کد امنیتی کنکور چیست

کد امنیتی کنکور چیست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

در صفحه ورود به پورتال سنجش به منظور انجام امور مختلف مانند دریافت کارت ورود به جلسه، نتایج، کارنامه و ...، علاوه بر شماره داوطلبی، پرونده و سایر اطلاعات شخصی داوطلبان، کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ نیز نیاز می باشد. کد امنیتی کنکور 1401 در صفحه سایت سنجش نوشته شده و داوطلب باید آن را در کادر مربوطه وارد نماید.

 

 

علاوه بر شماره داوطلبی، کد رهگیری، شماره پرونده و سایر اطلاعات فردی، برای انجام فرآیند کنکور سراسری، نیاز به وارد کردن کد امنیتی کنکور می باشد. کد امنیتی کنکور در واقع اعدادی هستند که در صفحه ورود به پورتال سازمان سنجش درج شده و داوطلبان باید این اعداد را در باکس مربوطه به درستی وارد نموده تا بتوانند به بخش مورد نظر خود وارد شوند.

داوطلبان به منظور انجام هر عملیاتی در سایت سازمان سنجش نیاز به وارد کردن کد امنیتی دارند. بنابراین در این مقاله کد امنیتی کنکور، نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ و مشاوره دریافت کد امنیتی کنکور 1401 به طور کامل توضیح داده شده است.

 

کد امنیتی کنکور چیست؟

در سایت سازمان سنجش آموزش کشور داوطلبان آزمون های مختلف از جمله کنکور سراسری، کنکور کارشناسی ارشد، دکتری تا آزمون های استخدامی سازمان ها و شرکت های دولتی می توانند به بخش مورد نظر خود وارد شده و فرآیند مربوط به هر یک از آزمون ها را انجام دهند. امور مختلف مربوط به هر یک از آزمون ها مانند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه، انتخاب رشته و اعلام نتایج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org انجام می شود.

 

برای ورود به پورتال سازمان سنجش برای مثال ورود به بخش اعلام نتایج کنکور سراسری، داوطلبان باید کد داوطلبی، کد رهگیری، شماره پرونده و اطلاعات هویتی مانند شماره شناسنامه و کد ملی را نزد خود داشته و در محل های خواسته شده این اطلاعات را وارد نمایند. علاوه بر این کد ها، کد دیگری با عنوان عبارت امنیتی یا کد امنیتی کنکور باید در محل مربوطه وارد شود.

 

کد امنیتی کنکور همان اعداد درج شده در صفحه مربوط به اعلام نتایج، ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه یا هر عملیات دیگر در سایت سازمان سنجش است. این اعداد را باید داوطلبان به همراه سایر اطلاعات خواسته شده مانند کد داوطلبی، در باکس مشخص شده وارد نموده تا بتوانند به صفحه مورد نظر خود وارد شوند. وارد نمودن کد امنیتی کنکور برای ورود به پورتال سنجش در هر مرحله از آزمون های مختلف ضروری می باشد. در تصویر زیر کد امنیتی کنکور در صفحه سنجش مشخص شده است.

 

کد امنیتی کنکور

 

کد امنیتی کنکور برای ورود به هر بخش از پورتال سازمان سنجش ضروری بوده، اما کدی نیست که داوطلبان نیازی به حفظ کردن یا نگهداری از آن داشته باشند. این کد همیشه در صفحه ورود به بخش های مختلف سنجش موجود بوده و تنها کافی است داوطلبان این اعداد را در کادر مربوطه به درستی وارد نمایند. در ادامه مقاله نحوه دریافت کد امنیتی کنکور و استفاده از این کد در سایت سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داده شده است.

 

بیشتر بخوانید: کد های لازم برای ثبت نام کنکور

 

 

نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱

همان طور که توضیح داده شد، کد امنیتی کنکور برای ورود به هر بخش از سایت سازمان سنجش و مشاهده اطلاعات کارنامه، نتایج، کارت ورود به جلسه کنکور و سایر امور آزمون های مختلف ضروری است.  در این قسمت از مقاله نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۰ در روند مشاهده کارنامه نهایی کنکور سراسری برای داوطلبان توضیح داده شده است.

 

در ابتدا داوطلبان باید وارد صفحه اصلی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی sanjesh.org شده و از منوی سمت راست تصویر بر روی گزینه سراسری کلیک نمایند. در این صورت داوطلبان به صفحه کنکور سراسری در سایت سازمان سنجش  وارد می شوند.

 

کد امنیتی کنکور چیست

 

در این صفحه، داوطلبان باید بر روی گزینه کارنامه نهایی آزمون سراسری یا مشاهده نتایج نهایی آزمون سراسری کلیک نمایند.

