سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی khrsabt.ir:130

سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی khrsabt.ir:130
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی به این صورت است که مراجعین قبل از مراجعه به اداره می بایست برای دریافت نوبت به صورت آنلاین برای اداراه اجرای ثبت مورد نظرشان از طریق سایت khrsabt.ir:130  اقدام کنند .

برای مشاوره ورود به سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی

با گسترش روزافزون وسایل ارتباط جمعی و دسترسی مردم به اینترنت دولت ها در تلاش هستند که خدمات مورد نیاز مردم را به روش استفاده از سامانه های اینترنتی که باعث کاهش اتلاف وقت و انرژی شهروندان می شود ارائه دهند . با ارائه خدمات در شهر های بزرگ به صورت اینترتی از ترافیک کاسته خواهد شد و نیاز نیست مراجعین برای مراجعه به برخی مکان های پر رفت و آمد ، از فاصله دور و نزدیک به صورت شخصی به آن جا بروند .

یکی از پر رفت و آمد ترین مراجعی که به منظور سهولت استفاده شهروندان از خدمات آن در سال های اخیر برایش سامانه خدمات رسانی اینترنی ایجاد شده است ، دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی است . برای کاهش اتلاف وقت مراجعین و جلوگیری از ازدحام مراجعه کنندگان امکان نوبت دهی آنلاین با راه اندازی این سامانه برای مردم ایجاد شده است .

در این مقاله ضمن معرفی سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی یا khrsabt.ir:130 ، بوسیله راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده ای آسان تر از این سامانه داشته باشید .




سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی khrsabt.ir:130
 همان طور که اشاره کردیم برای برخی مکان های پر رفت آمد مثل دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی سامانه ای راه اندازی شده تا افراد متقاضی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین اقدام به گرفتن نوبت برای رسیدگی به کار و یا مراجعه حضوری بنمایند .  امروزه با توجه به حجم دعاوی ارجاعی و افزایش روز افزون جمعیت یکی از مکان هایی که پر رفت و آمد است دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی است .

  این دفاتر به خصوص در شهر های بزرگ و پر رفت آمد محلی برای ارائه دعاوی و اجرا گذاشتن آن است .  در استان خراسان رضوی که شهرستان مشهد هم جزئی از آن است به منظور سهولت ، صرفه جویی در وقت و دسترسی آسان تر مردم سامانه ای به نام سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی یا سایت khrsabt.ir:130 بوجود آمده که افراد از طریق مراجعه به صورت اینترنتی می توانند برای حضور در آن جا نوبت بگیرند .

 با استفاده از این سامانه یا سایت khrsabt.ir:130​ شهروندان می توانند در محل کار ، منزل و یا هر جای دیگری که هستند ، به سهولت نوبت خود را در روز و اداره موردنطرشان رزرو کنند و دیگر نگران صف های انتظار طولانی و یا بی نظمی های نوبت دهی حضوری این دفاتر نباشند . برای استفاده از این سامانه دسترسی به اینترنت و کامپیوتر یا گوشی هوشمند ضروری است .

مراجعین محترم اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی از تاریخ 1399/08/03 میبایست به شرح ذیل اقدام فرمایید :

 در خصوص اطلاع از آخرین اقدامات در پرونده علاوه بر پیامک های ارسالی و سامانه ثنا می بایست به سایت www.ssaa.ir ( میز خدمات الکترونیک - اجرا - پیگیری پرونده اجرا - اطلاع رسانی پرونده اجرا ) مراجعه و با ورود شماره پرونده و رمز شخصی اطلاعات پرونده را دریافت نمایید .

 تمامی درخواست های صدور اجرائیه و درخواست های بعدی اعم از توقیف ، رفع توقیف ، درخواست مزایده ، اعتراض به عملیات اجرایی ، انصراف و ختم عملیات اجرایی و غیره در خصوص اسناد رهنی و اسناد چک و قرارداد های بانکی و غیره صرفا از طریق دفاتر اسناد رسمی صادر کننده اجرائیه و در خصوص مهریه از طریق دفاتر ازدواج و طلاق صادر کننده اجرائیه صورت می پذیرد و از هر گونه مراجعه حضوری خودداری فرمایید .

در صورت ضرورت جهت مراجعه به اداره اجرا ثبت خراسان رضوی می بایست از طریق سایت اداره کل خراسان رضوی kh.ssaa.ir یا همان سامانه نوبت دهی یا لینک 130: khrsabt . ir نسبت به اخذ نوبت اقدام و در تاریخ مذکور با داشتن شماره پیگیری مراجعه نمایید .

 کلیه متقاضیان اجرائیه اعم از بستانکار و بدهکار و اشخاص ثالث قبل از هر اقدامی باید در سامانه ثنا ثبت نام نموده باشند .





