نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبانی که در یکی از رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ پذیرفته شدند می بایست پس از مطالعه اطلاعیه سایت این دانشگاه، در مهلت مقرر که از «هفته آینده» می باشد، به سیستم جامع گلستان پیام نور مراجعه کرده و مدارک لازم جهت ثبت نام در دانشگاه را بارگذاری نمایند.

 

 

داوطلبان ورود به مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور پس از انتخاب رشته کنکور ارشد 1400، منتظر اعلام نتایج نهایی این آزمون از طریق سایت سازمان سنجش بوده تا در صورت قبولی در یکی از کد رشته های ثبت شده در فرم انتخاب رشته، برای نام نویسی به دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند.

اطلاع از مهلت تعیین شده برای ثبت نام در دانشگاه پیام نور از اهمیت بالایی برخوردار است، چرا که عدم ثبت نام به موقع در واحد قبول شده به منزله انصراف از تحصیل در مقطع ارشد می باشد. بنابراین پذیرفته شدگان پس از مراجعه به سایت پیام نور و مطالعه اطلاعیه ثبت نام باید به سامانه گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه کرده و در مهلت معین به ثبت نام خود بپردازد. برای آشنایی با این مراحل در ادامه مقاله به بررسی نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ می پردازیم.

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

نتایج نهایی کنکور ارشد دانشگاه پیام نور همزمان با نتایج کنکور ارشد ۱۴۰۰ از طریق سایت سازمان سنجش منتشر می شود. بنابراین تمامی افرادی که یکی از کد رشته های ارشد پیام نور را به ثبت رسانده اند می توانند در موعد مقرر به سایت سنجش مراجعه کرده و نتیجه خود را مشاهده نمایند.

 

همزمان با انتشار نتایج ارشد 1400، سازمان سنجش اطلاعیه ای در خصوص ثبت نام پذیرفته شدگان این آزمون منتشر کرد. در این اطلاعیه گفته شده تا پذیرفته شدگان ارشد 1400 دانشگا ه های سراسری اعم از دوره های روزانه، شبانه، پردیس خودگردان، غیر انتفاعی و پیام نور موظفند از تاریخ یکم آبان ماه وارد سایت دانشگاه محل قبولی شده و از جرئیاتی مانند زمان، نحوه و مدارک ثبت نام مطلع گردند.

 

 

زمان ثبت نام غیرحضوری پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه پیام نور 1400 از هفته آینده در سایت گلستان پیام نور می باشد.

 

داوطلبان برای مشاهده نتایج نهایی ارشد 1400 می توانند به سایت کارشناسی ارشد سازمان سنجش مراجعه کرده و از طریق وارد کردن شماره پیگیری و کد ملی خود به مشاهده نتایج نهایی این آزمون بپردازند.

بیشتر بخوانید: سایت ارشد سنجش

 

 

نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

داوطلبانی که بر اساس کارنامه نهایی کنکور ارشد در یکی از کد رشته های کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور قبول شده اند می بایست برای اطلاع از فرآیند ثبت نام در دانشگاه به سایت www.pnu.ac.ir مراجعه کرده و از بخش اطلاعیه های این سامانه به مطالعه جزئیات ثبت نام بپردازند.

 

پس از مطالعه اطلاعیه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور، داوطلبان می بایست مدارک لازم برای ثبت نام غیر حضوری را تهیه کرده و سپس به سایت گلستان دانشگاه پیام نور مراجعه نمایند. با مراجعه به سامانه reg.pnu.ac.ir می توانید بر روی بخش دانشجویان جدیدالورود کلیک کرده و نحوه ثبت نام در این سامانه را مطالعه نمایید.

 

به طور خلاصه مراحل ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰ به شرح زیر می باشد :

 

1) دریافت نتیجه قبولی کنکور ارشد از سایت سنجش

2) مراجعه به سایت دانشگاه پیام نور به نشانی pnu.ac.ir

3) مطالعه اطلاعیه نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور

4) تهیه مدارک لازم برای ثبت نام در مهلت مقرر

5) مراجعه به سایت گلستان پیام نور به نشانی reg.pnu.ac.ir

 

در مقاله زیر لینک ورود مستقیم به سایت گلستان دانشگاه پیام نور جهت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1400 قرار داده شده است. داوطلبان با مطالعه این مقاله می تواننند از جزئیات ورود به این سامانه مطلع گردند.

 

بیشتر بخوانید: سایت گلستان پیام نور

 

 

 

 

 

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور ۱۴۰۰

مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد پیام نور 1400 همان مدارک شخصی و تحصیلی قبول شدگان کنکور ارشد می باشد تا پرونده اولیه دانشجو برای دریافت کارت دانشجویی ارشد پیام نور ایجاد شود. این مدارک در اطلاعیه دانشگاه پیام نور منتشر می شود که در بخش زیر نیز به آن ها اشاره شده است.

 

کلیه پذیرفته شدگان باید توجه داشته باشند که تصویر مدارک ذیر را در فرمت jpg یا jpeg  و با حجم حداکثر 250 کیلوبایت تهیه کرده و در هنگام ثبت نام بارگذاری کنند.

تصویر صفحه اول و توضیحات شناسنامه

تصویر کارت ملی پشت و رو

مدرک مشخص کننده نظام وظیفه ( ویژه آقایان)

تصویر مدرک کارشناسی (دارندگان مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است تصویر مدرک کاردانی را ارائه نمایند)

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد پیام نور را توضیح داده و داوطلبان را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و اینستاگرامی هیوا می توانید از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوید.

 

در ادامه بخوانید: شهریه ارشد پیام نور

 

 

 

 

آخرین اخبار پذیرفته شدگان ارشد پیام نور 1400

 

29 مهر ۱۴۰۰

 

زمان ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور از هفته آینده در سایت گلستان می باشد. 



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور چه زمانی است ؟

✔️ مهلت ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد پیام نور در اطلاعیه این دانشگاه منتشر شده که در متن مقاله ارائه شده است.



 

2- ✔️ نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور چگونه است ؟

✔️ پذیرفته شدگان ارشد پیام نور می بایست به سایت گلستان این دانشگاه مراجعه کرده و مراحل ثبت نام ذکر شده در متن مقاله را انجام دهند.



 

3- ✔️ مدارک لازم برای ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد دانشگاه پیام نور چیست ؟

✔️ از جمله مدارک لازم برای ثبت نام قبول شدگان ارشد پیام نور، تصویر مدرک کارشناسی، شناسنامه، کارت ملی و مدارک ذکر شده در متن مقاله می باشد.

منبع : نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور ارشد دانشگاه پیام نور

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lZYr
نظرتان را بنویسید