سامانه سنجش آموزش کشور | Sanjesh.org + ورود مستقیم

سامانه سنجش آموزش کشور | Sanjesh.org + ورود مستقیم
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

امانه سنجش تنها سایتی است که تمامی دانشجوها و فارغ التحصیلان آن را می شناسند. توجه داشته باشید اطلاع از نحوه کار با سایت sanjesh.org از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است عموم افراد در حداقل یک مرحله از زندگی خود با این سایت مواجه خواهند شد. برای اطلاع از نحوه ثبت نام آزمون های سراسری و سایت سنجش انتخاب، رشته استخدامی و دیگر امکانات این سایت، با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید. لازم به ذکر است، در صورت نبود امکانات و وقت کافی می توانید سوالات خود در خصوص روند ثبت نام آزمون ها در سایت سنجش را تنها از طریق تماس با شماره 909075307 مطرح کنید و از به روز ترین اخبار آزمون ها نیز، اطلاع یابید.

نحوه ورود به سایت  sanjesh.org + راهنمای تصویری

در گام اول بهتر است به سراغ نحوه ورود به سایت سازمان سنجش برویم. همانطور که می دانید سامانه سنجش برای انجام کلیه امور مربوط به ثبت نام آزمون ها، مشاهده نتایج آزمون ها، شرکت در آزمون ها و بسیاری امکانات دیگر راه اندازی شده است. اولین موردی که لازم است در سامانه سنجش بدانید، نحوه ورود به آن است. برای ورود به سایت نیز چند مرحله ساده وجود دارد که در ادامه بررسی خواهیم کرد.

برای ورود ابتدا آدرس سامانه را در مرورگر خود وارد کنید. آدرس مرورگر  sanjesh.org می باشد. عموماً اولین سایتی که بالا می آید همان سامانه سنجش می باشد و کافی است روی آن کلیک کنید. اکنون شما وارد سایت سازمان سنجش شده اید و می توانید برای انجام اموری که در نظر دارید، اقدام نمایید. در ادامه بخش های مختلف سامانه سنجش را توضیح داده و به عملکرد هر کدام از این بخش ها می پردازیم؛ در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کاملی را بدست آورید.

امکانات سامانه سنجش | Sanjesh.org

امکانات سامانه سنجش بسیار گسترده است و برای هر یک از امکانات نیز بازه زمانی خاصی وجود دارد که در زمان مقرر در دسترس می باشد. در این قسمت ما به تمامی  امکانات و خدمات ارائه شده توسط سایت سامانه سنجش مانند سایت سنجش انتخاب رشته می پردازیم. شما با ورود به سایت سنجش آموزش کشور به آدرس sanjesh.org می توانید از خدمات این سایت، نظیر ثبت نام آزمون ها، مشاهده نتایج، دریافت کارد ورود به جلسه و … برخوردار شوید.

💢 ثبت نام آزمون های سراسری

✔️ ثبت نام کنکور سراسری (سازمان سنجش ثبت نام کنکور)

✔️ ثبت نام بدون کنکور سراسری

✔️ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد (سازمان سنجش کارشناسی ارشد)

✔️ ثبت نام فراگیر ارشد پیام نور (سازمان سنجش پیام نور)

✔️ ثبت نام آزمون دکتری (سازمان سنجش دکتری)

✔️ ثبت نام دانشگاه پیام نور (سازمان سنجش پیام نور)

✔️ ثبت نام دانشگاه علمی کاربردی

✔️ ثبت نام آزمون استخدامی (سازمان سنجش استخدامی)

ثبت نام آزمون های استخدامی از طریق سایت سنجش

در این قسمت همراه ما باشید تا مراحل ورود به سایت سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون های استخدامی را بیشتر بررسی کنیم. همانطور که می دانید یکی از امکانات سایت سنجش، ثبت نام در آزمون های استخدامی است.  برای ثبت نام در آزمون های استخدامی، نیاز است ابتدا از تاریخ های مربوط به اطلاع رسانی ها اطلاعات لازم را کسب کرده و سپس از طریق سایت ادامه مراحل را انجام دهید. در این قسمت همراه ما باشید تا مراحل ورود به سایت سازمان سنجش برای ثبت نام آزمون های استخدامی را مورد بررسی قرار دهیم. شما می توانید در موعد مقرر و طبق راهمای تصویری زیر، نسبت به ثبت نام انواع آزمون های استخدامی برگزار شده توسط سازمان سنجش، اقدام نمایید.

🔴 در گام اول به سایت سازمان سنجش، به آدرس sanjesh.org مراجعه کرده و از زیر منوی آزمون ها، گزینه سایر آزمون های استخدامی را انتخاب کنید.

🔴 در این مرحله، از کادر موجود در پایین صفحه ( مطابق تصویر ) گزینه ثبت نام را انتخاب کنید. با توجه به زمان مراجعه شما، لینک های ثبت نام فعال برای شما به نمایش در خواهد آمد، لینک ثبت نام مود نظر خود را انتخاب کنید. برای مثال ما در تصویر زیر، لینک ثبت نام آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ( ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی / آموزگار ابتدایی استثنایی) سال ۱۴۰۲ را انتخاب کرده ایم.

نحوه ثبت نام  آزمون استخدامی دستگاه های اجرایی از طریق سایت سنجش

هر ساله بسیاری از افراد در ازمون استخدامی دستگاه های اجرایی کشور، با هم به رقابت می پردازند. در هر دوره برخی از نهاد ها و سازمان هایی که دچار کمبود در کادر نیروی انسانی خود هستند، از منتخبان این آزمون دعوت به مصاحبه می کنند. مجری این آزمون سازمان سنجش می باشد و برای ثبت نام نیز، باید به سایت sanjesh.org مراجعه کنید.

پس از ورود به سایت سنجش، از منوی موجود در بالای صفحه، گزینه آزمون ها و سپس ” استخدامی متمرکز دستگاه های اجرایی ” را انتخاب کنید. سپس بر بروی گزینه ثبت نام کلیک کنید. در صورتی که در زمان مقرر شده، وارد سایت شده باشید، لینک ثبت نام آزمون، برای شما فعال خواهد بود. علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینک و خرید کارت اعتباری و تکمیل فرم های موجود، مراحل ثبت نام را تکمیل کرده و در این آزمون شرکت نمایند. دقت کنید که در پایان ثبت نام کدی تحت عنوان شماره پیگیری ثبت نام، برای شما صادر خواهد شد؛ این کد را یادداشت کرده تا زمان اعلام نتایج نزد خود نگهداری کنید.

منبع: https://irantahsil.org/sanjesh-org/

نظرتان را بنویسید