دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی

دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون سازمان انرژی اتمی سال 1400، می بایست اقدام به دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰ نمونده و تمامی بندها و تبصره های مندرج در این دفترچه را مطالعه نمایند. این دفترچه در زمان ثبت نام از طریق سایت سازمان سنجش قابل دریافت می باشد.

 

 

سازمان انرژی اتمی کشور، یک سازمان وابسته به نهاد جمهوری بوده که در بازه های زمانی مختلف برای پذیرش نیرو به سازمان، اقدام به برگزاری آزمون های استخدامی می کند. داوطلبانی که متقاضی ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال 1400 می باشند، می بایست که اقدام به دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰ نمایند.

در این دفترچه اطلاعات مهمی درج می شود و لازم است که داوطلبان حتما به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا بتوانند در صورت دارا بودن شرایط لازم، در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال 1400 ثبت نام کنند. با توجه به اهمیت دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰، در ادامه مقاله قصد داریم جزئیات این دفترچه و نحوه دریافت آن را ذکر کنیم.

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰

هر یک از آزمون های استخدامی که به صورت سراسری در کشور ایران برگزار می شوند دارای ضوابط و شرایط پذیرش مختلفی هستند و بدیهی است که داوطلبان متقاضی ثبت نام در هر یک از این آزمون های استخدامی، باید از این شرایط و ضوابط مطلع باشند و در صورت دارا بودن آن ها، مراحل ثبت نام خود را در آزمون های استخدامی انجام دهند.

 

زمان برگزاری آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی در هر سال متفاوت بوده و به صورت سراسری در کل کشور برگزار می شود. کلیه داوطلبان به منظور ثبت نام در این آزمون استخدامی، ابتدا می بایست دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی را دانلود و سپس اقدام به مطالعه دقیق آن نمایند.

 

معمولا دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی چند روز قبل از شروع مراحل ثبت نام در این آزمون منتشر می شود تا داوطلبان بتوانند در یک مدت زمان مناسب، اقدام به مطالعه تمامی ضوابط و شرایط ثبت نام در آزمون استخدامی کنند.

 

پیش بینی می شود که طبق روال سال گذشته، داوطلبان متقاضی ثبت نام در این آزمون استخدامی بتوانند در بهمن ماه سال 1400 به سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org مراجعه کنند و از طریق این سایت، مراحل ثبت نام خود را در این آزمون استخدامی انجام دهند و از همه مهم تر قبل از ثبت نام، دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی را دریافت نمایند.

 

 

زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی 1400 به محض اعلام در اینجا قرار می گیرد

 

داوطلبان برای اطلاع از نحوه و مراحل ثبت نام در ازمون استخدامی انرژی اتمی می توانند به مطالعه مقاله زیر پرداخته و از جزئیات ثبت نام این آزمون مطلع شوند.

 

بیشتر بخوانید: ثبت نام آزمون استخدامی انرژی اتمی

 

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰

کلیه داوطلبانی که متقاضی استخدام در سازمان انرژی اتمی ایران در سال 1400 می باشند، می توانند فرم مربوط به ثبت نام آزمون خود را از طریق سایت سازمان سنجش تکمیل نمایند و در زمان مشخص شده، در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی شرکت کنند.

 

بدین منظور و برای شرکت در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰، لازم است که کلیه داوطلبان در زمان انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی، اقدام به دانلود این دفترچه نمایند. در دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی، اطلاعات مهمی از جمله شرایط عمومی و اختصاصی برای ثبت نام، زمانبندی ثبت نام و برگزاری آزمون، مدارک لازم جهت ثبت نام، وجه مربوط به ثبت نام، مواد آزمون، جداول مربوط به شغل های استخدامی سازمان انرژی اتمی 1400 درج می شوند و لازم است که داوطلبان حتما به این اطلاعات دسترسی داشته باشند تا بتوانند به درستی در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰ ثبت نام کنند.

 

بدین منظور لازم است که دانشجویان در بازه زمانی مشخصی اقدام به دانلود دفترچه آزمون استخدامی کنند و قبل از اینکه بخواهند مراحل ثبت نام خود را انجام دهند به طول کامل و با دقت دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی 1400 را مطالعه کنند.

 

دانلود دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی 99

  • راهنمای استخدام سازمان انرژی اتمی 99
  • حجم فایل: 10MB
  • منبع:سنجش

دانلود فایل

 

با توجه به اینکه هنوز زمان ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی مشخص نشده است، لینک مربوط به دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ایران سال 1399 در بخش بالا ارائه شده است تا بتوانید به اطلاعات کلی این آزمون استخدامی دسترسی داشته باشید. در صورت انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰، لینک مربوط به دفترچه آزمون استخدامی این سازمان در مقاله قرار داده خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی

 

 

 

 

شرایط آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰

داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰، می بایست که حتما دارای شرایط و قوانین ذکر شده از سوی سازمان انرژی اتمی ایران باشند. شرایط این آزمون و اطلاعات مربوط به سهمیه ها در دفترچه آزمون استخدامی انرژی اتمی منتشر می شوند.

 

در ادامه شرایط آزمون استخدامی مربوط به سازمان انرژی اتمی 1400 و سهمیه های در نظر گرفته شده در این آزمون را بررسی می کنیم.

