سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir

سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
روش استفاده از سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان به این صورت است که متقاضیان مراجعه به شعب شورا های حل اختلاف قبل از مراجعه به شورا های حل اختلاف اصفهان می بایست برای دریافت نوبت به صورت آنلاین برای شعبه مورد نظرشان از طریق سایت nobatdades.ir اقدام کنند .

برای مشاوره ورود به سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان 

با گسترش روز افزون علم و فناوری و در دسترس بودن وسایل ارتباط جمعی مانند انواع وسایل هوشمند متصل به اینترنت و همچنین دسترسی آسان و راحت تمام مردم به اینترنت ، دولت ها در تلاش هستند که خدمات مورد نیاز مردم را به روش استفاده از سامانه های اینترنتی که باعث کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود ارائه دهند .

یکی از مزایای ارائه خدمات به صورت سامانه های اینترنتی در شهر های بزرگ کم تر کردن بار ترافیک شهری خواهد بود، زیرا نیاز نیست متقاضیان برای مراجعه به برخی مکان های پر رفت و آمد ، از فاصله دور و نزدیک به صورت شخصی به آن جا بروند . یکی از پر رفت و آمد ترین مراجعی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات آن اخیرا برایش سامانه خدمات رسانی اینترنی ایجاد شده است ، شعب شوراهای حل اختلاف در استان بزرگ اصفهان است .

برای کاهش اتلاف وقت مراجعین و جلوگیری از ازدحام جمعیت مراجعه کنندگان امکان نوبت دهی آنلاین با راه اندازی سامانه نوبت دهی شعب شورا های حل اختلاف اصفهان برای مردم ایجاد شده است . در این مقاله ضمن معرفی سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان یا nobatdades.ir ، بوسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سامانه داشته باشید .




سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir
 گفته شد سامانه های نوبت دهی اینترنتی برای دسترسی آسان و راحت تمام مردم به مراجع پر رفت و آمد بوجود آمده اند که یکی از مراجع پر رفت آمد شوراهای حل اختلاف است .

 سامانه های نوبت ‌دهی هوشمند خدمات ویژه ای هستند که به منظور تسهیل و تسریع در انجام امور مردم در مراکز قضایی راه‌اندازی شده اند . اهمیت ایجاد و راه اندازی این سامانه ها به ویژه در دوران شیوع کرونا نتایج مطلوب تری به دنبال دارد .  چرا که مردم می‌ توانند بدون نیاز به مراجعه به مراکز قضایی ، نوبت پیگیری امور قضایی مرتبط با خود را اخذ کنند و صرفا در وقت مقرر از پیش تعیین شده در محل حاضر شوند . یکی از سامانه های پر طرفدار در این حوزه، سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان یا سایت nobatdades.ir است .

 مراجعه به شورای حل اختلاف در شهر های بزرگ به دلیل افزایش جمعیت و در نتیجه تراکم دعاوی بیشتر است در نتیجه برای جلوگیری از تراکم جمعیت در شعبه های شورا و رسیدگی منظم تر در شهر های بزرگ و پر جمعیت مانند اصفهان سامانه نوبت دهی یا سایت  nobatdades.ir  برای مراجعین بوجود آمده است .

 افراد خواهان مراجعه به شوراهای حل اختلاف در شهر اصفهان می بایست به صورت غیر حضوری بوسیله اینترنت تلفن همراه هوشمند یا کامپیوتر قبل از مراجعه اقدام به اخذ نوبت کنند . سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان روزانه به 520 نفر برای گرفتن نوبت از 8 شعبه به صورت مجازی خدمات ارائه می دهد .

 در صورتی که برای اخذ نوبت از تلفن همراه استفاده می نمایید ، بهتر است از Google Chrome یا Firefox استفاده نمایید .

سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان یا nobatdades.ir  قادر به ارائه نوبت اینترنتی برای 12 شهرستان است . در این سامانه دو شرط اولیه برای مراجعه کنندگان لحاظ شده است :

 نخست آن که اخذ نوبت بایستی توسط اصحاب دعوا صورت گیرد .

 دوم اینکه شماره پرونده درج شده در سامانه نوبت دهی ، با شماره پرونده در اجرای احکام جهت درخواست رسیدگی ، یکی باشد . در غیر این صورت به شخص پاسخ داده نخواهد شد .

 بعد وارد شدن به سایت سامانه نوبت دهی (nobatdades.ir ) مراجعین باید ابتدا در بخش قسمت ها و دوایر ، قسمت مورد نظر خود که قصد مراجعه به آن را دارند انتخاب و سپس شعبه مورد نظر خود را معین کنند .

 درنهایت با تعیین بازه زمانی ، نوبت های خالی به آنان نمایش داده خواهد شد . مراجعین می توانند با انتخاب ، زمان دلخواه خود را تعیین کنند . سپس نوبت به وارد کردن و تکمیل اطلاعات شخص می شود .

