زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری

زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مدتی پس از اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری 99 ، کارنامه سبز کنکور سراسری منتشر می شود . کلیه داوطلبانی که در انتخاب رشته دانشگاه های سراسری شرکت کرده اند ، حدودا یک هفته پس از انتشار نتایج انتخاب رشته ، می توانند نسبت به دریافت کارنامه نهایی خود اقدام نمایند .




سازمان سنجش هر سال بعد از انتشار نتایج انتخاب رشته کنکور سراسری  ، کارنامه ای تحت عنوان کارنامه سبز ، نهایی و یا محرمانه منتشر می کند . این کارنامه در واقع همان فرم انتخاب رشته داوطلبان بوده که جزئیات قبولی و عدم قبولی داوطلبان در آن قرار گرفته است . 

از آنجا که این کارنامه نقش مهمی در خصوص تغییر رشته ، انتقالی و یا کسب مجوز انتخاب رشته روزانه آزمون سال بعد را دارد اکثر داوطلبان به دنبال اطلاعیه های زمان انتشار این کارنامه اند تا از جزئیات رتبه خود و آخرین رتبه پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ محل‌ های انتخابی مطلع شوند . با توجه به پیگیری های داوطلبان در خصوص تاریخ دریافت کارنامه سبز در ادامه این مقاله به بررسی زمان انتشار کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 پرداخته شده است .



زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری 99
کارنامه نهایی کنکور 99 توسط سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر خواهد شد و داوطلبان می توانند با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) کارنامه مذکور را دریافت و مشاهده نمایند .

بر اساس آخرین اخبار در خصوص زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 99 در نیمه مهر ماه ، پیش بینی می شود کارنامه نهایی کنکور سراسری 99 نیز اواخر مهر ماه منتشر شود . با توجه به اینکه در حال حاضر اطلاعیه ای مبنی بر زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری منتشر نشده به داوطلبان توصیه می کنیم به منظور اطلاع به موقع از تاریخ دریافت کارنامه محرمانه کنکور 99 ، عضو کانال تلگرام و یا صفحه اینستاگرام کنکور سراسری هیوا باشند .



به محض مشخص شدن تاریخ دقیق انتشار کارنامه سبز کنکور 99 ، مقاله به روز رسانی شده و زمان دقیق در این بخش اطلاع رسانی می شود .



حتما بخوانید: کارنامه سبز کنکور سراسری










مشاوره کارنامه سبز کنکور سراسری 99
هر سال پس از انتشار کارنامه سبز برخی داوطلبان هستند که به دلیل بی دقتی یا عدم آگاهی در نحوه تکمیل فرم انتخاب رشته ، خواهان تغییر رشته با استفاده از این کارنامه اند . سازمان سنجش به منظور همراهی با این داوطلبان ، هر سال یک سری امکانات از جمله درخواست بررسی اشتباه در انتخاب رشته را برای متقاضیان فراهم کرده و داوطلبان می توانند با بهره گیری از این کارنامه که یک فرصت طلاییست نسبت به تغییر رشته خود اقدام کنند ، برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید به مقاله زیر رجوع کنید .

بیشتر بخوانید: تغییر رشته با کارنامه سبز

البته هستند داوطلبانی که پس از بررسی کارنامه نهایی کنکور سراسری به نتایج اعلام شده معترض بوده و به دنبال راهی برای پاسخ به سوالات خود می باشند . هر چند سازمان سنجش کلیه مندرجات کارنامه را به دفعات کنترل و بررسی کرده و از صحت نتایج اعلام شده اطمینان حاصل می کند اما فرصت دوباره ای نیز در اختیار این دسته از داوطلبان قرار می دهد .

از این رو متقاضیان می توانند برای ثبت اعتراض خود در مهلت مقرری که از سوی این سازمان اعلام می شود به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و از طریق ثبت درخواست در سیستم پاسخگویی سازمان سنجش علت اعتراضات خود را مطرح و منتشر پاسخ بمانند .



در نظر داشته باشید داوطلبان می توانند برای دریافت و بررسی کارنامه سبز کنکور 99 از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذارند .





 همچنین داوطلبانی که از نتایج نهایی آزمون خود رضایت ندارند می توانند نسبت به ثبت اعتراض به نتایج کنکور اقدام و یا در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت کنکور سراسری شانس خود را برای قبول شدن در رشته های دارای ظرفیت خالی امتحان نمایند .

در ادامه بخوانید: اعتراض به نتایج کنکور سراسری










سوالات متداول


1- کارنامه سبز کنکور چه زمانی منتشر می شود ؟
مطابق متن مقاله ، معمولا یک هفته بعد از اعلام نتایج انتخاب رشته منتشر می شود که به محض انتشار در این مقاله اطلاع رسانی می شود .




2- چگونه می توان کارنامه نهایی کنکور سراسری را دریافت کرد ؟
این کارنامه به صورت اینترنتی منتشر می شود که جزئیات دقیق در متن مقاله ارائه شده است .




3- برای دریافت کارنامه سبز به چه اطلاعاتی نیاز است ؟
داوطلبان با استفاده از اطلاعات ثبت نامی ( شماره پرونده ، شماره داوطلبی ) می توانند این کارنامه را دریافت کنند .

منبع : زمان انتشار کارنامه سبز کنکور سراسری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/v1AX
نظرتان را بنویسید