حتما بخوانید: سامانه نوبت دهی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی







راهنمای تصویری دریافت نوبت از سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی
با توجه به این که از این پس مراجعه به دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی در استان خراسان با اعلام روابط عمومی اجرای ثبت خراسان رضوی الزامی شده است برای دسترسی به این سامانه با راهنمای تصویری به شما کمک خواهیم کرد تا استفاده راحت تری داشته باشید .

در مرحله اول با تایپ کردن (khrsabt.ir:130 ) در صفحه مرور گر گوشی تلفن هوشمند یا کامپیوتر متصل به اینترنت این صفحه برای شما باز خواهد شد :







در این صفحه کد ملی و اداره مورد نطرتان را انتخاب می کنید . تا در مرحله بعد چنین صفحه ای همانند شکل زیر برای شما باز شود :







در این جا تاریخ مورد نظرتان برای مراجعه را انتخاب می کنید و باید توجه داشته باشد هفت روز یک بار می توانید اقدام به گرفتن نوبت نمایید . بعد از زدن تاریخ مورد نظرتان این صفحه برای شما باز خواهد شد :









در این جا اطلاعات شخصی خواسته شده را به درستی وارد کنید و در پایین ساعت مورد نظرتان را با توجه به پر شدن ظرفیت انتخاب کنید و گزینه دریافت نوبت را فشار دهید . با فشار دادن گزینه دریافت نوبت به شما یه کد رهگیری داده خواهد شد که روز مراجعه به همراه مدارک باید به اداره ثبت ببرید .



بیشتر بخوانید: نوبت دهی اینترنتی سایت عدل ایران


نکات دریافت نوبت اجرای ثبت از سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی khrsabt.ir:130
گفتیم که روابط عمومی اجرای ثبت خراسان رضوی طی اطلاعیه اعلام نموده است که از این به بعد برای حضور در دفاتر اجرای ثبت اسناد رسمی باید از طریق سامانه نوبت دهی اجرای ثبت مشهد به صورت اینترنتی به آدرس 130: khrsabt.ir اقدام کنید حال باید توجه کرد برای استفاده از این سامانه باید نکات زیر را مد نظر قرار داد :

توجه داشته باشید، برای دریافت نوبت فقط می توانید در بازه زمانی هر ( 7 ) هفت روز یک بار اقدام به دریافت نوبت نمایید.

در زمان انتخاب تاریخ دقت فرمایید روز انتخاب شده مصادف با تعطیلات رسمی نباشد . این اداره مسئولیتی در قبال اخذ نوبت در روز های تعطیل نخواهد داشت .

به همراه داشتن کارت ملی و شماره پیگیری اخذ شده از این سامانه در زمان مراجعه به ادارات اجرا جهت احراز هویت الزامی می باشد .

صرفاً اشخاص حقیقی و حقوقی که در ادارت اجرا دارای پرونده جاری می باشند امکان ثبت نام و اخذ نوبت در این سامانه را دارا می باشند . در ورود اطلاعات کمال دقت را داشته باشید ، امکان ویرایش پس از ثبت نام وجود ندارد .

پاسخ دهی صرفاً به اشخاصی که در این سامانه اقدام به اخذ نوبت نموده اند (دربازه زمانی اخذ شده) صورت می پذیرد لذا از مراجعه حضوری بدون اخذ نوبت و نیز خارج از زمان نوبت اخذ شده موکداً خودداری نمائید . همچنین از ورود همراهان غیر مرتبط با پرونده جلوگیری بعمل خواهد آمد .



در ادامه بخوانید: سامانه نوبت دهی شورای حل اختلاف اصفهان
برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی در کانال تلگرام آیین دادرسی عضو شوید . کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه نوبت دهی اجرای ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی پاسخ دهند .

سوالات متداول


1- آیا در استان خراسان رضوی می توان بدون دریافت نوبت به اداره اجرای ثبت اسناد رسمی مراجعه کرد ؟
خیر طی اطلاعیه ای  از تاریخ  1399/08/03مراجعین می بایست از طریق سامانه نوبت دهی اقدام به گرفتن نوبت کنند و بعدا به اداره اجرای مورد نظرشان مراجعه کنند .


2- برای گرفتن نوبت مراجعه به اداره اجرای ثبت اسناد رسمی مشهد به صورت اینترتی چه باید کرد ؟ 
باید به آدرس سایت khrsabt.ir:130 مراجعه نمود و مراحل را طی نمود که در متن مقاله توضیح داده شده است .


3- آیا هر روز می توان از طریق سامانه نوبت دهی اجرای ثبت مشهد اقدام به اخذ نوبت نمود ؟
خیر متقاضیان هر 7 روز یک بار می توانند اقدام به اخذ نوبت کنند که در متن مقاله توضیح داده شده است .

منبع : سامانه نوبت دهی ثبت اسناد رسمی خراسان رضوی khrsabt.ir:130
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/Y320
نظرتان را بنویسید