بهترین لوستر چوبی بازار

بهترین لوستر چوبی بازار
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

 

امروزه لوستر سقفی ارزان ها در طرح ها و ابعاد مختلفي توليد و طراحي مي‌گردند. و براساس اين معيار ها قيمت هر كدام متفاوت بوده و كاربرد هاي گوناگوني دارند. امروزه فروش لوستر يكي از شغل هاي پردرامد است. اولین لوستر تولید شده در جهان به قرن ۸برمی گردد که اروپاییان آن را طراحی و تولید کردند. در ایام قدیم کسانی که از لوستر استفاده می کردند از آن به عنوان نماد شکوه، زیبایی و ثروت استفاده میکردند. مواد اولیه ی در زمان قدیم از چوب بوده و برای روشنایی آن از شمع استفاده می کردند.

و از اولین کشورهایی که در آنها لوسترها رواج یافتند می توان به فرانسه، انگلیس، ایتالیا و هلند نام برد.

در ایام قدیم لوسترها بسیار سنگین و بزرگ بودند و در کاخ های سلطنتی از انها استفاده میشد اما با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی و صنعت روشنایی لوسترها به صورت خیلی کوچک و سبک عرضه می گردند.

جدیدترین لوستر چوبی در بازار

برای انتخاب یک لوستر زیبا و خاص باید به نکاتی توجه داشته باشید که در زیر به جدیدترین لوستر چوبی در بازار می پردازیم:

امروزه تنوع و گستردگی لوستر چوبی خیلی زیاد است که اگر بخواهیم دو نمونه از آن را برای شما مثال بزنیم می توانیم از لوستر شاخه ای چوبی و لوسترهای شاخه ای که به صورت دیوارکوب یا سقفی هستند برای شما نام ببریم.

معرفی جدیدترین لوستر چوبی در بازار

از انواع لوسترهای چوبی میتوان به لوسترهای سقفی، لوسترهای آویزی و لوسترهای دیوارکوب و… نام برد که کاربردهای مختلفی دارند که از آن در آشپزخانه منازل، شرکت ها و کافه و مکان های گردشگری با توجه به کاربرد آن مورد استفاده قرار می گیرد که از جدیدترین لوستر چوبی در بازار هستند.

لوسترهای چوبی مدرن:

با توجه به پیشرفت این حوزه از روشنایی که جذابیت های منحصر به فرد و چشم نوازی  دارد باعث بیشتر شدن فروش لوستر در این بخش گردیده است.

از لوستر چوبی در بخش های مختلف منزل از جمله اتاق های خواب، اتاق مهمان یا نشیمن، آشپزخانه ها و ….. استفاده میشود.

با توجه به اینکه در مکان های مختلف از مبلمان چوبی و یا دکوراسیون چوبی استفاده میشود لوسترهای چوبی به راحتی در  هر مکانی هماهنگ می شوند و یکی از زیباترین نوع از این لوسترها ،لوستر چوبی شاخه ای است که نمای زیبایی دارد.

انواع جدیدترین لوستر چوبی در بازار

لوستر چوبی دیواری، لوستر چوبی فانتزی و لوستر چوبی سفید از انواع جدیدترین لوستر چوبی در بازار هستند.

لوسترچوبی فانتزی چیست ؟

یکی از جدیدترین لوستر چوبی در بازار است که به باعث ایجاد زیبایی خاص و متنوعی در فضای ایجاد شده می باشد. این لوسترچوبی با هر نوع سلیقه و خواسته ای که مشتری داشته باشد مطابقت دارد .این نوع لوستر بخصوص برای مشتریان و افرادی که از دکور قبلی خود خسته شده اند مناسب می باشد و ما به آنها پیشنهاد میکنیم که برای یکبار هم شده از این مدل ها استفاده کنند. یکی از انواع این لوستر،لوستر شاخه ای چوبی است. این مدل از جدیدترین لوستر چوبی در بازار است.

لوستر چوبی دیواری چیست ؟

این نوع لوستر چوبی کلاسیک  که بصورت دیواری یا همان دیوارکوب است از آن  در اتاق های خواب بزرگسالان و یا کودکان و در بعضی موارد در اتاق های پذیرایی استفاده می شود .این لوستر در عین حالی که باعث زیبایی اتاق و آن مکان میشود باعث میشود که با یک تغییر خیلی کوچک و کاربردی زیبایی ان چندین برابر شود.

لوستر چوبی سفید چیست ؟

یکی از مدل های لوستر های چوبی است که به مشتری این امکان را می دهد در حالی که از انواع لوسترهای مدرن در محل کار یا منزل و یا هرجای دیگری میخواهد استفاده کند این لوستر چوبی سفید هم می تواند بکار ببرد زیرا باعث ایجاد یک دکور خیلی خاص و جذاب می شود.

قیمت انواع جدیدترین لوستر چوبی

مشتریان لوسترها را معمولا بر اساس بودجه ای که دارند انتخاب می کنند و از آنجا که تنوع و طرح های لوستر چوبی بسیار زیاد است قیمت هر کدام متغییر می باشد مثلا قیمت لوستر شاخه ای با لوسترها و مدل های مختلف یکدیگر تفاوت دارد.

لوسترهای چوبی از چه جنسی هستند ؟

امروزه معمولا لوستر های چوبی از جنس چوب روس هستند که یکی از بهترین چوب ها می باشد که در صنعت روشنایی و ساخت و توید لوستر از آن استفاده میشود و این چوب از کیفیت و دوام بالایی برخوردار است.

لینک مرجع https://iranluster.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/GLyr
نظرتان را بنویسید