چگونه پلکهای افتاده خود را ترمیم کنیم؟

چگونه پلکهای افتاده خود را ترمیم کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

جراحی زیبایی پلک یا عمل بلفاروپلاستی
با استفاده از عمل بلفاروپلاستی پوست آویزان و افتاده پلک های بالا و پایین برش داده می شود و مجدد در محل مناسبی بخیه زده می شود. جراحی زیبایی پلک به منظور رفع تاری دید و زیباتر شدن چشم ها انجام می شود و یکی از روش های موثر جوانسازی چشم و چهره است. این عمل زیبایی در مطب و باید توسط پزشک متخصص و جراح انجام گیرد.

مرتبط ببینید: جراح زیبایی چشم  – بهترین جراح بینی در تهران – تزریق چربی زیر چشم

جراحی پلک بالا
جراحی پلک بالا برای رفع افتادگی پلک و پف چشم انجام می شود. پف پلک و افتادگی پلک کاملا با یکدیگر متفاوت هستند و روش های جراحی آنها فرق می کند. پزشک جراح باید قبل از عمل بلفاروپلاستی به بیمار توضیح دهد که جراحی او برای رفع پف پلک انجام می شود یا افتادگی پلک.

جراحی پلک پایین
معمولا خانم ها و آقایانی که سن آنها بیشتر از 35 سال است ، دچار افتادگی پوست زیر چشم می شوند و یا اینکه دچار پف چشم هستند. برای رفع پف چشم از جراحی پلک پایین نیز استفاده می شود و افرادی که دچار چین و چروک پلک پایین هستند ، این جراحی گزینه مناسبی برای آنهاست.

جراحی هر دو پلک
جراحی هر دو پلک برای افرادی کاربرد دارد که دچار چین و چروک زیادی در بالا و پایین چشم خود هستند تشخیص نوع جراحی به عهده پزشک است و برای برخی افراد باید به صورت هم زمان هم بر روی پلک بالا و هم پلک پایین انجام شود.

هزینه بلفاروپلاستی توسط بهترین جراح پلک در تهران
هزینه جراحی پلک با توجه به عواملی مثل موقعیت مطب یا کلینیک ، دستمزد جراح ، نوع جراحی ، هزینه اتاق عمل ، تجهیزات کلینیک و …. تعیین می شود. این جراحی از فردی به فرد دیگر متفاوت است و به همین دلیل هزینه آن نیز در افراد مختلف فرق می کند.

مشاوره قبل از جراحی زیبایی پلک
حتما قبل از اقدام به عمل بلفاروپلاستی با پزشک خود صبحت کنید و از او بخواهید درباره عوارض و خطرات احتمالی این عمل زیبایی شما را راهنمایی کند. همچنین برای تشخیص اینکه آیا عمل بلفاروپلاستی مناسب شما هست یا نه ، از پزشک مشورت بگیرید. اگر سابقه بیماری خاصی داشته باشید یا از داروهای خاصی استفاده کنید ممکن است عمل شما دیر تر انجام شود و یا اینکه پزشک به شما توصیه کند این عمل را انجام ندهید.

در جلسه مشاوره قبل از جراحی زیبایی پلک ، پزشک سوالات زیر را از شما میپرسد :

سابقه بیماری هایی از جمله خشکی چشم ، آلرژی ، مشکلات گردن خون ، مشکلات تیروئید و…
داروهایی که در گذشته و در حال حاضر مصرف می کنید.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/gA86
نظرتان را بنویسید