لوستر سقفی کریستالی 2022 چه ویژگی هایی دارد؟

لوستر سقفی کریستالی 2022 چه ویژگی هایی دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار یکی از انواع وسایل دکوراسیون داخلی با هر عملکردی است می‌تواند روشنایی فضای شما را زیباتر از قبل کند . لوسترها انواع مختلفی دارند که یکی از آن‌ ها لوستر کریستالی است.

تولید و وجود انواع لوستر نشان دهنده این است که شما باید با دقت بیشتری لوستر مدنظر خود را خریداری کنید.  لوستر سقفی کریستالی معمولا برای متراژهای خیلی کوچک مناسب نیست (مگر اینکه از لوستر سقفی کریستالی کوچک استفاده کنید.) و برای فضا هایی با متراژ بالا مناسب هستند .  با این حال لوسترهای کریستالی خود دارای انواع مختلفی هستند که به شما فرصت انتخاب می‌ دهند تا بهترین و مناسب ترین نوع لوستر کریستال سقفی را خریداری کنید.

در هنگام خرید جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار باید به وزن آن نسبت به فضا توجه کنید و معمولا بهتر است با هر متراژ و سبکی لوستر سبک وزن خریداری کنید. علاوه بر وزن به ارتفاع نیز دقت کنید برای مثال برای فضایی مانند باکس پله داخلی از لوستر راه پله استفاده کنید.

جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار

انواع لوستر سقفی

لوستر سقفی از نوع کریستالی یکی از لوسترهای کریستالی است که به کمک کریستال ‌هایی به سقف وصل هستند. اگر به دنبال لوستر برای سقف کوتاه هستید و قیمت لوستر ارزان و شیک برای شما مهم است، لوستر کریستالی سقفی گزینه مناسبی هستند.

تنوع  لوستر ها بسیار گسترده است و تنوع در قیمت انواع لوستر سقفی  ثابت  نیست.  و برای انتخاب یک لوستر باید اطلاعات زیادی داشت تا مناسب ترین و بهترین مدل خریداری شود .

این لوسترها زیبایی بی نظیری دارند اما برای خرید جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار   باید خصوصیاتی درباره این نوع از لوسترها بدانید و خرید خود را بر اساس آن انجام دهید.

سابقه ایران در زمینه فروش لوستر

صنعت  لوستر سازی ایران با سابقه ای  بيش از نيم قرن فعاليت در زمینه فروش لوستر و جدید ترین قیمت لوستر سقفی ال ای دی و کریستالی در بازار  آميخته ای از هنر و صنعت را به جهان عرضه می كند كه در آسيا و خاور ميانه مقام اول را داشته و در جهان در جايگاه پنجم و پس از كشورهای چك ، اتريش، ايتاليا و آلمان قرار گرفته است .

اين كالا از معدود توليدات ايراني است كه ۹۵ درصد مواد اوليهء آن در داخل  كشور تامين  می شود . کالاهای ساخت چين و تايوان  با وجود ظاهر زيبا و فريبنده از كيفيت مناسبی  برخوردار نيستند. اما وجود آنها در بازار لوستر به لحاظ  قيمت پايين ، واقعا مناسب است .

 لوستر آویز، بهترین لوستر

لوستر آویز ،  یک چراغ شاخه ای تزئینی است که برای نصب روی سقف ها یا دیوارها طراحی شده است.  لوسترها بسیار زیبا و شیک هستند و معمولاً از لامپ های رشته ای استفاده می کنند ، اگرچه در برخی از طرح های مدرن از لامپ های فلورسنت و اخیرا LED  استفاده می شود.

