفق به قبولی در این آزمون شوند، می توانند به صورت رسمی در دادگستری فعالیت کنند.

 

 

قوه قضاییه و دادگستری در کنار هم هر ساله اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی مختلفی می کنند که یکی از این آزمون ها، آزمون استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری می باشد. کلیه متقاضیانی که قصد ثبت نام در این آزمون استخدامی را دارند، می توانند پس از مطالعه شرایط لازم جهت ثبت نام در این آزمون، مراحل ثبت نام خود را انجام دهند.

داوطلبانی که در آزمون استخدامی مشاوران خانواده ۱۴۰۰ دادگستری و قوه قضاییه قبول می شوند می توانند سایر مراحل پذیرش خود را انجام داده و در دادگستری مشغول به کار شوند. در ادامه قصد داریم به بررسی آزمون استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری، زمان ثبت نام این آزمون و شرایط لازم برای ثبت نام آن در سال 1400 بپردازیم.

 

زمان استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری ۱۴۰۰

آن دسته از افرادی که متقاضی ثبت نام آزمون مشاوران خانواده و روانشناس در دادگستری می باشند، می بایست که حتما در آزمون استخدامی مشاوران خانواده و روان شناسان دادگستری شرکت کنند تا در صورت قبولی در این آزمون، بتوانند به صورت رسمی در دادگستری فعالیت کنند.

 

داوطلبان می بایست حتما از زمان استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری در سال ۱۴۰۰ مطلع باشند و حتما در این زمان اقدام به ثبت نام در این آزمون کنند. زمان ثبت نام در آزمون استخدامی مشاوران خانواده و روان شناسان در دادگستری سال گذشته در در خرداد ماه بود.

 

 

زمان استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری ۱۴۰۰ به محض اعلام در اینجا اطلاع رسانی می شود.

 

معمولا مدت زمانی که برای ثبت نام در این آزمون در نظر گرفته می شود، حدودا 10 روزه است و داوطلبان می توانند در فرصت مشخص و معین، اقدام به ثبت نام در این آزمون کنند. برای آشنایی با نحوه ثبت نام به مطالعه مقاله زیر بپردازید.

 

بیشتر بخوانید: نحوه ثبت نام آزمون مشاوران خانواده

 

 

نحوه استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری ۱۴۰۰

آن دسته از افرادی که متقاضی استخدام به عنوان مشاور خانواده و یا روانشناس در دادگستری می باشند، می توانند با ورود به سایت استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری، مراحل ثبت نام خود را در این آزمون انجام دهند. مجری برگزاری آزمون اخذ پروانه مشاوران خانواده قوه قضاییه و دادگستری سازمان سنجش و آموزش کشور می باشد.

 

لذا متقاضیان ثبت نام در آزمون استخدامی مشاور خانواده و روان شناس دادگستری، می بایست که به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و مراحل ثبت نام خود را از طریق این سایت انجام دهند. برای ورود به بخش ثبت نام در این آزمون استخدامی، لازم است که داوطلبان از منوی سمت راست سایت سازمان سنجش بر روی گزینه «سایر آزمون های استخدامی» کلیک کنند.

 

آزمون مشاوران خانواده

 

لینک مربوط به ثبت نام در آزمون استخدامی مشاوران خانواده و روان شناسان در زمان ثبت نام آزمون مشاوران خانواده فعال می شود و پس از اتمام زمان ثبت نام، داوطلبان به هیچ وجه مجاز به ثبت نام در این آزمون استخدامی نمی باشند. برای ثبت نام در آزمون استخدامی مشاوران خانواده و روان شناسان دادگستری ۱۴۰۰ لازم است که کلیه داوطلبان ابتدا وجه مربوط به ثبت نام را از طریق خرید کارت اعتباری در سایت سازمان سنجش پرداخت کنند و سپس با کمک شماره سریال کارت اعتباری، مراحل ثبت نام خود را آغاز کنند.

 

پس از ورود به سامانه ثبت نام و استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری 1400 می توانید فرم مربوط به ثبت نام در این آزمون را به صورت الکترونیکی تکمیل نمایید و پس از چک کردن فرم، آن را در سایت سازمان سنجش ثبت کنید و مراحل ثبت نام خود را در این آزمون با دریافت کد پیگیری به اتمام برسانید.

