اقدامی مهم برای شرکت در کنکور

اقدامی مهم برای شرکت در کنکور
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

دریافت سوابق تحصیلی از موارد مهم برای کنکوری های عزیز است . همه ما به خوبی از اهمیت کنکور و تاثیر به سزایی که در آینده و زندگی ما دارد ، آگاه هستیم. کنکور می تواند برای ما شبیه به پلی باشد که ما را به آرزو و هدف هایمان نزدیک کند یا اینکه با عدم آگاهی و انتخاب های اشتباه برای ما حسرتی جبران ناپدیر را رقم بزند. یکی از عواملی که این روزها در نتیجه کنکور بسیار اثر گذار است ، سوابق تحصیلی می باشد.
بسیاری از داوطلبانی که قصد شرکت در کنکور سراسری را دارند از شرایط اعمال سوابق تحصیلی آگاه نیستند به همین دلیل این مطلب توسط کارشناسان مرکز ” پاسخ با ما “ تهیه شده است تا به همه سوالات شما در زمینه دریافت سوابق تحصیلی پاسخ داده شود.
توصیه می شود مراحل مشاهده و تایید سوابق تحصیلی خود را در سایت های sanjesh.org و dipcode.medu.ir به مشاوران مجرب ما بسپارید. زیرا در صورتی که اطلاعات اشتباه درج کنید ، ممکن است در انتخاب رشته کنکور و در ورود به دانشگاه با مشکلی مواجه شوید.

 

آنچه در این مطلب میخوانید :

1 دریافت سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش
2 نحوه دریافت سوابق تحصیلی
3 راهنمای تصویری دریافت سوابق تحصیلی
4 کدام داوطلبان مشمول دریافت سوابق تحصیلی نیستند ؟
5 نمره چه دروسی جزء سوابق تحصیلی محسوب می شود ؟
6 معدل در کنکور تاثیر دارد یا نمره ؟
7 تأثیر دروس مختلف برای شرکت در رشته های غیر مرتبط به چه صورت است ؟
8 کدام دانش آموزان باید نگران سوابق تحصیلی باشند ؟
8.1 سوالات متداول
دریافت سوابق تحصیلی دانش آموزان از سایت سنجش
دانش آموزان پایه دوازدهم که در زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 ، کد سوابق تحصیلی خود را از سایت dipcode.medu.ir دریافت نکرده اند ، پس از برگزاری کنکور سراسری فرصت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش ، برای مشاهده و تایید نمرات خود اقدام کنند.

مرتبط ببینید : ثبت نام دانشگاه پیام نور با سوابق تحصیلی

در واقع سازمان سنجش پس از برگزاری کنکور سراسری این فرصت را برای داوطلبان کنکوری جا مانده فراهم می کند که سوابق تحصیلی خود را تایید و اعمال کنند و در صورتی که نمرات آنها به اشتباه درج شده باشد ، با مراجعه به سایت dipcode.medu.ir اطلاعات شان را ویرایش نمایند.

سامانه دریافت و مشاهده سوابق تحصيلی دانش آموزان سال دوازدهم ، از تاريخ 19 تیر لغايت 21 تیر ماه در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org فعال می باشد که البته امکان تمدید مهلت نیز وجود دارد.

پس از ورود به سامانه سنجش بر روی لینک فعال شده “ سوابق تحصيلی دانش آموزان – وضعيت نمرات ارسالي از آموزش و پرورش “ کلیک کنید و سپس در صفحه ای که ایجاد می شود ، از طریق یکی از روش ها اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/NVpz
نظرتان را بنویسید