لوستر های آویز از مدرن ترین انواع لوستر ها می باشند  مانند جدید ترین لوستر سقفی کریستالی در بازار  . این لوستر ها علاوه بر زیبایی و جلوه  خاصی که به خانه ی شما میدهند ، میتوانند تاثیر شگفتی بر دکوراسیون و در نتیجه احساس رضایت و آرامش شما از یک محیط را جلب کنند

. مهر و ماه یکی از بهترین تولید کنندگان انواع لوستر های مدرن, کلاسیک و … برای منزل و محل کار شما می باشد. همراه ما باشید تا به بررسی انواع و توضیحات لوستر آویز بپردازیم.

ابداع کننده اولین طرح های لوستر، ایتالیایی ها از سال ۱۵۰۰میلادی بوده ‌اند، فکر استفاده از لوستر به عنوان یک وسیله  دکوری  و زینتی را به جهان ارائه کردند. لوستر , با نام چراغ آویز نیز شناخته می شود .

لوستر آویز حلقه ای چیست ؟

این لوستر زیبا و  لوستر مدرن، یکی از جدیدترین فناوری‌ های ساخت دست بشر است که علاوه بر نوردهی فوق ‌العاده زیبا ، فضای خانه یا محل کار شما را به شکل باور نکردنی مدرن می‌کند.

لوستر آویز حلقه ‌ای از یک یا چند رینگ یا حلقه‌ به موازات زمین تشکیل شده است که درون آن لامپ‌ های کوچک ال ای دی قرار گرفته است. این رینگ‌ ها می‌ توانند از جنس فلز و یا شیشه و کریستال باشد. دو مدل از این لوسترها که در بازار ارائه شده است به شرح زیر است:

  • لوستر آویز حلقه ای کریستالی
  • لوستر آویز حلقه ‌ای فلزی/ کریستالی
  • لوستر آویز حلقه ‌ای تماما فلزی با نوارهای کوچکی از نور

بخش آویز این لوسترها یا از سیم‌ های محکم فلزی است و یا از جنس طناب ‌های محکم که باعث استقامت و ثبات آن ‌ها بعد از آویزان کردنشان می‌شود. در بعضی موارد با زنجیرهای محکم نیز به سقف محکم می‌شوند. به طور کلی وزن این لوسترها به دلیل ترکیب بودن از فلز و کریستال  زیاد است. البته بستگی به ابعاد آن نیز دارد، ابعاد کوچکتر آن قطعا از نظر وزنی سبک‌ تر است.

اولین لوستر آویز در جهان

اولین لوستر و یا چراغ آویز به همراه چراغ پارکی در سطح جهان در کشور ایتالیا و در سال ۱۵۰۰ میلادی ساخته شد. پس از ساخت لوستر در کشور ایتالیا، استفاده از چراغ در کاخ ها و عمارت های بزرگ رونق پیدا کرد که این لوستر ها در آن زمان از آلیاژ هایی از قبیل: مس، برنز و طلا ساخته می شدند.

یکی از بزرگ ترین لوستر هایی که در طول تاریخ ساخته شد، لوستری بود که توسط ملکه ویکتوریا به شخصی هدیه داده شد که اکنون نیز این لوستر در کاخی به نام دلمه باغچه در شهر استانبول ترکیه قرار دارد و این لوستر دارای ۷۵۰ عدد لامپ می باشد و وزن آن بیش از چهار و نیم تن می باشد .

این لوسترها و جدید ترین فروش لوستر سقفی مدرن کریستالی در بازار  بسیار مدرن هستند و در انتخاب آن‌ ها حتما باید دقت داشته باشید که فضایی مدرن و بستری متناسب و هماهنگ را برای نصب آن فراهم کرده باشید . در دکوراسیون با این لوسترها از اجزای مثل تابلوهای مدرن و آبستره و سنگ‌ نما استفاده کنید تا ظاهر بهتری را به وجود آورند.

تعویض نور این لامپ‌ ها حتما باید در نمایندگی انجام شود زیرا مدل لامپ‌ های آن‌ ها متفاوت است و نصب آن حساس و دشوار است بنابراین هنگام تعویض باید دقت فراوانی کرد.

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید