برای رهایی از موهای زائد چه اقدامی میتوان انجام داد؟

برای رهایی از موهای زائد چه اقدامی میتوان انجام داد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

مشخصات مرکز لیزر در فردیس
رعایت بهداشت
اولین اصل برای انجام دادن کارهای زیبایی مراجعه به اماکن تمیز و بهداشتی میباشد ، چرا که مراکز زیبایی که اکثرا با پوست و مو انسان در ارتباط هستند باید بیشترین حد نظافت در این اماکن رعایت گردد.

دارا بودن پزشک متخصص
مرکز لیزر در فردیس باید زیر نظر مستقیم یک پزشک متخصص باشد و تمام اعمال لیزر با مشورت پزشک انجام گردد.

دارا بودن تکنسین مجرب
شخصی که کار لیزر را انجام میدهد به طور کلی ، یک تکنسین است که باید دوره های مختلف را دیده باشد و بر کار خود مسلط باشد ،  در مرکز لیزر در فردیس تحقیق کنید تکنسین با تجربه باشد.

دارا بودن دستگاه های حرفه ای و به روز

دستگاهی که با آن لیزر را انجام میدهید بسیار مهم است و باید یک دستگاه متناسب با پوست خود را انتخاب کنید ، که بتواند در طی چند جلسه شما از درصد عظیمی از موهای زائدتان خلاص کند.

تصورات خطا درباره لیزر 
با لیزر کردن هیچ شخصی آسیب نمیبیند و بیماری سرطان نمیگیرد ، این یک باور غلط است ، چرا که طول موج یک دستگاه لیزر به قدری نیست که سبب آسیب به سلولهای بدن گردد.
دوشیزه ها و دختر خانمها همگی میتوانند از لیزر ر ناحیه بیکینی استفاده کنند و هیچگونه خطری آنها را تهدید نمیکند و لیزر سبب ناباروری نمیگردد.
پوست شما با انجام لیزر  به هیچ عنوان به طور جدی نمیسوزد ، برای اینکه تکنسین برای انجام لیزر دوره دیده است و همچنین که تنها کمی التهاب و قرمزی چند روزه را بعد از لیزر خواهید داشت.
امیدواریم در این مقاله اطلاعاتی که مورد نیاز شما مخاطبان گرامی بود را در اختیارتان قرار داده باشیم تا با خیالی آسوده به مرکز لیزر در فردیس مراجعه کنید ، نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

سوالات متداول:

1-آیا با لیزر همه موهای زائد از بین مییرود ؟

خیر ، با لیزر میتوانید تا 70 درصد از موهای زائد خود خلاص شوید.

2- هزینه لیزر در مرکز لیزر در فردیس چقدر میباشد ؟

با توجه به نوع و جنس پوست و مو شما جلسات متفاوت است و از آنجایی که برند دستگاه های لیزر متفاوت است ، هزینه ها نیز متفاوت است و نمیتوان قیمت واحدی عنوان کرد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/vWRV
نظرتان را بنویسید