 

کد امنیتی کنکور

 

در صفحه اعلام نتایج و دریافت کارنامه کنکور سراسری، همان طور که در تصویر زیر مشخص است، داوطلبان دو روش برای ورود به پورتال و مشاهده نتایج دارند. در روش اول، باید شماره پرونده، شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد نمایند. در روش دوم، داوطلبان باید شماره داوطلبی، شماره شناسنامه و سال تولد خود را وارد کنند. در هر دو روش از داوطلبان خواسته می شود تا کد امنیتی کنکور را در کادر خواسته شده وارد نمایند.

 

نحوه دریافت کد امنیتی کنکور 1400

 

داوطلبان باید کد امنیتی کنکور 1401 که همان اعداد درج شده در تصویر بوده را با دقت و به طور کامل در باکس مورد نظر وارد نمایند.

 

در صورت ایجاد هر گونه تغییر در نحوه دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱ ، این مقاله به روزرسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

بیشتر بخوانید: دریافت شماره داوطلبی و کد پیگیری کنکور سراسری

 

 

 

 

 

مشاوره دریافت کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱

پس از خرید کارت اعتباری کنکور سراسری 1401 و پرداخت هزینه کنکور در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، شماره داوطلبی و شماره پرونده به هر یک از داوطلبان اختصاص می یابد. داوطلبان باید با استفاده از این کدها و سایر اطلاعات شخصی خود، فرآیند ثبت نام، دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام نتایج کنکور را طی کنند.

 

علاوه بر شماره داوطلبی، شماره پرونده و کد پیگیری، در روند ورود به پورتال سنجش، کد امنیتی کنکور نیز نیاز می باشد. کد امنیتی همان طور که قبلا بیان شد، اعدادی است که در صفحه ورود به سیستم مورد نظر درج شده و داوطلبان باید این اعداد را در باکس مربوطه وارد نمایند.

 

داوطلبان باید برای انجام آسانتر مراحل آزمون های مختلف، شماره داوطلبی و کد پیگیری خود را در جایی یادداشت کرده که در دسترس آنها باشد. اما داوطلبان نیازی به حفظ و نگهداری کد امنیتی نداشته و نیازی به بازیابی کد امنیتی کنکور نمی باشد.

 

کد امنیتی کنکور همان کد امنیتی صفحه سایت سنجش بوده و با باز کردن صفحه جدید، بارگذاری مجدد صفحه یا کلیک بر روی گزینه دریافت کد جدید، کد امنیتی جدیدی در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

در صورتی که داوطلبان کد امنیتی کنکور ۱۴۰۱  را نادرست در باکس مربوطه وارد نمایند، امکان ورود به بخش مورد نظر برای آنها وجود نداشته و تنها در صورتی که اعداد درج شده را با دقت و به درستی در کادر خواسته شده وارد نمایند، می توانند وارد آن قسمت شوند.

 

نگهداری شماره داوطلبی و کد پیگیری کنکور داوطلبان برای انجام سایر مراحل آزمون از جمله مشاهده نتایج کنکور و اعتراض به نتایج کنکور سراسری ضروری بوده و داوطلبان در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری باید این اطلاعات را نزد خود داشته باشند. در صورت گم کردن یا فراموشی این کدها داوطلبان باید درخواست بازیابی کد را در سایت سازمان سنجش ارسال نمایند. مطالعه مقاله زیر به داوطلبان کمک کرده تا از نحوه ارسال درخواست در سایت سنجش مطلع شوند.

 

برای اطلاع از نحوه دریافت کد امنیتی کنکور 1401 و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار کنکورها مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: نحوه ثبت درخواست در سایت سازمان سنجش

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️کد امنیتی کنکور چیست؟

✔️کد امنیتی کنکور در واقع اعداد درج شده در صفحه سایت سازمان سنجش بوده که در این مقاله کد امنیتی به طور کامل توضیح داده شده است؟



 

2- ✔️نحوه دریافت کد امنیتی کنکور چگونه است؟

✔️کد امنیتی کنکور در زمان ورود به پرتال سنجش مانند صفحه مشاهده کارنامه درج شده و باید این کد در محل مربوطه وارد شود. نحوه دریافت کد در این مقاله بیان شده است.



 

3- ✔️آیا کد امنیتی کنکور نیاز به بازیابی دارد؟

✔️کد امنیتی کنکور نیاز به حفظ و نگهداری و همچنین بازیابی نداشته و با باز شدن صفحه جدید، این کد نمایش داده شده که در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است.

منبع : کد امنیتی کنکور چیست

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/m1Zr
نظرتان را بنویسید