راهنمای انتخاب سهمیه مناسب و شرایط آن در کنکور سراسری

راهنمای انتخاب سهمیه مناسب و شرایط آن در کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

فرق سهمیه رزمندگان با ایثارگران چیست ؟ در کنکور سراسری سهمیه های مختلفی وجود دارد که شامل سهمیه رزمندگان ، ایثارگران 25 درصدی ، ایثارگران 5 درصدی ، سهمیه مناطق و … می باشند. داوطلبانی که شرایط استفاده از سهمیه های ایثارگری و رزمندگان را دارند باید در زمان تکمیل برگه ثبت نام کنکور ، کدپیگیری مربوطه را که از ارگان ذیربط دریافت کرده اند ، درج نمایند تا سهمیه برای آنها اعمال شود. اما سوالی که برای اکثر داوطلبان پیش می آید این است که فرق سهمیه رزمندگان با ایثارگران چیست و چگونه متوجه شویم که سهمیه ما ایثارگران است یا رزمندگان ؟

برای دریافت پاسخ این سوالات ، تا انتهای مطلب همراه ما باشید و در صورت نیاز به راهنمایی های بیشتر ، لطفا با مشاوران ما تماس حاصل بفرمایید.

برای راهنمایی در زمینه سهمیه رزمندگان کنکور سراسری و پرسیدن سوالات خود در این خصوص ، با مشاوران ما تماس بگیرید تا با اطلاعات دقیق راهنمایی شوید.

همین حالا تماس بگیرید 

تماس از سراسر کشور 9099071612

تماس از طریق تلفن ثابت بدون کد و صفر، حتی ایام تعطیل

آنچه در این مطلب میخوانید :

فرق سهمیه رزمندگان با ایثارگران در کنکور سراسری

سهمیه های رزمندگان و ایثارگران دو سهمیه متفاوت هستند علاوه بر اینکه سهمیه ایثارگری نیز شامل دو نوع 5 درصدی و 25 درصدی است که داوطلبان با توجه به شرایطی که دارند ، مشمول این سهمیه ها هستند. برای بهتر متوجه شدن فرق سهمیه رزمندگان با ایثارگران ، داوطلبان مشمول هر یک از سهمیه ها را در ادامه بررسی کرده ایم :

 

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/W5BW
نظرتان را بنویسید
موارد بیشتر