سامانه پیگیری استعلام تاییدیه تحصیلی inq.epishkhan.org

سامانه پیگیری استعلام تاییدیه تحصیلی inq.epishkhan.org
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
دانشجویان جدیدالورود و یا پذیرفته شدگان آزمون های سراسری به منظور درخواست تاییدیه مدرک تحصیلی باید از طریق دفاتر پیشخوان دولت اقدام کنند . این دفاتر امکانی را فراهم کرده اند تا متقاضیان بتوانند با استفاده از اطلاعات کد ملی ، شماره تماس و کد پیگیری به صورت اینترنتی از طریق سایت inq.epishkhan.org ، درخواست تاییدیه تحصیلی خود را پیگیری نمایند .




هر دانش آموزی که با استفاده از مدرک تحصیلی خود قصد ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر یعنی ورود به دانشگاه و یا قصد استخدام در مراکز  خاصی را دارد باید صحت اعتبار مدرک خود را به اطلاع آن مرکز و یا دانشگاه برساند . به طوری که یکی از شرایط استخدام یا پذیرش دانشجو توسط دانشگاه ها ، صحت و سقم مدرک داوطلب و یا کارمند مورد نظر است .

متقاضیان در گذشته برای پیگیری و استعلام مدرک تحصیلی خود مجبور بودند به مناطق آموزش و پرورش مراجعه و سیر طولانی را پشت سر می‌ گذاشتند تا تاییدیه تحصیلی خود را دریافت کنند . اما امروزه ارائه و دریافت این مدرک در دفا‌تر پیشخوان خدمات دولت صورت می‌ گیرد و این دفا‌تر از اداره آموزش و پرورش مبدا ، تاییدیه تحصیلی را در کوتاه‌ ترین زمان دریافت کرده و به متقاضی می‌ دهند . از این رو در ادامه این مقاله نحوه دریافت استعلام تاییدیه تحصیلی توسط پیشخوان دولت در سامانه inq.epishkhan.org ارائه شده است .



نحوه استعلام تاییدیه تحصیلی دیپلم و پیش دانشگاهی
دفاتر پیشخوان دولت از طریق سامانه پیگیری مراجعین پیش خوان خدمات دولت و بخش عمومی غیر دولتی امکان استعلام تاییدیه تحصیلی متقاضیان را فراهم کرده است . به نحوی که مراجعین می توانند بدون حضور در این دفاتر از طریق سایت این سازمان به نشانی inq.epishkhan.org ، روند استعلام تاییدیه تحصیلی خود را پیگیری نمایند .



 مراحل استعلام تاییدیه تحصیلی

 ورد به سایت inq.epishkhan.org

 انتخاب گزینه استعلام تحصیلی

 وارد کردن اطلاعات خواسته شده  ( کد ملی ، شماره تماس ثبت شده ، کد پیگیری )

 انتخاب گزینه بررسی



راهنمای تصویری استعلام تاییدیه تحصیلی

 داوطلبان بعد از ورود به سایت inq.epishkhan.org می بایست بر روی گزینه استعلام تحصیلی کلیک کنند .







 در صفحه باز شده مطابق تصویر زیر ، اطلاعات خواسته شده ( کد ملی ، شماره تماس ثبت شده ، کد پیگیری ) را وارد کنند .







 در این بخش نتیجه استعلام شما نمایش داده می شود .







برای ورود به سایت پیگیری استعلام تحصیلی کلیک کنید .



 در نظر داشته باشید دریافت تاییدیه تحصیلی مخصوص داوطلبانی است که در زمان اعلام نتایج کنکور سراسری و یا ثبت نام بدون کنکور پذیرفته شده و قصد ثبت نام در دانشگاه محل قبولی را دارند این دست از متقاضیان برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود باید تاییدیه تحصیلی به دانشگاه محل قبولی ارائه کنند . 

به داوطلبانی که در زمان اعلام نتایج نهایی کنکور سراسری موفق به قبولی در رشته محل دلخواه نشده اند مطالعه مقاله زیر توصیه می شود .

در ادامه بخوانید: تکمیل ظرفیت کنکور سراسری










 در نظر داشته باشید متقاضیان می توانند برای پیگیری استعلام مدرک دیپلم و یا مدرک پیش دانشگاهی خود از کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا سوالات خود را با کارشناسان این مرکز در میان گذارند .














سوالات متداول


1- تاییدیه تحصیلی چیست ؟
مطابق متن مقاله ، سنجش اعتبار مدارک تحصیلی از طریق آموزش و پرورش را تاییدیه تحصیلی می گویند .




2- برای دریافت تاییدیه تحصیلی به چه طریقی می توان اقدام کرد ؟
مطابق متن مقاله ، یکی از مسئولیت های دفاتر پیشخوان دولت دریافت تاییدیه تحصیلی از آموزش و پرورش است .




3- آیا امکان پیگیری و استعلام درخواست تاییدیه تحصیلی از پیشخوان دولت وجود دارد ؟
داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی با وارد کردن اطلاعات ( کد ملی ، نام خانوادگی و شماره پیگیری ) استعلام تحصیلی خود را پیگیری کنند که البته در این مقاله لینک دسترسی به سایت استعلام تحصیلی پیش خوان دولت  قرار داده شده است .

منبع : سامانه پیگیری استعلام تاییدیه تحصیلی inq.epishkhan.org
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/w1BM
نظرتان را بنویسید