تکالیف درسی دانش آموزان در برنامه شاد

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
یکی از قابلیت های جدید برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید امکان انجام تکالیف درسی برای دانش آموزان و امکان مشاهده و کنترل این تکالیف برای معلمان مدارس می باشد . دانش آموزان و معلمان می بایست با ورود به گروه های کلاسی نسبت به انجام و کنترل تکالیف درسی اقدام نمایند .




معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی گذشته برای برگزاری کلاس ها به صورت مجازی و به دلیل تعطیلی مدارس ، به فضای مجازی روی آوردند . وزارت آموزش و پرورش نیز در اقدامی نوین ، برنامه شاد را برای یکپارچه سازی ارتباط معلمان و دانش آموزان ارائه نمود .

روند کار با برنامه شاد بدین صورت بود که معلم و دانش آموزان پس از نصب و ورود به اپلیکیشن به وسیله احراز هویت ، به صورت خودکار به کلاس های اختصاصی مدرسه و پایه خود متصل می شدند . سپس همگی در روز و ساعت مقرر آنلاین شده و در کلاس های مجازی حضور پیدا می کردند .

در این کلاس های مجازی معلم به تدریس مباحث می پرداخت و دانش آموزان نیز می توانستند به رفع اشکال درباره آن درس بپردازند . اما یکی از مسائل مهم در امر آموزش که معمولا در این کلاس ها به خوبی انجام و کنترل نمی شد  ، تکالیف دانش آموزان بود .

با به روز رسانی برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید ، امکانات جدیدی به آخرین نسخه این اپلیکیشن اضافه شده که یکی از آن ها امکان انجام تکالیف درسی توسط دانش آموزان و کنترل این تکالیف توسط معلمان می باشد . در ادامه این مقاله به بررسی نحوه انجام و بررسی تکالیف دانش آموزان در برنامه شاد پرداخته ایم .



نحوه انجام تکالیف دانش آموزان در برنامه شاد
در سال تحصیلی گذشته ، دانش آموزان می بایست از تکالیف خود عکس گرفته ، یا آن ها را اسکن کرده و در گروه برای معلم خود ارسال می کردند . معلم نیز پس از دریافت این تکالیف ، آن ها را بررسی و اشکالات او را برطرف می نمود . این روش با وجود ساده بودن ، باعث شلوغی گروه ها شده و کار معلم را برای دسته بندی تکالیف سخت می کرد . 

با به روزرسانی برنامه شاد ، امکان انجام تکالیف دانش آموزان به صورت مجزا در سال تحصیلی جدید امکان پذیر خواهد شد . پیش بینی می شود این قابلیت از 15 شهربور ماه در اپلیکیشن شاد قرار گیرد که به محض دریافت خبرهای بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .





با آغاز سال تحصیلی جدید و آپدیت برنامه شاد ، راهنمای تصویری انجام تکالیف دانش آموزان در اپلیکیشن شاد در این قسمت قرار خواهد گرفت .



بیشتر بخوانید: به روز رسانی برنامه شاد









نحوه کنترل تکالیف دانش آموزان در برنامه شاد
در سال تحصیلی گذشته ، معلمان می بایست تکالیف درسی را برای همه دانش آموزان در گروه ارسال می کردند و پس از ارسال تکالیف انجام شده توسط دانش آموزان به بررسی ، رفع اشکال و ثبت نمره تکالیف می پرداختند .

با به روزرسانی برنامه شاد ، امکان کنترل تکالیف دانش آموزان به صورت مجزا برای معلمان گرامی در سال تحصیلی جدید میسر خواهد شد . پیش بینی می شود این قابلیت از 15 شهربور ماه در اپلیکیشن شاد قرار گیرد که به محض دریافت خبرهای بیشتر ، در این مقاله اطلاع رسانی خواهد شد .





با آغاز سال تحصیلی جدید و آپدیت برنامه شاد ، راهنمای تصویری کنترل تکالیف دانش آموزان در اپلیکیشن شاد در این قسمت قرار خواهد گرفت .



بیشتر بخوانید: حضور و غیاب در برنامه شاد


یکی دیگر از امکانات جدید برنامه شاد برای معلمان گرامی ، اضافه شدن آزمون ساز و بانک سوالات به برنامه شاد می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه استفاده از آزمون ساز برنامه شاد ، توصیه می کنیم مقاله زیر را مطالعه نمایید .

در ادامه بخوانید: آزمون ساز برنامه شاد
برای اطلاع از آخرین اخبار اپلیکیشن شاد عضو کانال تلگرام مدارس هیوا شده و یا صفحه اینستاگرام مدارس هیوا را دنبال نمایید . هم چنین برای دریافت مشاوره و پاسخ سوالات خود درباره نحوه کنترل تکالیف دانش آموزان در برنامه شاد می توانید با کارشناسان ما در مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید .












سوالات متداول


1- ایا امکان کنترل تکلیف دانش آموزان در برنامه شاد وجود دارد ؟
بله . همان طور که در این مقاله نیز به آن اشاره شد ، این امکان در جدیدترین به روز رسانی برنامه شاد فعال شده است .




2- چگونه می توان تکلیف دانش آموزان را در اپلیکیشن شاد بررسی و کنترل نمود ؟
امکان کنترل تکلیف دانش آموزان در جدیدترین نسخه برنامه شاد به صورت مجزا وجود دارد که در این مقاله به نحوه مشاهده و بررسی تکلیف دانش آموزان در این اپلیکیشن پرداخته شده است .




3- آیا انجام دادن تکلیف های مجازی در برنامه شاد اجباری می باشد ؟
همان طور که در این مقاله گفته شد ، معمولا تکلیف های مجازی نیز مانند تکالیف معمولی شامل نمره شده و دانش آموزان در صورت انجام ندادن این تکالیف نمره آن را دریافت نخواهند کرد .

منبع : تکالیف درسی دانش آموزان در برنامه شاد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JoG2
نظرتان را بنویسید