 

بیشتر بخوانید: ویرایش ثبت نام آزمون مشاوران خانواده

 

 

 

 

 

شرایط استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری ۱۴۰۰

آن دسته از افرادی که متقاضی استخدام به عنوان مشاور خانواده و روانشناس هستند، می بایست که حتما از شرایط استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری مطلع باشند و در صورتی که واجد شرایط استخدامی می باشند، مراحل ثبت نام خود را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور انجام دهند.

 

شرایط استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری برای سال 1400، هنوز مشخص نشده است؛ چرا که زمان ثبت نام در این آزمون فرا نرسیده است. اما با توجه به اینکه معمولا شرایط ثبت نام در این آزمون استخدامی هر ساله مشخص و یکسان است، می توانید به مطالعه شرایط استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری سال گذشته بپردازید. از جمله شرایطی که در سال گذشته برای استخدام در این آزمون در نظر گرفته شده بود می توان به موارد زیر اشاره کرد.

 

داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران

متاهل بودن به صورت دائم

داشتن حداقل سن 40 سال و داشتن 5 سال سابقه کار مرتبط

داشتن حداقل سن 35 سال و حداقل 8 سال سابقه کار مرتبط

داشتن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائم برای آقایان

نداشتن سوء پیشینه کیفری و یا محرومیت از حقوق اجتماعی

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و سکر آور

نداشتن تجاهر به فسق و سوء شهرت

تعهد به اصل نظام جمهوری اسلامی ایران و قانون اساسی

عدم اشتغال به وکالت، یا سردفتری ازدواج و طلاق و یا اسناد رسمی

عدم اشتغال در شورای حل اختلاف

نداشتن محکومیت به انفصال دائم از خدمات دولتی و یا عمومی

دارا بودن مدرک کارشناسی از دانشکده های معتبر خارجی و یا داخلی مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و یا وزارت بهداشتی درمان و آموزش پزشکی در رشته های مشاوره، روان پزشکی، مطالعات خانواده، روان شناسی، مددکاری اجتماعی، حقوق، فقه و مبانی حقوق اسلامی و یا سطح 2 حوزه علمیه و مطالعات اجتماعی

 

بیشتر بخوانید: دفترچه استخدام آزمون مشاوران خانواده

 

 

 

 

مشاوره استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری ۱۴۰۰

در صورتی که قصد ثبت نام در آزمون استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری را دارید، می بایست که ابتدا دفترچه راهنمای ثبت نام این آزمون را از طریق سایت سازمان سنجش و آموزش کشور مطالعه نمایید و تمامی شرایط و مدارک لازم برای ثبت نام آزمون مشاوران خانواده را دارا باشید. در صورتی که شما واجد شرایط ثبت نام در این آزمون نباشید، حتی در صورت قبولی، قبولی آزمون شما لغو خواهد شد.

 

با توجه به اینکه رقابت برای استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری بسیار زیاد است، بهتر است که حتما منابع و مواد مشخص شده برای آزمون را از طریق دفترچه راهنمای ثبت نام مطالعه کنید و با مطالعه کافی سر جلسه آزمون حضور پیدا کنید.

 

دقت داشته باشید که هر ساله این آزمون در بازه زمانی مختلفی برگزار می شود. لذا لازم است که حتما برای ثبت نام در این آزمون استخدامی، فقط در زمان ثبت نام استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری، اقدام به ثبت نام در این آزمون کنید و ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنید.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص استخدام مشاور خانواده و روان شناس در دادگستری ۱۴۰۰ را توضیح داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: منابع آزمون مشاوران خانواده



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان ثبت نام آزمون استخدامی مشاور خانواده و روانشناس دادگستری چه تاریخی است ؟

✔️ تاریخ ثبت نام آزمون مشاور خانواده و روانشناس از طریق سایت سنجش اعلام می شود که در متن مقاله زمان دقیق آن ارائه شده است.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام در آزمون استخدامی مشاوران خانواده و روانشناس دادگستری چیست ؟

✔️ داوطلبان آزمون استخدامی مشاور و روانشناس خانواده دادگستری با مراجعه به سایت سنجش می بایست مطابق راهنمای تصویری متن مقاله به ثبت نام بپردازند.



 

3- ✔️ شرایط ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده و روانشناس دادگستری چیست ؟

✔️ ثبت نام در آزمون مشاوران خانواده و روانشناس دادگستری بر اساس شرایط سنی و تاهل و ... انجام می شود که در متن مقاله به تمامی آن ها اشاره شده است.

منبع : استخدام مشاور خانواده و روانشناس در دادگستری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G1x5
نظرتان را بنویسید