اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی

اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
هر ساله برای شرکت کنندگان پذیرفته نشده در اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ، کارنامه عدم قبولی صادر می شود که داوطلبان در صورت داشتن اعتراض به نتیجه آزمون خود می توانند در بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج استان محل زنندگی خود اقدام به ثبت درخواست تجدید نظر نمایند .




با توجه به تغییرات ایجاد شده در نحوه پذیرش مدارس نمونه دولتی ، آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم حذف شد . داوطلبانی که بعد از اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی موفق به قبولی در این آزمون نشده اند ممکن است نسبت به نتیجه اعلام شده اعتراض داشته باشند .

از این رو وزارت آموزش و پرورش امکان اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی را برای متقاضیان فراهم نموده است . در این مقاله به شرح زمان و نحوه ثبت درخواست تجدید نظر آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400 پرداخته شده است .





زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی 99 - 1400
آن دسته از شرکت‌ کنندگان آزمون مدارس نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 که نسبت به صحت نتیجه آزمون خود اطمینان ندارند می توانند از طریق سایت اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استانی اقدام به ثبت اعتراض به نتایج آزمون خود نمایند

سال گذشته ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون نمونه دولتی در روز جمعه 08 / 06 / 98 صورت گرفت از این رو پیش بینی می شود که ثبت اعتراض به نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 99 - 1400 نیز حدودا در این بازه زمانی انجام شود . به محض مشخص شدن زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی 99 - 1400 در صفحه اینستاگرام نمونه دولتی هیوا و همچنین کانال تلگرام نمونه دولتی اطلاع رسانی می شود .










سایت های آزمون نمونه دولتی هر استان برای ثبت اعتراض به آزمون نمونه دولتی 99 - 1400
 دانش آموزانی که در آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی 99-1400 شرکت نموده اما از نمراه خود راضی نیستند می توانند با مراجعه به به سایت ثبت نام نمونه دولتی استانی و با وارد کردن کد ملی و رمز عبور ، اقدام به تکمیل درخواست تجدید نظر برای آزمون نمایند .



نام استان آدرس سامانه ثبت نام
آذربایجان شرقی azmoon.eamedu.ir
آذربایجان غربی snj.awaedu.ir
اردبیل 217.219.153.218
اصفهان
sanjesh.isfedu.ir
البرز azmoon.albmedu.ir
ایلام ilam.natije.ir
بوشهر
sanjesh.buedu.ir
تهران
azmoon.tehranedu.ir
شهرستان های تهران sanjesh.teo.ir
چهارمحال و بختیاری sanjesh.chbedu.ir
خراسان جنوبی azmoon.skedu.ir
خراسان رضوی
nemone.razavi.medu.ir
خراسان شمالی azmoon.nkhedu.ir
خوزستان azmoon.khouzedu.ir
زنجان sabtenam.zanjanedu.ir
سمنان iranschl.ir
سیستان و بلوچستان 78.38.114.105
فارس
sanjesh.farsedu.ir
قزوین nemooneh.qazvinedu.ir
قم  qom.natije.ir​
کردستان 10.249.7.204​
کرمان sanjesh.kermanedu.ir
کرمانشاه azmoonkedu.ir
کهگیلویه و بویراحمد azmoon.kbedu.ir
گلستان nemooneh.goledu.ir
گیلان
sanjesh.giledu.ir
لرستان lorestan.natije.ir
مازندران 217.219.172.53
مرکزی markazi.natije.ir
هرمزگان 10.187.50.22
همدان hamedan.natije.ir
یزد result.yazdedu.ir


لازم به ذکر است که همزمان با اعلام نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی ، تعدادی از دانش آموزان به عنوان ذخیره اتخاب شده و در لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی قرار می گیرند تا در صورت پر نشدن ظرفیت مدارس ، بتوانند ثبت نام خود را انجام داده و به تحصیل در این مدارس مشغول شوند . برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید مقاله زیر را مطالعه نمایید . 

حتما بخوانید: لیست ذخیره مدارس نمونه دولتی



مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا پاسخگوی تمامی سوالات شما در خصوص نحوه ثبت اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی از طریق خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا باشند .












سوالات متداول


1- داوطلبان برای ثبت درخواست تجدید نظر در نتایج آزمون نمونه دولتی باید به چه سایتی مراجعه نمایند ؟
ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استانی انجام می شود که در این مقاله به آدرس آن ها اشاره شده است .




2- اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی در چه تاریخی انجام می شود ؟
هر ساله وزارت آموزش و پرورش چند روز پس از اعلام نتایج بازه زمانی را جهت ثبت اعتراض به شرکت کنندگان آزمون نمونه دولتی اختصاص می دهد که در این مقاله به این تاریخ اشاره شده است .




3- ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی به چه صورت انجام می شود ؟
همان طور که در این مقاله بدان اشاره شد ، داوطلبان به صورت اینترنتی با مراجعه به سایت ثبت نام و اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی استان باید فرم ثبت درخواست تجدید نظر نتایج آزمون نمونه دولتی را تکمیل نمایند .

منبع : اعتراض به نتایج آزمون مدارس نمونه دولتی
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/xgYr
نظرتان را بنویسید