سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir

سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پیش ثبت نام دانش آموزان استان فارس از طریق سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir انجام می شود . نوبت دهی و اطلاع رسانی به والدین از طریق سامانه پیامکی و یا مراجعه به سایت صورت گرفته و پس از آن اولیا می‌توانند بر اساس زمان بندی اعلام شده برای ثبت نام قطعی در مدرسه حضور داشته باشند .




سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir ، وب سایتی برای انجام مراحل پیش ثبت نام دانش آموزان استان فارس در مدارس این استان می باشد که به منظور کاهش مراجعه های حضوری و نوبت دهی به اولیا راه اندازی شده است . 

پیش ثبت نام مدارس پایه اول دوره ابتدایی ، هفتم و دهم دوره متوسطه در سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir با وارد نمودن اطلاعات کامل دانش آموز تکمیل می شود . سپس زمان بندی مشخصی از طریق سامانه پیامکی به والدین اعلام شده که می بایست با رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری به مدارس مراجعه و ثبت نام فرزند خود را تکمیل نمایند .

برای سایر پایه ‌ها نیاز به حضور در مدارس نبوده و هم چنان مانند سال‌ های قبل ، پس از اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی ، ثبت نام در پایه بالاتر به وسیله خود مدرسه انجام می‌ شود ، مگر اینکه دانش آموزی از یک مدرسه بنابر ضرورت به مدرسه دیگر منتقل شود . به منظور سهولت بیشتر دانش آموزان و والدین محترم ، در این مقاله به زمانبندی پیش ثبت نام های الکترونیکی و راهنمای ورود و ثبت نام مدارس در سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir می پردازیم



زمان ثبت نام در سامانه هوشمند مدرسه استان فارس
 پیش ثبت نام مدارس الکترونیکی پایه اول از تاریخ 31 خردادماه تا 30 تیرماه انجام گرفته و طبق اطلاعات دریافت شده ، با مراجعه مجدد از تاریخ 1 مرداد به همین سامانه می توان نتیجه پیش ثبت نام خود را پیگیری نمود . هم چنین پیش ثبت نام الکترونیکی پایه هفتم از 28 تیر تا 6 مرداد انجام خواهد گرفت و طبق اطلاعات دریافت شده ، با مراجعه مجدد از تاریخ 8 تا 12 مرداد ماه به همین سامانه می توان نتیجه پیش ثبت نام خود را پیگیری نمود .

لازم به ذکر است سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به آدرس madreseh.farsedu.ir ، مخصوص ثبت نام مدارس عادی و هیئت امنایی استان فارس می باشد . مدارسی مانند مدارس تیزهوشان سامانه ثبت نام مربوط به خود را دارند که برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله سامانه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان را مطالعه نمایید .



پیش ثبت نام الکترونیکی پایه اول از 31 خرداد لغایت 30 تیر ماه

نتیجه پیش ثبت نام مدارس و ارجاع به مدرسه : از 1 لغایت 4 مرداد ماه





پیش ثبت نام الکترونیکی پایه هفتم از 28 تیر لغایت 6 مرداد ماه

نتیجه پیش ثبت نام و ارجاع به مدرسه : از 8 لغایت 12 مرداد ماه

مدرسه به تعداد ظرفیت خود بر اساس نزدیک ترین مکان در طرح آدرس پذیرش خواهد کرد .



حتما بخوانید: زمان ثبت نام مدارس









ورود به سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir
ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی و هم چنین دانش آموزان پایه هفتم مدارس عادی استان فارس و شیراز از طریق سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir انجام می شود . در ادامه این مقاله می توانید راهنمای تصویری ورود به این سامانه را مشاهده نمایید .



راهنمای تصویری ورود به سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir



 ورود به سایت madreseh.farsedu.ir و انتخاب یکی از گزینه های ثبت نام مدارس اول ابتدایی یا پایه هفتم مدارس







 وارد کردن کد ملی دانش آموز و کلیک روی دکمه ثبت نام



 برای ثبت نام اتباع خارجی ، از گزینه پیش ثبت نام اتباع خارجی استفاده کرده و پس از وارد کردن شناسه فراگیر پدر ، نسبت به ادامه فرآیند ثبت نام اقدام نمایید .







 خواندن موافقت نامه ، فعال کردن گزینه "شرایط و تعهدات را می پذیرم " و انتخاب گزینه " مرحله بعد "







 تکمیل کردن فرم اطلاعات دانش آموز حاوی اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوداگی ، تاریخ تولد و غیره







تکمیل کردن فرم اطلاعات پدر دانش آموز حاوی اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوداگی ، شغل ، تحصیلات و غیره







 تکمیل کردن فرم اطلاعات مادر دانش آموز حاوی اطلاعاتی مانند نام ، نام خانوداگی ، شغل ، تحصیلات و غیره





 مشخص نمودن موقعیت جغرافیایی محل زندگی







 بازبینی اطلاعات وارد شده و تایید نهایی







 دریافت کد رهگیری ( حتما تا زمان اعلام نتایج نگه داری شود )







**** لینک ورود به سامانه هوشمند مدرسه فارس ****



 در صورت اختلال در مراحل تکمیل ثبت نام و عدم دریافت کد رهگیری از گزینه بازیابی کد رهگیری و با کد ملی و شماره تلفن همراه ثبت شده ، کد رهگیری ثبت نام را دریافت نمایید . 

بیشتر بخوانید: ثبت نام مدارس ابتدایی و دبیرستان









برای اطلاع از آخرین اخبار سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین درصورت نیاز به مشاوره برای ورود و ثبت نام مدارس در سامانه هوشمند مدرسه استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir ، می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس حاصل نمایید .

لازم به ذکر است . ثبت نام و اعلام نتایج مدارس نمونه دولتی استان فارس از طریق یک سامانه مجزا انجام می شود . بنابراین توصیه می شود برای مطالعه بیشتر دراین باره به مقاله زیر رجوع نمایید .

در ادامه بخوانید: سامانه ثبت نام مدارس نمونه دولتی فارس



سوالات متداول


1- سایت هوشمند مدرسه استان فارس به چه منظوری راه اندازی شده است ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، از سامانه هوشمند مدرسه استان فارس برای کاهش مراجعه حضوری و انجام پیش ثبت نام دانش آموزان استان فارس استفاده می شود .




2-  آدرس سامانه مدرسه هوشمند استان فارس چیست ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ف سامانه مدرسه هوشمند استان فارس به نشانی madreseh.farsedu.ir در درسترس می باشد .




3- زمان پیش ثبت نام الکترونیکی دانش آموزان استان فارس در سامانه مدرسه هوشمند چه تاریخی می باشد ؟
زمان ثبت نام برای هر پایه و مدارس مختلف در سامانه مدرسه هوشمند استان فارس متفاوت است که در این مقاله به زمان دقیق ثبت نام هر کدام از این پایه ها پرداخته شده است .

منبع : سامانه هوشمند مدرسه استان فارس madreseh.farsedu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w1Xw
نظرتان را بنویسید