انتشار لیست اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش در اطلاعیه لیست اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 را به همراه چزئیات ثبت نام آن ها در دانشگاه قبولی منتشر کرد .

پیرو اطلاعیه مورخ 99/02/21 ، به اطلاع همه معرفی شدگان بومی استان های ذیربط که متقاضی کد رشته‌های پردیس های دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی تهران در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون سراسری سال 1398 بوده و در زمان مقرر برای انجام مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش به محل های مشخص شده مراجعه نموده‌اند ، می‌رساند که با توجه به نتایج مراحل مصاحبه و بررسی صلاحیت های عمومی افراد از سوی هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش و پرورش وضعیت علمی داوطلبان بررسی و اسامی پذیرفته ‌شدگان نهایی رشته‌های ذیربط بر روی درگاه اطلاع رسانی این سازمان قرار گرفته است .

لذا همه داوطلبان لازم است از روز دوشنبه مورخ 99/06/10 ضمن رعایت موارد فوق برای اطلاع از وضعیت ثبت‌نام ، مدارک مورد نیاز و زمان مراجعه حضوری برای ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی http://te .cfu .ac .ir مراجعه نمایند .

پذیرفته ‌شدگان رشته‌ های تحصیلی مربوط خواه در رشته قبولی خود ثبت نام نمایند یا ننمایند حتی با انصراف قطعی از تحصیل در صورت شرکت در آزمون سراسری سال 1399 مجاز به انتخاب رشته ‌های تحصیلی دوره روزانه نمی‌باشند .

همه پذیرفته‌ شدگان می‌بایست در زمان مقرر برای ثبت نام به موسسه محل قبولی خود مراجعه نمایند و عدم مراجعه بموقع آنان برای ثبت نام بمنزله انصراف از تحصیل تلقی می‌گردد .

آن دسته از داوطلبانی که قبلاً در ردیف پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری سال 1398 بوده‌اند در صورت قبولی در این مرحله قبولی قبلی آنان لغو گردیده و می‌بایست در رشته قبولی جدید ثبت نام و ادامه تحصیل نمایند . این دسته از داوطلبان نیاز به انصراف از رشته قبولی قبلی ندارند و با آنان همانند دانشجوی انتقالی رفتار خواهد شد .

شروع به تحصیل پذیرفته ‌شدگان این مرحله با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا در کشور - در اولین ترم تحصیلی ممکن (نیمسال دوم سال تحصیلی 400-1399) خواهد بود .

محل تحصیل پذیرفته‌ شدگان توسط پردیس ها ی دانشگاه فرهنگیان در واحدهای تابعه ( سطح استان ) تعیین می‌شود . چنانچه کلاس‌ها به حدنصاب لازم (حداقل 20 نفر) برای تشکیل در پردیس محل قبولی نرسد ، سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان به تشخیص خود نسبت به جابجایی پذیرفته‌ شدگان در سطح پردیس های کشور اقدام خواهد نمود و پذیرفته‌شدگان حق هیچ‌گونه اعتراضی را نخواهند داشت .



برای مشاهده لیست اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98 کلیک کنید .

منبع : انتشار لیست اسامی پذیرفته شدگان تکمیل ظرفیت دانشگاه فرهنگیان 98

در ادامه بخوانید: انتخاب رشته دانشگاه فرهنگیان 99
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KpKR
نظرتان را بنویسید