ترمیم پوسیدگی دندان عقل در کرج

ترمیم پوسیدگی دندان عقل  در کرج
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
1sogand

ترمیم پوسیدگی دندان عقل توسط دکتر مریم محمدی در کرج با قیمت مناسب برای شما امکان پذیر می باشد برای گرفتن وقت و مشاوره با شماره های زیر در ارتباط باشید.

شماره های تماس کلینیک

 تلفن ثابت 02632221003

 موبایل 09373495759

دندان عقل چیست؟

به طور کلی، تعداد بسیار کمی از افراد فضای کافی در دهان خود برای رویش دندان عقل خود دارند و آنهایی که فضای خالی دارند معمولاً از نظر عملکرد جویدن زیاد استفاده نمی شوند. این دندان ها در استخوان فرو می مانند. دندانپزشکان می گویند این دندان ها نباید دندان های دیگر فک را فشرده کنند و برای جلوگیری از عفونت احتمالی باید کشیده شوند. این دندان ها آخرین دندان هایی هستند که در دهان رویش می کنند. دندان عقل در سنین 18-24 سالگی در دهان رشد می کنند. اما معمولاً مدفون زیر لثه ها می مانند و عللائمی مانند گوش درد، درد و محدودیت در باز شدن دهان ایجاد می کند. در رابطه با دندان عقل لازم است به موراد زیر اشاره کنیم....

از بین بردن علائم ذکر شده با آنتی بیوتیک امکان پذیر است، اما اغلب این علائم عود می کنند. دندان عقل که به دهان متصل است، گاهی اوقات ممکن است به طور کامل یا جزئی در دهان ظاهر شود. درد ممکن است گاهی با طعم بد و ترشح همراه باشد. رویش این دندان ها معمولاً بسیار دردناک است و زمان زیادی طول می کشد تا به طور کامل رویش پیدا کند. معمولاً می توان با مسکن ها و غرغره کردن آب نمک گرم، مشکل را کنترل کرد. هیچ الزامی وجود ندارد که آنها همیشه مشکل ساز باشند، اما اغلب باعث تورم، حساسیت، درد، محدودیت باز شدن دهان، بوی بد دهان و طعم بد می شوند.

دلایل کشیدن دندان عقل چیست؟

  1. درد مداوم
  2. پریکورونیت راجعه
  3. کبودی
  4. آبسه
  5. کیست های مربوط به این دندان
  6. تومور
  7. آسیب به بافت های اطراف (مانند پوسیدگی دندان جلوی آن)
  8. ممکن است با روش جراحی دیگری تداخل داشته باشند

پوسیدگی دندان عقل چگونه است؟

درمان پوسیدگی دندان عقل

بزاق، باکتری ها و ذرات غذا در لانه باز شده توسط دندان تازه در حال رویش جمع می شوند و هم دندان عقل و هم دندان مولر کنار آن را تهدید می کنند. تشخیص و درمان این نوع پوسیدگی بسیار دشوار است. ممکن است شرایط جدی رخ دهد که منجر به درد و عفونت و در نتیجه آبسه شود. دندان عقل در مناطقی که دسترسی به آن با مسواک یا نخ دندان سخت است وجود دارند. باکتری ها، اسیدها و بقایای مواد غذایی که به مرور زمان باعث ایجاد پوسیدگی دندان عقل می شوند در این منطقه جمع آوری می شوند. اگر دندان پوسیده شود و با پرکردن ترمیم نشود، در مدت کوتاهی دندان ملتهب می شود.

منبع

https://drmaryam-mohammadi.ir/post/50/%D8%AA%D8%B1%D9%85%DB%8C%D9%85-%D9%BE%D9%88%D8%B3%DB%8C%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AF%D9%86%D8%AF%D8%A7%D9%86-%D8%B9%D9%82%D9%84-%D8%A7%D9%85%DA%A9%D8%A7%D9%86-%D9%BE%D8%B0%DB%8C%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%9F

لینک مرجع https://drmaryam-mohammadi.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/3kv4
نظرتان را بنویسید