کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد

کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
داوطلبان به منظور شرکت در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400 باید علاوه بر اطلاعات کارت اعتباری انتخاب رشته و کدملی ، شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد که عددی 7 رقمی است را دارا باشند . این کد از طریق کارنامه اولیه آزمون دکتری در دسترس داوطلبان قرار می گیرد .




شناسه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد کدی 7 رقمی است که تنها در کارنامه اولیه آزمون دکتری داوطلبان مجاز به انتخاب رشته این دانشگاه درج خواهد شد . با وجود ادغام ثبت نام آزمون دکتری سراسری و دانشگاه آزاد همچنان مراحل انتخاب رشته این دو دانشگاه به صورت مجزا از یک دیگر برگزار می شود . از این رو پس از برگزاری آزمون دکتری 1400 ، سازمان سنجش به بررسی پاسخبرگ داوطلبان پرداخته و نتیجه اولیه را در قالب کارنامه اولیه آزمون دکتری 1400 از طریق سایت sanjesh.org در اختیار داوطلبان قرار می دهد .

هر داوطلب با مشاهده نتیجه اولیه دکتری متوجه می شود در چه دوره یا دوره هایی اعم از روزانه ، غیر روزانه و دانشگاه آزاد مجاز به انتخاب رشته شده است . داوطلبان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 می توانند پس از پرداخت هزینه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 در زمان مقرر شده توسط مرکز سنجش و پذیرش این دانشگاه از طریق سایت azmoon.org کدرشته محل های مورد علاقه خود را انتخاب نمایند . برای این کار علاوه بر جزئیات کارت اعتباری انتخاب رشته ، کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد نیز مورد نیاز است . در ادامه توضیحاتی پیرامون محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 ارائه می دهیم .





محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400 منحصر به فرد بوده و در واقع شناسه متقاضی در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد است . هر داوطلب می بایست در زمان انتخاب رشته به سایت azmoon.org مراجعه کرده و پس از دریافت شناسه انتخاب رشته دکترا آزاد ، فرم اینترنتی انتخاب رشته را تکمیل نماید . تصویر زیر محل درج کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در کارنامه دکتری را نشان می دهد .







بیشتر بخوانید: کارنامه اولیه دکتری





مشاوره انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد 1400
متقاضیان مجاز به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد سال 1400 می بایست در مهلت تعیین شده ابتدا دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد را از سایت مرکز سنجش و پذیرش دانلود کرده و با دقت مطالعه نمایند . سپس در صورت داشتن تمامی شرایط و ضوابط مندرج در آن ، نسبت به خرید کارت اعتباری و انتخاب حداکثر 80 کدرشته محل متناسب با رشته امتحانی خود اقدام کنند . بهتر است ترتیب اولویت ها با توجه به فاکتور های علاقه ، کیفیت ، هیئت علمی ، شهریه دکتری دانشگاه آزاد و مسافت دانشگاه تا محل سکونت در فرم انتخاب رشته قرار گیرد . لازم به ذکر است که احتمال دارد امکان ویرایش انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود نداشته باشد از این رو در وارد کردن انتخاب ها و ترتیب اولویت ها دقت لازم را به کار برید .










  کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تجربیات خود را در اختیار متقاضیان قرار داده و آن ها را در مرحله انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400 یاری نمایند . برای ارتباط با کارشناسان این مرکز می توانید از خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا استفاده نمایید . همچنین داوطلبان می توانند از نرم افزار انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هیوا نیز به صورت رایگان استفاده نمایند .

در ادامه بخوانید: دفترچه انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد









سوالات متداول


1- کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در چه سایتی می باشد ؟
کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد در انتهای کارنامه اولیه آزمون دکتری از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد شد .




2- انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی انجام می شود ؟
انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد از طریق سایت azmoon.org انجام می شود .




3- در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد هر داوطلب چند کدرشته می تواند انتخاب کند ؟
داوطلبان می توانند در مرحله انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد حداکثر 80 کدرشته محل انتخاب کند .

منبع : کد دسترسی به انتخاب رشته دکتری دانشگاه آزاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yBwn
نظرتان را بنویسید