برای تمیزی و ترمیم قالی هایمان به کجا مراجعه کنیم؟

برای تمیزی و ترمیم قالی هایمان به کجا مراجعه کنیم؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
مهسا علیزاده

قالیشویی در پردیس مکانی است که ما بتوانیم با خیال آسوده فرشها و قالیهای خود را به آنجا بسپاریم و مطمئن باشیم که فرشهای تمیز و سالمی تحویل میگیریم. امروزه به دلیل گران شدن بیش از پیش اجناس و کالاها خرید لوازم نو از جمله فرش کار آسانی نیست و به همین علت ، هر گاه فرشهایمان عیب و نقصی پیدا کند ، نمیتوان به راحتی یک فرش نو را جایگزینش کرد ، بنابراین ناچاریم که آن را به دست قالیشویی حرفه ای بسپاریم تا عیب آن را برطرف کند و فرش سالمی را به ما دهد ، بنابراین پیدا کردن یک قالیشویی در پردیس امر بسیار مهمی است که باید در انتخاب آن دقت فراوانی مصروف داشت .

این موضوع فقط درباره فرش صدق نمیکند و مبلمان نیز از وسایل بسیار گران محسوب میشود و اگر به دلیل کثیفی ، مبل کهنه به نظر رسد، نمیشود به راحتی آن مبل را با یک دست مبل نو جایگزین کرد، بنابراین اهمیت یک قالیشویی خوب و معتبر که بتواند مبلهایمان را به خوبی ، تمیز کند ، نمایان میگردد که اکثر قالیشویی ها به خصوص قالیشویی در پردیس نیز این به این امکان مجهز میباشند.

از موضوعات قابل توجه دیگر این است که به دلیل تازه تاسیس بودن شهرهایی مثل پرند و پردیس و…. اصناف در این شهرها با مشکل معرفی صنف خود روبرو هستند و از سویی مردم ساکن این شهرها نیز نمیدانند که برای مراجعه به صنف خوب و معتبر و مطمئن به کجا مراجعه کنند ، به طور مثال قالیشویی در پردیس کدام حرفه ای و معتبر است که بتوانند به راحتی به آنها قالی ها و فرشهای خود را بسپارند ، به همین منظور آنچه که مقصود نهایی سایت پاسخ تو است ، این است که اصناف مختلف را در شهرهای مختلف معرفی کند تا هم صاحبان اصناف و هم مردم شهرهای مختلف بتوانند به سهولت به مقصود خود خاصه در این مقاله که در ارتباط با قالیشویی در پردیس است به منظور خود دست یابند.

شاید این مطلب هم برای شما مفید باشد : لیست قالیشویی در پرند .

با ما تماس بگیرید - پاسخ تو
طبق روال همیشگی سایت ابتدا به معرفی فهرستی از قالیشویی در پردیس میپردازیم و بعد از آن ویژگی های یک قالیشویی خوب را بیان میکنیم تا مخاطبان عزیز بدانند که به کدام قالیشویی باید قالی های خود را بسپارند.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/8G5l
نظرتان را بنویسید