 

دارا بودن تابعیت ایرانی الاصل

اعتقاد داشتن به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مطرح شده در در قانون اساسی ایران

التزام و اعتقاد به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران

نداشتن اعتیاد به مواد مخدر و مواد روان گردان

عدم سابقه محکومیت جزایی موثر

عدم محکومیت به فساد عقیده

داشتن سلامتی جسمی و روانی و توانایی برای انجام وظایف کاری

نداشتن بیش از ۴۵ سال تمام در روز ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ایران

داشتن کارت پایان خدمت نظام وظیفه یا معافیت قانونی (ویژه متقاضیان مرد)

داشتن شرایط لازم برای احراز شغل مورد تقاضا

نداشتن هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی با رای مراجع قضایی

 

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی

 

 

 

سهمیه های آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰

داوطلبانی که قصد ثبت نام آزمون استخدامی ۱۴۰۰ سازمان انرژی اتمی را دارند، می توانند از سهمیه ایثارگران و سهمیه معلولین استفاده نمایند. سهمیه های این آزمون به شرح زیر می باشند.

 

سهمیه ایثارگران سازمان انرژی اتمی

 

داوطلبان به منظور پذیرش در سازمان انرژی اتمی به دو دسته داوطلبان دارای سهمیه 25 درصد و سهمیه 5 درصد تقسیم می شوند که شرایط دریافت هر یک از این سهمیه ها به شرح زیر می باشند.

 

افراد مشمول سهمیه 25 درصد سازمان انرژی اتمی: جانبازان، آزادگان، همسر و فرزندان شهدا، همسر و فرزندان جانبازان بیست و پنج درصد و بالاتر، همسر و فرزندان آزادگان دارای یک سال و بالای یک سال اسارت و پدر، مادر، خواهر و برادر شهید در گروه افرادی قرار می گیرند که می توانند از سهمیه آزمون استخدامی یا همان سهمیه 25 درصد استفاده نمایند.

 

افراد مشمول سهمیه 5 درصد سازمان انرژی اتمی: رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل شش ماه حضور داوطلبانه در جبهه ها، فرزندان جانبازان زیر 25 درصد و فرزندان آزادگان کمتر از یک سال اسارت در گروه افراد مشمول سهمیه 5 درصد می باشند.

 

سهمیه معلولین انرژی اتمی

 

داوطلبان دارای معلولیت می توانند در صورت تایید سازمان بهزیستی کشور و داشتن شرایط شغلی مورد نظر از سهمیه معلولین استفاده کنند. 3 درصد ظرفیت پذیرش در این آزمون، متعلق به معلولین می باشد. افرادی که متقاضی استخدام در این آزمون استخدامی هستند، با معلولیت در همان گروه شغلی رقابت می کنند.

 

بیشتر بخوانید: مدارک ثبت نام آزمون استخدامی

 

مشاوره دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰

سازمان انرژی اتمی کشور ایران به منظور جذب نیروهای متخصص به این سازمان، در بازه های زمانی مختلف اقدام به برگزاری آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی می کند. داوطلبان به منظور ورود به سازمان انرژی اتمی ایران باید حتما در این آزمون شرکت کنند و نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه های آزمون استخدامی را کسب کنند.

 

این سازمان، فقط از میان افراد متقاضی دارای شرایط ثبت نام، اقدام به جذب متقاضیان می کند و در صورتی که سازمان انرژی اتمی حتی بعد از قبولی در آزمون استخدامی، متوجه وارد کردن اطلاعات اشتباه توسط یک داوطلب شدند، می توانند داوطلب را از انجام مراحل بعدی استخدام، پذیرش و حتی شرکت در مصاحبه های حضوری بازدارند.

 

به منظور قبولی در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی سال ۱۴۰۰، توصیه می شود که داوطلبان به محض انتشار دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی اقدام به دانلود این دفترچه و دریافت آن کنند تا از مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی مطلع شده و بتوانند در این آزمون ثبت نام کنند.

 

در دفترچه آزمون استخدامی اطلاعات مهمی وجود دارند که تمامی داوطلبان به منظور ثبت نام در آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ایران سال 1400، باید به این اطلاعات دسترسی داشته باشند. به همین خاطر توصیه می شود که داوطلبان تمامی تبصره ها، بندها، قوانین و شرایطی که در دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰ وجود دارند را مطالعه نمایند تا با مشکلی برای ثبت نام در این آزمون استخدامی مواجه نشوند.

 

کارشناسان سامانه مشاوره هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی ۱۴۰۰ را در اختیار داوطلبان گذاشته و آن ها را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی نمایند. همچنین از طریق عضویت در کانال تلگرامی و یا اینستاگرامی هیوا می توانید آخرین اخبار مرتبط با این حوزه را دریافت نمایید.

 

در ادامه بخوانید: اعلام نتایج آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی چه تاریخی است ؟

✔️ زمان انتشار دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی معمولا همزمان با آغاز ثبت نام این آزمون است که در متن مقاله به آن اشاره شده است.



 

2- ✔️ دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی را از کجا می توان دانلود کرد ؟

✔️ لینک دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی در متن مقاله ارائه شده است.



 

3- ✔️ اطلاعات منتشر شده در دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی شامل چه مواردی می شود ؟

✔️ اطلاعات منتشر شده در دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی شامل سهمیه ها، مهلت ثبت نام، نحوه و مراحل پرداخت هزینه ثبت نام و .... می باشد که در متن مقاله به آن ها اشاره شده است.

منبع : دفترچه آزمون استخدامی سازمان انرژی اتمی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/LQgr
نظرتان را بنویسید