 اگر نوبتی به مراجعه کننده اختصاص داده شده باشد ، برگه نوبت به او نشان داده می شود که قابل پرینت است . برگه نوبت شامل کد رهگیری است که مراجعه کننده بایستی کد رهگیری ، تاریخ ، ساعت و نام شعبه/مسئول را تا زمان مراجعه به قسمت ها و دوایر به یاد داشته باشد .

 در سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان یا nobatdades.ir  بخش هایی برای اطلاع رسانی درصورت عدم حضور ، پیگیری نوبت ، چاپ مجدد برگه نوبت و برنامه زمانی فعالیت قسمت ها در نظر گرفته شه است . بر این اساس مراجعه کننده باید در صورت انصراف از نوبت با کلیک روی دکمه اطلاع رسانی عدم حضور با وارد کردن کد ملی و کد رهگیری عدم حضور خود را اطلاع دهد .



حتما بخوانید: سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی







راهنمای تصویری سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir
با توجه به این که گفته شد در 12 شهر استان اصفهان علیالخصوص خود شهر پر جمعیت اصفهان مردم برای مراجعه حضوری به شعب شورا های حل اختلاف نیاز به گرفتن نوبت از طریق سامانه نوبت دهی اینترنتی داردند . با راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد که چگونه راحت ترین استفاده را از این سامانه داشته باشید .

 اولین مرحله وارد کردن آدرس سایت سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir در مرورگر گوشی هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت است با وارد کردن این آدرس چنین صفحه ای برای شما باز خواهد شد :









در این مرحله شما می توانید قسمت ها و دوایر ، شعبه/مسئول و تاریخ مورد نظر خود را انتخاب نمایید . با انتخاب قسمت ها و دوایر ، شعب یا مسئولین مربوط به آن قسمت نمایش داده می شوند . شما می توانید یکی از شعب یا مسئولین لیست را انتخاب کنید .

و یا با انتخاب نکردن شعبه / مسئول نوبت های کلیه آن ها را مشاهده کنید . محدوده تاریخی مد نظر ، جهت گرفتن نوبت را وارد کرده و سپس دکمه جستجوی نوبت های خالی را فشار دهید .

 با فشار دادن این دکمه صفحه شما به این حالت در خواهد آمد :







کلیه قسمت ها و دوایر و شعب / مسئولین و تاریخ های قابل انتخاب لیست می شوند . بر روی دکمه رزرو نوبت ردیف انتخابی خود کلیک کنید .

 با کلیک بر روی گزینه رزرو نوبت چنین پیامی بر روی صفحه خواهد آمد :









در صورتی که سایت برای نوبت گیری آن شعبه/مسئول در آن تاریخ باز باشد و نوبت خالی داشته باشد یک نوبت را به شما پیشنهاد می دهد. اگر نوبت پیشنهادی را تایید کردید وارد مرحله بعد می شوید .

 در این مرحله این صفحه باز خواهد شد که می بایست اطلاعات خواسته شده را بصورت صحيح و كامل وارد نماييد :











وارد کردن گزینه های ستاره دار الزامی می باشد. وارد کردن شماره همراه شما الزامی می باشد.با لغو یا تغییر نوبت برای شما پیامی ارسال خواهد شد. جهت امنیت حروف به هم ریخته را نیز بایستی وارد نمایید و در انتها دکمه تایید را بزنید .

 اگر نوبتی به شما اختصاص داده شده باشد برگه نوبت شما نمایش داده می شود و قابل پرینت است . در این برگه سيستم به شما یک كد رهگيري اعلام می نمايد . خواهشمند است کد رهگیری ، تاریخ ، ساعت و نام شعبه / مسئول را تا زمان مراجعه به قسمت ها و دوایر به یاد داشته باشید و قبل از زمان اعلام شده در مرکز حضور داشته باشید .



در ادامه بخوانید: نوبت دهی اینترنتی سایت عدل ایران


برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان در کانال تلگرام آیین دادرسی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان پاسخ دهند .










سوالات متداول


1- اگر شخصی بخواهد در شورای حل اختلاف اصفهان دعوایی مطرح کند چه باید بکند؟
اگر شخصی خواهان مراجعه به شعب شورای حل اختلاف استان اصفهان است نیاز دارد که از قبل به سمانه جامع نوبت دهی مراجعه کند و وقت بگیرد .


2- آیا در تمام شهرستان های استان اصفهان مراجعه به شورای حل اختلاف نیاز به گرفتن نوبت از سامانه نوبت دهی دارد ؟
خیر در حال حاضر سامانه جامع نوبت دهی اینترنتی شعب شوراهای حل اختلاف اصفهان قادر به ارائه نوبت اینترنتی برای 12 شهرستان است .


3- آیا امکان ویرایش اطلاعات توسط کسانی که اقدام به اخذ نوبت در سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف کرده اند وجود دارد ؟
خیر افراد باید در هنگام وارد کردن اطلاعات دقت کنند چون امکان ویرایش اطلاعات وجود ندارد .

منبع : سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان nobatdades.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3L4r
نظرتان را بنویسید