اگر کتاب درسی گم شود چه اقدامی باید انجام داد ؟

اگر کتاب درسی گم شود چه اقدامی باید انجام داد ؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مهلت ثبت نام کتاب درسی هفتم و دهم
برای ثبت نام کتاب های درسی معمولا به دانش آموزان حدود دو ماه مهلت داده می شود و در چند سال اخیر نیز ثبت نام کتاب های مدرسه فقط به صورت اینترنتی و از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش انجام می گیرد. دانش آموزان می توانند یا به صورت انفرادی و یا به صورت گروهی از طریق مراجعه به مدرسه ثبت نام کتاب های درسی خود را انجام دهند
البته دانش آموزانی که در بازه های زمانی اعلام شده ثبت نام کتاب های درسی را انجام ندهند ، می توانند به سامانه فروش کتاب درسی آزاد و یا  نمایندگی پخش کتاب های درسی مراجعه نمایند و کتاب های درسی خود را به صورت آزاد خریداری کنند.
مهلت ثبت نام کتاب درسی هفتم و مهلت ثبت نام کتاب درسی پایه دهم در سال 1400 ، تاریخ های زیر اعلام شده است :
پایه هفتم دوره اول متوسطه : 6 تیر ماه 1400 الی 9 شهریور ماه
پایه هفتم دوره اول متوسطه پیش حرفه ای استثنایی : 6 تیر ماه 1400 الی 15 شهریور ماه1400
پایه دهم دوره دوم متوسطه : 6 تیر ماه 1400 الی 15 شهریور ماه 1400
زمان توزیع کتاب های درسی به مدرسه نیز برای دوره اول متوسطه در دهه سوم مرداد و برای دوره دوم متوسطه در دهه اول شهریورماه می باشد و دانش آموزان می توانند با مراجعه به مدرسه کتاب های خود را دریافت کنند.
نحوه سفارش کتب درسی 1400 – 1401
نحوه سفارش کتب درسی تمام پایه های تحصیلی به صورت اینترنتی و از طریق سایت های www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com می باشد و به ترتیب مراحل زیر می توانید کتاب های درسی خود را سفارش دهید :
با توجه به اینکه بیشتر از یکبار امکان ثبت نام کتاب های درسی در سایت irtextbook.ir و یا irtextbook.com وجود ندارد و شما نیز با مراحل ثبت کتاب درسی آشنایی ندارید ، توصیه می شود که ثبت نام کتاب های درسی خود را به مشاوران ما بسپارید تا بدون هیچ مشکل و اشتباهی در مراحل ثبت سفارش ، درخواست شما با موفقیت در سامانه ثبت شود.تمدید مهلت ثبت نام کتاب درسی
دانش آموزانی که در موعد مقرر موفق به ثبت نام کتاب درسی نشوند می توانند در مهلت مجددی که سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی در نظر می گیرد ، برای ثبت نام در سامانه های معرفی شده اقدام نمایند. مهلت ثبت نام کتاب درسی تمام پایه های ابتدایی ، هشتم ، نهم ، یازدهم و دوازدهم تمدید شده است و احتمال تمدید مهلت ثبت نام پایه های هفتم و دهم نیز وجود دارد.

اگر از ثبت نام کتاب درسی جا مانده اید ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با راهکارهایی که خدمتتان توضیح می دهند بتوانید کتاب های درسی خود را تهیه کنید.

سوالات متداول
مهلت ثبت نام کتاب درسی پایه دهم و هفتم در چه تاریخی است ؟
دانش آموزان پایه های دهم و هفتم از 6 تیر ماه 1400 فرصت دارند که برای ثبت نام کتاب های درسی خود اقدام نمایند.
اگر کتاب درسی گم شود چه اقدامی باید انجام داد ؟
در هر استان چند مرکز فروش و توزیع کتاب درسی وجود دارد که می توانید به این مراکز مراجعه فرمایید.
هزینه ثبت نام کتاب های درسی چقدر است ؟
هزینه سفارس کتاب های درسی بر اساس مبلغ درج شده پشت جلد کتاب ها محاسبه می شود.
ایا امکان اصلاح سفارش وجود دارد ؟
بله در مرداد ماه تاریخی برای اصلاح سفارش کتاب های درسی در نظر گرفته می شود

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/K0LG
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر