منابع آزمون SAT

منابع آزمون SAT
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

برای قبولی در آزمون زبان SAT ترکیه باید منابع و کتاب های مرجع این آزمون را مطالعه کرد. در کنار این کتاب ها، سایت هایی نیز وجود دارند که ارائه دهنده انواع کلیپ های آموزشی، سوالات آزمونی و مواد امتحانی برای آماده کردن داوطلبان آزمون ست هستند.

 

 

مسلما یکی از سوالات اساسی و بسیار مهمی که اکنون ممکن است برای بسیاری از افراد بوجود آید آن است که آزمون SAT مخفف چه کلمه ای است و معنای آن چیست؟ آزمون SAT مخفف عبارت انگلیسی Scholastic Aptitude Test می باشد و معنای این عبارت نیز آزمون استعداد و مهارت تحصیلی است.

امروزه تعداد متقاضیان تحصیل در خارج از کشور، روز به روز در حال افزایش است و به همین دلیل نیز آگاهی از منابع آزمون های دانشگاه های ممتاز دنیا جزو نیاز های اساسی تمامی متقاضیان می باشد. یکی از آزمون های برتری که در ایران طرفداران بسیار زیادی دارد، آزمون SAT است. برای اینکه افراد بتوانند نمره قبولی را بدست آورند، باید حتما از منابع اس ای تی اطلاع داشته باشند. به همین دلیل در ادامه قصد داریم منابع کتابی و اینترنتی آزمون sat را ارائه دهیم.

 

منابع آزمون SAT

شما باید به این موضوع توجه داشته باشید که تمامی سوالات آزمون SAT دارای سطوح مختلفی می باشند. برخی از آنها ساده طرح شده و برخی دیگر از سوالات نسبتا پیچیده تر می باشند؛ به همین دلیل نیز افراد باید قبل از شرکت در آزمون SAT ، حتما اقدامات اولیه مربوط به آمادگی آزمون ست را انجام دهند.

 

یکی از اساسی ترین اقدامات آن است که متقاضیان با منابع SAT آشنا شوند تا بتوانند تسلط نسبتا خوبی را برای شرکت در این آزمون بدست آورند. در ادامه به چند موارد از اصلی ترین منابع SAT self study اشاره می کنیم تا با آن ها آشنا شوید.

 

1SAT official Study Guide

 

همانطور که اشاره کردیم، آزمون SAT همانند آزمون آیلتس دارای سوالات مختلفی است که هر یک در سطوح متفاوتی طرح شده اند، بنابراین برای آمادگی در این آزمون نیاز به کتاب جامعی داریم که نمونه سوالات مختلف این آزمون را داشته باشد. کتاب SAT official Study Guide یکی از بهترین کتاب های موجود در بازار است که می توان آن را به عنوان یک منبع جامع برای آزمون SAT معرفی کرد.

 

2Cracking the SAT Premium

 

یکی دیگر از بهترین منابع SAT که به متقاضیان کمک می کند تا هر سرفصل درسی را به طور مجزا با تمارین مختص به همان سرفصل بیاموزند، کتاب Premium Cracking the SAT است. در این کتاب افراد می توانند تمارین هر مبحث را در طول هفته به صورت دسته بندی شده بیاموزند و پاسخ سوالات تستی هر فصل را نیز به صورت تشریحی مطالعه کنند.

 

3Kaplan SAT Total 

 

کتاب Kaplan SAT Total جزو بهترین منابع آزمون SAT می باشد و از نظر متخصصان و روانشناسان مورد تایید قرار گرفته است؛ چرا که تمامی تجربه های متخصصان و دانشجویان روانشناسان متخصص Kaplan در این کتاب ذکر شده است. مطالب این کتاب علاوه بر آنکه باعث یادگیری مباحث درسی می شود، میزان اعتماد بنفس و آرامش خاطر شرکت کنندگان را نیز افزایش می دهد.

 

4Barron’s New SAT

 

در کتاب Barron’s New SAT شما می توانید با نمونه سوالاتی آشنا شوید که امکان طراحی شدن آنها در آزمون SAT بسیار زیاد است.

 

5Cracking the SAT Subject Test in

 

کتاب Cracking the SAT Subject Test in از چند بخش مانند درک مطلب، نگارش و آزمون زبانی، ریاضیات، انشاء تشکیل شده است و سوالات هر بخش به صورت کاملا تخصصی طراحی شده اند. در واقع این آزمون نیز همانند منابع آزمون GRE دارای بخش خای مربوط به ریاضیات و درک مطلب است.

 

6SAT Math For Dummies

 

این کتاب تنها برای تقویت بخش ریاضیات آزمون SAT کاربردی می باشد. کسانی که قصد تقویت ریاضیات خود را دارند، می توانند از این کتاب استفاده کنند.

 

بیشتر بخوانید: آزمون YOS ترکیه

 

 

منابع اینترنتی آزمون SAT

بسیاری از افراد ترجیح میدهند که به جای استفاده از کتب و منابع آزمون ست ترکیه که به صورت چاپی ارائه شده اند مانند آزمون GRE از کتب و منابع اینترنتی کمک بگیرند؛ چرا که معمولا این منابع بروز تر می باشند و در دسترس عموم مردم قرار دارند.

 

البته توجه داشته باشید که می توان از هر دو این منابع به صورت همزمان نیز استفاده کرد. به چند مورد از مهم ترین منابع SAT که به صورت اینترنتی در دسترس متقاضیان شرکت در این آزمون قرار گرفته اند، اشاره می کنیم تا با آنها آشنایی پیدا کنید:

 

1 Vocabulary.com سایت

 

یکی از سایت هایی که در زمینه یادگیری معانی گسترده ی کلمات کاربردی آزمون SAT به شما کمک می کند.

 

2PWN.SAT سایت

 

این سایت نیز دارای مجموعه کتاب ها و وبلاگ هایی می باشد که برای تقویت دانش متقاضیان شرکت در آزمون SAT کاربردی می باشد.

 

3Magoosh.com سایت

 

این سایت نیز تمامی مطالب مورد نیاز برای شرکت در آزمون SAT را به صورت ویدیویی در اختیار مردم قرار می دهد و حاوی هزاران سوال و حل تمرین می باشد که متقاضیان می توانند از آنها استفاده کنند.

 

4Quizlet.com سایت

 

یکی دیگر از سایت های پرطرفدار که به عنوان یکی از مهم ترین منابع اس ای تی می توان آن را معرفی کرد، Quizlet.com است. این سایت دارای 10000 مجموعه لغت و اصطلاحات آماده و پر کاربردی می باشد که به صورت فلش کارت در اختیار خوانندگان قرار می دهد.

 

بیشتر بخوانید: آزمون GMAT

 

 

 

 

 

مشاوره منابع آزمون SAT

سوالات آزمون SAT مانند آزمون MHLE به زبان انگلیسی طراحی شده است و کشور آمریکا بنیانگذار اصلی این آزمون است. کسانی ک قصد ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی در کشورهای پیشرفته ای همچون کانادا، استرالیا، آمریکا و نروژ و.... را دارند، می توانند از طریق آزمون استعدادیابی SAT اقدام نمایند.

 

آزمون ست به دو نوع مختلف تقسیم می شود و هر یک از  این آزمون ها برای متقاضیان خاصی طراحی شده است:

 

نوع اول General SAT:  متقاضیانی که قصد پذیرش در مراکز آموزشی را دارند.

 

نوع دوم Subject SAT:  متقاضیانی که قصد اخذ پذیرش از دانشگاه های ممتاز را دارند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص منابع آزمون زبان اس ای تی را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمانید. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: منابع آزمون yos

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ بهترین منابع و کتاب های آزمون زبان SAT چیست ؟

✔️ بهترین کتاب های آمادگی برای آزمون sat در متن مقاله ارائه شده است. با توجه به نوع مهارتی که قصد افزایش آن را دارید کتاب ها را مطالعه نمایید.



 

2- ✔️ منابع اینترنتی و سایت های آزمون SAT کدام اند ؟

✔️ در متن مقاله لیست ورود به سایت های دارای سوالات و کلیپ های آموزشی آزمون sat قرار داده شده است.



 

3- ✔️ انواع آزمون زبان SAT چیست ؟

✔️ از انواع آزمون ها زبان sat می توان به General و Subject اشاره کرد که در متن مقاله توضیح داده شده است.

منبع : منابع آزمون SAT

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EYvl
نظرتان را بنویسید