مدل های مختلف لوستر برنزی

مدل های مختلف لوستر برنزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matin7777

در هنگام خرید انواع لوستر برنزی دقت کنید تا لوستری که از فلز دیگری ساخته شده را به شما نفروشند بدترین نوع فلز برای ساخت لوستر ، آهن است .

برای اینکه آهن هنگام برخورد رطوبت زود زنگ میزند و وزن سنگینی نسبت به لوستر های برنزی دارد برای اینکه این لوستر ها را خوب تشخیص بدهید درموقع خرید یک آهن ربا روی فروش لوستر بگذارید اگر جذب لوستر شد از جنس آهن است. اگر جذب لوستر نشد یعنی لوستر ازجنس برنز است .

موقع انتخاب لوستر در نظر بگیرید که این طرح و مدل با فضای مورد دلخواه هماهنگی دارد یا خیر.

لوستر برنزی طرح شاه عباسی از مدل های جدید و پر طرفدار است این طرح با تعداد شاخه های متنوعی تولید شده.

با توجه به موقعیت محل نصب در مورد انتخاب طرح و مدل لوستر برنزی تصمیم بگیرید مهم ترین نکته این است که در نظر بگیرید وزن لوستر برنزی، در مقایسه با کریستال و لوسترهای حبابی ساده و لوستر چوبی ارزان ، بیشتر است.

موقع نصب لوستر در سقف حتما اقدامات لازم را انجام دهید تا لوستر به زمین نیفتد.

برای مثال نحوه نصب لوستر در سقف کاذب با سقف های گچی متفاوت است.

برای استقامت بیشتر از پیچ پروانه ای می توان استفاده کرد در این صورت امکان رها شدن رول پلاک از سقف های کاذب امکان پذیر نیست .

انواع لوستر برنزی | ایران لوستر

لوستر آنتیک

لوسترهای آنتیک همان لوسترهای چند شاخه هستند که با نوع جنس زاماک و آبکاری آنتیک نمای خیلی زیبایی به فضا می بخشد  و با نصب این مدل لوستر، برای سالن تشریفات و اتاق پذیرایی، جلوه ی بسیار زیبایی به فضا میدهد.

 

لوستر سرامیک

لوستر برنزی سرامیک که از دومتریال ساخت برنز و سرامیک ترکیب و طراحی شده‌اند. این مدل لوستر در دسته لوسترهای برنزی قرار گرفته‏‌اند.

لوسترهای سرامیکی با طرح و رنگ جذاب بسیار چشمگیر هستند. که با نصب لوسترهای سرامیک فضای اتاق را کاملا متحول میکنند .

لوسترها و همچنین سایر وسایل موجود در دکوراسیون منزل در مدل های مختلفی ساخته می شوند و متریال های مختلفی دارند، مثلاً لوسترهای برنزی یا مسی و چوبی.

معمولاً لوسترهای برنزی بسیار پرطرفدار هستند و فروش بهتری نسبت به لوسترهای دیگر دارند.

لوسترهای برنزی جزو پرطرفدار ترین نوع لوستر ها هستند که بسیار زیبا می باشند و به دلیل اینکه قیمت لوستر برنزی بالا و گران هست ، یک لوستر لوکس محسوب می شود و چون سبک آن کلاسیک می باشد بیشتر برای خانه هایی با دکوراسیون کلاسیک و سنتی مناسب هستند.

لوستر های برنزی از انواع مختلفی تولید می شوند که از نظر جنس شامل لوستر های برنزی آنتیک ، سرامیک ، شاخه ای هست که لوستر های آنتیک از حباب ساخته می شوند و جنس شان از زاماک می باشد که جزو بهترین لوستر ها هستند و زیبایی زیادی دارند.

لوستر برنز آنتیک، قیمت نسبتا بالایی دارد  این لوستر ها به صورت شاخه ای و نوع دیگری هم به صورت سقفی میباشند.

آبکاری روی این فلز های زیبا خیال شما را از نظر ثابت ماندن رنگ روی بدنه این لوستر ها راحت مینماید .

و برای اینکه جنس بدنه ی محکم و مقاومی که دارد حتما از انتخاب خود لذت میبرید.

 

انواع لوستر برنزی

این نوع لوستر ها انواع مختلفی دارند. مدل های این لوستر ها عبارت است از : لوستر آویز برنزی ، لوستر سقفی برنزی، لوستر دیواری برنزی، آویز های نامنظم برنزی و …

با توجه به نیاز خود و فضایی که موجود دارید میتوانید این نوع لوستر انتخاب کنید و برای روشنایی خود جلوه ای زیبا بسازید .

از نظر  جنس بدنه در تمامی انواع این لوستر به صورت یک شکل و یک نواخت از فلز برنج استفاده شده است .

 

خرید لوستر برنزی

برای خرید لوستر برنزی چند نکته وجود دارد که در صورت رعایت کردن آنها به خرید مورد علاقه خود میرسید.

اولین مطلب، این است که شما باید با توجه به محیط خود سایز لوستر را انتخاب کنید.

در واقع چون بیشتر این مدل لوسترها دارای سر پیچ شمعی یا همان E14 میباشند شما باید نور مورد نیاز خود را هم در نظر بگیرید.

حتما با توجه به نوع متریال سقف ،مکان لوستر را از نظر سایز و وزن انتخاب کنید تا سنگین تر از حالت معمول نباشد.

 

بهترین لوستر برنزی کدام برند است؟

در معرفی برترین مدل های لوستر ، لوسترهای برنزی از برند های خاص در بازار است، لوستر های برنزی علاوه بر تامین روشنایی مطلوب محیط در زیبایی آن تاثیر بسزایی دارد.

لوسترها از جمله عناصر تزیینی و نورپردازی در دکوراسیون منزل هستند که تاثیر زیادی در دکوراسیون شیک و زیبای منزل دارند لوسترها در رنگ ها و اندازه های مختلف ساخته می شوند.

شما باید متناسب با اتاق خود لوستر انتخاب کنید، لوسترها علاوه بر اینکه تاثیر زیادی در زیبایی خانه دارند و بهترین عناصر دکوری خانه به حساب می آیند، وظیفه تنظیم نور خانه را نیز بر عهده دارند.

نورپردازی در خانه بسیار مهم است و همچنین تاثیر زیادی در بدنه شیک خانه دارد، مثلا نورپردازی برای دکوراسیون منزل نظر همه را به خود جلب می کند.

همچنین خرید لوستر  سقفی ها می توانند نور خانه را تنظیم کنند و دکوراسیون خانه را شیک کنند، نور زیاد یا کم در خانه از زیبایی می کاهد، بنابراین باید آن را طوری تنظیم کنید که نور خانه مناسب باشد.

پس اگر قصد خرید لوستر برنزی را دارید به سایز آن توجه کنید و با توجه به اتاق خود خرید کنید و یا سعی کنید لامپ هایی که به لوستر متصل هستند را در نظر بگیرید و نور خانه را تنظیم کنید.

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید