واکنش سازمان سنجش نسبت به نتیجه اعتراض داوطلبان کنکور سراسری

واکنش سازمان سنجش نسبت به نتیجه اعتراض داوطلبان کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور درباره عدم پاسخگویی این سازمان به اعتراض داوطلبان از نتایج کنکور سراسری گفت: یکسری از اعتراضات داوطلبان مبنی بر موارد خاصی است که باید در کمیته های ویژه بررسی شود، پس از بررسی این پاسخ‌ها قبل از شروع ترم جدید آماده خواهند شد.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در خصوص علت تاخیر در پاسخ به اعتراض داوطلبان نسبت به نتایج آزمون سراسری 99 اظهار داشت: بعد از اعلام نتایج آزمون سراسری سال 99 حدوداً تعداد 30 هزار داوطلب در آزمون سراسری اعتراض کردند. این اعتراضات هم از طریق پاسخگویی اینترنتی و هم از طریق سیستم پاسخگویی عمومی ما در سازمان سنجش پاسخ داده شد. سیستم پاسخگویی عمومی سازمان سنجش به صورت آنلاین پاسخ داوطلبان را داده است.

بیشتر بخوانید: سیستم پاسخگویی سازمان سنجش
وی ادامه داد: یکسری اعتراضات نیاز به بررسی دارد که اکنون در حال بررسی هستند. تعداد 19 هزار اعتراض مبنی بر نتیجه کنکور بوده که به اینها پاسخ داده شد. اما یکسری از اعتراضات داوطلبان مبنی بر موارد خاصی است که باید در کمیته های ویژه بررسی شود. این دست از اعتراض ها در جلسات متعددی بررسی و اعلام نظر شده و پاسخ آنها به داوطلبان و نهادهایی که درخواست داده‌‌اند ارسال شده است.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به تعطیلی دو هفته‌ای ما تاخیر در برگزاری جلسات را داشتیم، اما پاسخ به همه این داوطلبان در حال انجام است و تا قبل از شروع ترم تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، پاسخ به اعتراضات آماده خواهد شد.

منبع : واکنش سازمان سنجش نسبت به نتیجه اعتراض داوطلبان کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3LwO
نظرتان را بنویسید