برای موفقیت در کنکور چه اقدامی باید انجام داد؟

برای موفقیت در کنکور چه اقدامی باید انجام داد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

ممکن است بسیاری از شما بپرسید که ایا حضور مشاور خصوصی الزامی است ؟ چرا باید مشاور خصوصی داشته باشیم ؟ آیا خودمان نمی توانیم مشاور خودمان باشیم و برای خود برنامه ریزی کنیم ؟ در پاسخ به این سوالات باید بگوییم که سال کنکور به هیچ وجه سال آزمون و خطا نیست و نباید آزمونی را که آینده تحصیلی و در نهایت آینده شغلی شما را رقم می زند ، دست کم بگیرید.
در میان داوطلبان کنکوری کمتر کسانی هستند که می توانند مشاور خودشان باشند و یا در اطرافیانشان کسانی هستند که به دلیل تجربه زیاد ، راهنمای آنها هستند. اما اکثر داوطلبان به خصوص داوطلبانی که برای اولین بار در فضای کنکور قرار گرفته اند ، هیچ گونه آشنایی با روش های برنامه ریزی برای کنکور که موثر باشد ، روش های مطالعه دروس عمومی و احتصاصی ، تکنیک های اصولی تست زنی و … ندارند و از طرفی فرصت یکساله شرکت در کنکور سراسری این امکان را به داوطلب نمی دهد که مدام با برنامه ریزی های غلط نتیجه عکس بگیرد و دوباره یک برنامه ریزی جدید که ممکن است بازهم غلط باشد ، تنظیم کند.
به همین دلیل است که تاکید میکنیم حتما از تجربیات و تخصص مشاوره خصوصی کنکور در تمام مراحل آمادگی برای کنکور بهره مند شوید. مشاوری که خودش از بهترین دانشگاه و رشته فارغ التحصیل شده است و زمانی نیز جرو رتبه های برتر نیز بوده است ، به خوبی می داند که یک برنامه ریزی تحصیلی خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد تا نتیجه مثبت دهد و بتوان به آن پایبند بود و یا اینکه در هر درس باید چگونه و چه روش مطالعه ای را به کار گرفت تا یادگیری کامل تری انجام گیرد.
مشاور خصوصی کنکور چه کارهایی را برای شما انجام می دهد
وظایف مشاور خصوصی کنکور در قبال داوطلبان و دانش آموزان به شرح زیر است :
احتمالا این را هم بپسندید  مشاوره تلفنی دانشگاه فرهنگیان - از بهترین ها مشاوره بگیرید
ارائه برنامه ریزی منحصر به فرد
اولین قدم برای موفقیت در کنکور سراسری داشتن برنامه ریزی درسی متناسب با توانمندی های شما و همسو با اهدافتان است. وقتی با یک برنامه ریزی تحصیلی حرفه ای پیش بروید ، به مرور پیشرفت می کنید و مشاور با ارائه برنامه ریزی هفتگی ، روزانه و ماهانه در تمام اوقات شما  هم درس خواندن و هم تفریح و استراحت و زمان کارهای متفرقه را می گنجاند. نکته ای که در برنامه ریزی کردن مهم است ، شخصی بودن آن است و به هیچ وجه نباید یک برنامه ریزی ثابت را به تعداد زیادی از داوطلبان پیشنهاد کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABAz
نظرتان را بنویسید