زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری

زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

برای شرکت در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ داوطلبان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری دارند. زمان دریافت آزمون دفتریاری 1400 توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام شده و داوطلبان در تاریخ مقرر شده باید به سایت موسسه معین به آدرس اینترنتی saazmoon.com مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 را دریافت نمایند.

 

 


 

آزمون دفتریاری در چند سال اخیر بسته به نیاز دفاتر رسمی کشور به نیروی دفتریار برگزار شده و برگزاری آزمون دفتریاری زمان خاصی ندارد. برای شرکت در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ مانند سال های گذشته، داوطلبان به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 نیاز دارند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری زمان مشخصی داشته و در زمان مقرر شده داوطلبان باید به سایت saazmoon.com مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 را دریافت کنند.

از آنجا که دریافت کارت ورود به جلسه آزمون برای شرکت در آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ لازم است، داوطلبان باید از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 اطلاع داشته باشند. بنابراین در این مقاله تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰  توضیح داده شده است.

 

زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

دفاتر اسناد رسمی کشور علاوه بر نیروی سردفتر که توسط آزمون سردفتری گزینش می شوند، نیروی دفتریار نیز نیاز دارند. دفتریاران دفاتر اسناد رسمی کشور تمامی مسئولیت های سردفتران به جز حق امضا را می توانند در غیاب سردفتران انجام دهند. افرادی که تمایل به استخدام در سمت دفتریار دارند، باید با مطالعه دقیق و درست منابع آزمون دفتریاری با برنامه ریزی صحیح، خود را برای زمان برگزاری آزمون دفتریاری آماده کرده و با شرکت و قبولی در آزمون دفتریاری به عنوان نیروی دفتریار در دفاتر اسناد رسمی کشور استخدام شوند.

 

در سال ۱۴۰۰ نیز آزمون دفتریاری مانند سال های گذشته برگزار شده و جزئیات مربوط به زمان بندی و فرآیند آزمون دفتریاری توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اعلام می شود. داوطلبان باید در زمان های مقرر شده نسبت به ثبت نام آزمون دفتریاری و انجام سایر مراحل آزمون در سایت saazmoon.com اقدام نمایند. برگزاری آزمون دفتریاری زمان خاصی نداشته و بسته به نیاز نیروی دفتریار در کشور، یک یا دو بار در سال برگزار می شود.

 

برای شرکت در آزمون دفتریاری نیز مانند سایر آزمون های استخدامی داوطلبان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دارند. دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری زمان خاصی داشته و داوطلبان در این زمان باید به سایت موسسه معین به نشانی saazmoon.com مراجعه کرده و پس از مشاهده کارت و تطابق اطلاعات درج شده بر روی کارت با اطلاعات شخصی داوطلبان، نسبت به دانلود و دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری اقدام نمایند.

 

کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری از تاریخ 23/06/1400 تا تاریخ 25/06/1400 از طریق سایت موسسه معین قابل دریافت بوده و داوطلبان برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 باید در این تاریخ به این سایت مراجعه کرده و کارت مورد نظر را با وارد کردن کد رهگیری داوطلب دریافت نمایند. کد رهگیری مورد استفاده در دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری، پس از اتمام مراحل ثبت نام آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ در اختیار داوطلبان قرار می گیرد.

 

 

طبق اطلاعیه منتشر شده در سایت موسسه معین، زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ از تاریخ 23 تا 25 شهریور ماه می باشد.

 

ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آزمون دفتریاری 1400 و به تبع آن زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 به تعویق بیفتد که در این صورت تاریخ جدید دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 در این مقاله قرار داده می شود. در صورت ایجاد هر گونه تغییر در زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰، این مقاله به روز رسانی شده و همچنین در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام آزمون های استخدامی هیوا اطلاع رسانی می شود.

 

داوطلبان برای اطلاع از نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 می توانند مقاله زیر را مطالعه کرده و اطلاعات کافی از زمان و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری را کسب نمایند.

 

بیشتر بخوانید: دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری

 

 

مشاوره دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰

همان طور که در بالا توضیح داده شد، آزمون دفتریاری 1400 به منظور استخدام دفتریاران متخصص در دفاتر اسناد رسمی کشور برگزار می شود. داوطلبانی که در آزمون دفتریاری 1400 شرکت می نمایند، باید از سوی سردفتران معرفی شده و واجد شرایط ثبت نام آزمون دفتریاری باشند. جزئیات مربوط به زمان بندی و شرایط مراحل آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دفتریاری درج شده و توسط سازمان ثبت اسناد و املاک کشور منتشر می شود.

 

برای شرکت در آزمون دفتریاری نیز مانند آزمون کارشناسان رسمی قوه قضاییه، داوطلبان نیاز به دریافت کارت ورود به جلسه دارند. کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون دفتریاری در اختیار داوطلبان قرار می گیرد. در این قسمت از مقاله نکاتی برای داوطلبان بیان شده تا بتوانند به راحتی و بدون ایجاد مشکل در زمان مقرر کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 را دریافت نمایند.

 

همراه داشتن کارت ورود به جلسه برای داوطلبان در روز برگزاری آزمون دفتریاری الزامی است. بنابراین داوطلبان باید در زمان مقرر به سایت موسسه معین به نشانی saazmoon.com مراجعه نموده و کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 را دریافت نمایند.

 

داوطلبان باید اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری خود را با دقت بررسی کرده تا از تطابق اطلاعات با اطلاعات شخصی و اطلاعات داوطلبی خود اطمینان یابند.

 

در صورت نادرست بودن اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ یا وجود هر گونه مغایرت، داوطلبان باید در زمان مقرر شده نسبت به تصحیح و رفع مغایرت اطلاعات کارت به روشی که در سایت saazmoon.com توضیح داده شده، اقدام کنند.

 

برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون داوطلبان باید شماره داوطلبی، شماره پرونده، شماره شناسنامه و کد رهگیری ثبت نام خود را در اختیار داشته و توسط کد رهگیری ثبت نام خود، کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 را دریافت نمایند.

 

داوطلبان بهتر است دریافت کارت ورود به جلسه آزمون خود را به روز و ساعات پایانی موکول نکرده تا خللی در روند دریافت کارت به دلیل شلوغی سایت در ساعات پایانی یا بسته شدن سایت، پیش نیاید.

 

ممکن است به دلیل شیوع ویروس کرونا زمان برگزاری آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و همچنین زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری 1400 به تعویق بیفتد که در این صورت داوطلبان باید اطلاعیه های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور را پیگیری نموده تا از زمان جدید دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری مطلع شوند.

 

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج آزمون دفتریاری

 

 

 

 

 

برای اطلاع از زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری ۱۴۰۰ و همچنین در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام درباره این آزمون، با سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا تماس بگیرید. کارشناسان سامانه مشاوره هیوا اطلاعات کامل در این زمینه را در اختیار شما قرار می دهند. همچنین می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا از آخرین اخبار آزمون های استخدامی مطلع شوید.

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری چه تاریخی است؟

✔️زمان دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری چند روز پیش از زمان برگزاری آزمون دفتریاری بوده که در این مقاله تاری دقیق آن توضیح داده شده است.



 

2- ✔️کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری در کجا منتشر می شود؟

✔️کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری در سایت موسسه معین به نشانی saazmoon.com منتشر شده که آدرس آن در این مقاله توضیح داده شده است.



 

3- ✔️برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری چه چیزی لازم است؟

✔️داشتن کد رهگیری ثبت نام برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری لازم بوده که جزئیات آن در این مقاله توضیح داده شده است.

منبع : زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دفتریاری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EYqk
نظرتان را بنویسید