روشی نوین در ترمیم بدنه خودرو

روشی نوین در ترمیم بدنه خودرو
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
بهزاد قبادی

اگر ماشین شما دارای یک فرورفتگی نامطلوب باشد، چه خراشی در موقع پارک باشد یا فرورفتگی ناشی از تصادف، احتمال زیادی وجود دارد که بتوان آن را با صافکاری PDR تعمیر کرد. اکثر فرورفتگی‌های کوچک را می‌توان توسط کارشناسان تعمیر بدنه در درست کرد تا زمانی که رنگ آن سالم باشد و فرورفتگی خیلی پیچیده نباشد. از آنجایی که صافکاری بدون رنگ می تواند 80 تا 90 درصد فرورفتگی ها را از بین ببرد، این بهترین راه برای از بین بردن فرورفتگی از ماشین شما است.
اگر به ناحیه پشت فرورفتگی دسترسی داشته باشیم، اغلب می‌توانیم فرورفتگی را با فرآیند ترمیم آن انجام دهیم. بهترین چیز در مورد PDR این است که ما نیازی به افزودن پرکننده بدنه، رنگ آمیزی مجدد، یا حتی ایجاد اختلال در رنگ کارخانه خودروی شما در طول فرآیند تعمیر نداریم. به همین دلیل، PDR نسبت به فرآیند سنتی تعمیر فرورفتگی که در آن پانل بدنه سمباده می‌شود، پرکننده بدنه اضافه می‌شود و پانل دوباره رنگ می‌شود، زمان بسیار کمتری می‌برد.
اگر می خواهید وسیله نقلیه شما با کسری از هزینه و در زمان کمتری بدون فرورفتگی باشد، فرآیند صافکاری PDR یک راه عالی برای بازیابی تمامی بخش های بدنه خودرو شما است.اکثر تعمیرات فرورفتگی بدون رنگ را می توان با هزینه بسیار کمتری نسبت به رنگ آمیزی مجدد و تعمیرات سنتی انجام داد و در کمتر از یک روز کامل می شود!
ما می دانیم که بسیاری از شما هنوز در مورد فرآیند تعمیر بدنه خودرو PDR سؤال دارید، بنابراین ما یک راهنمای عمیق برای پاسخ به بسیاری از سؤالات PDR که ممکن است داشته باشید ایجاد کرده ایم. پس از مطالعه این مطلب، درک بهتری از فرآیند تعمیر و اینکه آیا خودروی شما با PDR قابل تعمیر است یا خیر خواهید داشت.

صافکاری PDR چیست ؟

 

صافکاری PDR  همانطور که از نامش پیداست (Paintless Dent Repair) نوعی صافکاری روی خودرو است که بدون نیاز به رنگ و رنگ آمیزی انجام می شود. صافکاری PDR فرآیند از بین بردن فرورفتگی و آسیب از یک ماشین است. کاربردی ترین روش PDR برای آسیب های ناشی از ضربه های درب، خراشیدگی، ضربه های بزرگ که به رنگ آسیب نرسانده است و دو قسمتی از بدنه است. یک صافکار باتجربه از ابزارهای تخصصی استفاده می کند تا به آرامی به قسمت آسیب دیده در داخل خودرو ضربه بزند.
صافکار PDR می تواند کار را در یک تا سه ساعت به پایان برساند. برای افرادی که آسیب جزئی دارند، قرار دادن خودرو خود در صافکاری برای چند روز واقع بینانه نیست. اکثر فرورفتگی ها توسط کارشناسان تعمیر بدنه خودرو در مجموعه خودرویی مستر مکانیک قابل تعمیر هستند.
ما می دانیم که بسیاری از شما هنوز در مورد صافکاری PDR سوالاتی دارید، بنابراین راهنمای جامعی برای پاسخ به بسیاری از سوالات PDR که ممکن است داشته باشید ایجاد کرده ایم. پس از مطالعه این مقاله، درک بهتری از روند تعمیر و اینکه آیا آسیب وارد شده به وسیله نقلیه خود را می توان با PDR تعمیر کرد، خواهید داشت.

صافکاری PDR تعمیر بدنه ای است که آسیب های وارد شده به بدنه خودرو را برطرف می کند. تخصص صافکاری در سالهای اخیر تغییرات زیادی کرده است، که میتواند بدون هیچ آسیب و تغییر شکلی رنگ ماشین را همان رنگ اصلی نگه دارد . صافکاری ماشین قبلا اینجوری بود بعد از تعمیر ماشین نیاز به رنگ آمیزی قطعات آسیب دیده بود که باعث شد رنگ اصلی عوض بشود . برای انجام صافکاری یک خودرو به بهترین شکل ممکن روش های مختلفی ایجاد شده است که یکی از آنها صافکاری یک خودرو به روش pdr است.
نکته شگفت انگیز صافکاری PDR این است که می تواند انواع فرورفتگی های کوچک ناشی از دلایل مختلف را ترمیم کند.این سریع ترین و مقرون به صرفه ترین راه برای ترمیم فرورفتگی های کوچک است. ممکن است برخی از شما تعجب کنید که چه نوع آسیب هایی را می توان با صافکاری PDR ترمیم کرد.
همه ما می دانیم که تصادفات اتفاق می افتد و وسایل نقلیه گاهی اوقات با هم برخورد می کنند. اگر متوجه فرورفتگی کوچکی در سپر، در یا گلگیر اتومبیل خود شدید، ممکن است توسط وسیله نقلیه دیگری ایجاد شده باشد. تا زمانی که رنگ ماشین شما ترک نخورده و ضربه آن خیلی شدید نباشد، این فرورفتگی ها را می توان با صافکاری PDR ترمیم کرد.

مزایای استفاده از روش صافکاری PDR چیست؟

PDR یک انتخاب هوشمندانه برای تعمیر و بازسازی خودرو شما است. اگر خودروی شما با تگرگ برخورد کرده یا با خودروی دیگری برخورد کرده است، از مزایای صافکاری PDR پی دی آر میباشد است. در مقایسه با روش سنتی، PDR مزایای زیادی دارد.
ترمیم های صافکاری بدون رنگ پی دی آر مقرون به صرفه هستند. PDR مالک خودرو را ملزم به خرید قطعات جدید یا رنگ جایگزین ندارد. این عوامل آن را به گزینه ای مقرون به صرفه تر در مقایسه با تعمیرات سنتی و معمولی تبدیل می کند.
صافکاری بدون رنگ سریع است. ساخت و ساز سنتی دشوار است. آنها همچنین به یک دوره انتظار برای قطعات جدید یا رنگ های جدید نیاز دارند. صافکاری PDR پی دی آر با استفاده از یک فرآیند خاص بدون پرکننده های بدنه انجام می شود و ماشین شما را در کمترین زمان به جاده باز می گرداند.
صافکاری بدون رنگ ارزش فروش مجدد خودرو را افزایش می دهد. استفاده از رنگ جدید بر روی خودرو باعث کاهش چشمگیر قیمت خرید خودرو در زمان فروش می شود. به همین دلیل مهم است که ماشین را رنگ نکنید.

برچسب ها
لینک مرجع https://mrmechanics.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/WgqW
نظرتان را بنویسید