پی آر پی صورت روشی طبیعی برای جوانسازی پوست

پی آر پی صورت روشی طبیعی برای جوانسازی پوست
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
mahsa2023

تزریق پی آر پی یک روش طبیعی است که از اجزای خون خود بیمار برای تحریک و بازسازی بافت آسیب دیده در صورت، گردن، سر و سینه، بازوها و نواحی بدن استفاده می کند. چند سی سی از خون بیمار گرفته می شود و با استفاده از کیت های مخصوص، غلظت پلاکت 3 تا 5 برابر بیشتر از مقدار اولیه است. پی آر پی یک روش نسبتاً جدید و بنیادی سلول درمانی در علم پزشکی است که از اوایل دهه 90 در علم و جراحی زیبایی، جراحی فک و صورت، جراحی قلب، ارتوپدی و ... استفاده می شود. 


PRP صورت چگونه انجام می شود؟

انجام PRP صورت شامل مراحل و نواحی مختلفی است. می توان گفت PRP برای تمام نواحی صورت معیاری جهانی دارد. روش تزریق پلاسمای غنی شده صورت به شرح زیر است.

نمونه گیری خون 

یک پزشک یا دستیار پزشکی از یک سوزن حاوی 5 تا 15 میلی لیتر (یا 2 قاشق چایخوری) برای گرفتن نمونه خون استفاده می کند. نمونه در داخل کیت ریخته می شود. سپس ویال پلمپ شده و برای مرحله بعد که بلافاصله پس از این مرحله انجام می‌شود آماده می‌شود.

 

[تصویر:  cax3wod5jf6k.webp]


استفاده از پی آر پی در جوانسازی و درمان چین و چروک پشت دست

پی آر پی یکی از بهترین راه ها برای اصلاح و پرکردن چین و چروک پشت دست است. این نوع پیری در پوست دست معمولا با افزایش سن اتفاق می افتد. پیری دست ها به دلیل از دست دادن حجم پوست، از دست دادن خاصیت ارتجاعی پوست، چین و چروک، واریس، سفتی تاندون ها و مفاصل ایجاد می شود.

افزایش سن بر بافت های عمقی دست تأثیر می گذارد. این اتفاق در لایه‌های بالایی پوست که به لایه‌های اپیدرمی معروف هستند و لایه سطحی پوست هستند، می‌تواند در اثر قرار گرفتن در معرض نور خورشید، محصولات پاک‌کننده، کار با مواد شیمیایی، سیگار کشیدن و رژیم غذایی ایجاد شود. یک سبک زندگی خاص

پس از بیهوشی ناحیه آسیب دیده برای تزریق، پلاسمای غنی از پلاکت به بازوی بیمار تزریق می شود. این تزریق برای درمان چین و چروک استفاده می شود و همچنین می توان از آن برای آرتریت یا مناطق آسیب دیده تاندون استفاده کرد. برخلاف جراحی، پی آر پی به بیمار اجازه می دهد تا به سرعت فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد. آنجاست. اکثر بیمارانی که برای دست های خود تزریق پی آر پی دریافت می کنند، می توانند در همان روز پس از جراحی فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرند.

میکرونیدلینگ برای قبل از تزریق پی آر پی صورت

در عین حال پوست بیمار نیز تمیز شده و برای فرآیند درمان آماده می شود. قبل از استفاده از دستگاه میکرونیدلینگ، مقدار کمی ماده بی حس کننده (به شکل کرم یا پماد) روی صورت و سایر نواحی تحت درمان بیمار اعمال می شود.

سپس دستگاه میکرونیزه به آرامی برش های سوزنی ظریفی در پوست ایجاد می کند و دستگاه را به سمت سطح حرکت می دهد تا دستگاه کمکی تا عمق حدود 2 میلی متری به لایه بیرونی پوست (اپیدرم) نفوذ کند.
این سوزن ها و عمق آنها باعث قرمزی و تورم پوست می شود که جای نگرانی نیست و پس از چند روز به حالت عادی برمی گردد.
قبل از استفاده از سرم، این روش تولید کلاژن را در زیر پوست تحریک می کند. تحریک کلاژن به سرعت چین و چروک های صورت و جای زخم را بهبود می بخشد و ناحیه بهبود را برای مرحله بعدی آماده می کند.

 

[تصویر:  psobkukfnfgc.jpg]


پی آر پی همراه با تزریق چربی

لیپوترانسفر روشی است که در آن سلول های چربی بیمار به مقدار لازم (حدود 30-20 سی سی) از باسن و معده خارج می شود و پس از جداسازی سلول های چربی زنده به عنوان پرکننده بیولوژیکی از بدن استفاده می شود. برای حجم دادن به ناحیه ای از بدن یا صورت، پرکردن عیوب پوستی و اغلب برای جوانسازی صورت، آنها را به نواحی مورد نظر تزریق می کنند.

سلول های چربی را می توان با پی آر پی مخلوط کرد و سپس به نواحی مورد نظر تزریق کرد. این کار باعث تحریک رگ زایی و در نتیجه تداوم سلول های چربی و ارتباط آنها با بافت های اطراف می شود. با این عمل دو تا سه برابر ماندگاری نتایج درمان افزایش یافته و نتایج به دست آمده زیباتر و ماندگارتر می شود.

 

 

برچسب ها
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/lzml
نظرتان را بنویسید