زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری

زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش نتایج اولیه آزمون دکتری 99 را در قالب یک کارنامه منتشر می کند که در این کارنامه اطلاعاتی نظیر نمره کل ، درصد دروس و وضعیت مجاز به انتخاب رشته داوطلب در دوره های روزانه و شهریه پرداز مشخص می شود و پیش بینی می شود زمان انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری 99 مرداد ماه باشد .


بعد از برگزاری آزمون دکتری 99 توسط سازمان سنجش به صورت هماهنگ برای کلیه داوطلبان دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد ، نتایج اولیه این آزمون در سایت sanjesh.org منتشر خواهد شد . داوطلبانی که برای آن ها کارت ورود به جلسه آزمون دکتری صادر شده و سر جلسه این آزمون حاضر بودند ، می  توانند  در زمان انتشار کارنامه اولیه نتایج تلاش های خود را مشاهده نمایند .

در این کارنامه جزئیات مختلفی همچون اطلاعات ثبت نامی ، وضعیت علمی داوطلب با توجه به پاسخنامه آزمون ، وضعیت وی نسبت به داوطلبان رشته امتحانی و وضعیت مجاز به انتخاب رشته در دوره های مختلف مشخص شده است . ممکن است بسیاری از داوطلبان به دلیل عدم آگاهی کافی از مندرجات کارنامه اولیه دکتری 99 ، در انتخاب رشته دکتری سراسری یا دانشگاه آزاد دچار سردرگمی شوند به همین دلیل در این مقاله زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری 99 اطلاع رسانی شده است .


زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری 99
طبق جدول زمانبندی آزمون دکتری 99 که در دفترچه ثبت نام دکتری ذکر شده ، قرار بود نتایج اولیه این آزمون در هفته اول اردیبهشت ماه منتشر شود ؛ با این حال به علت تعویق کنکور دکتری احتمال می رود زمان دریافت کارنامه اولیه دکتری به مرداد ماه موکول شود . زمان انتشار این کارنامه به محض اعلام توسط سازمان سنجش از طریق کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا اطلاع رسانی خواهد شد .


 " به محض اعلام زمان دقیق انتشار کارنامه اولیه آزمون دکتری 99 این مقاله به روز رسانی خواهد شد . "

 


داوطلبان می توانند برای دریافت کارنامه اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد 99 از کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا کمک گرفته و در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شده بودند ، از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا راهنمایی های لازم را در زمینه انتخاب رشته دکتری 99 از کارشناسان این مرکز دریافت کنند .

سوالات متداول

1- چه زمانی می توان کارنامه اولیه آزمون دکتری را دریافت کرد ؟
سازمان سنجش احتمالا در مرداد ماه کارنامه اولیه آزمون دکتری 99 را منتشر می کند که پس از اعلام زمان دقیق آن ، این مقاله به روز رسانی می شود .

2- کارنامه اولیه آزمون دکتری را چگونه می توان مشاهده کرد ؟
داوطلبان می توانند در زمان اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری به سایت سازمان سنجش مراجعه کرده و کارنامه اولیه خود را دریافت نمایند که زمان دقیق انتشار آن در متن مقاله اطلاع رسانی شده است .

3- برای دریافت کارنامه اولیه دکتری دانشگاه آزاد باید به چه سایتی مراجعه کرد ؟
طبق متن مقاله کارنامه اولیه دکتری سراسری و دانشگاه آزاد به صورت یکپارچه از سایت سازمان سنجش منتشر می شود .

منبع : زمان انتشار کارنامه اولیه دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/JpED
نظرتان را بنویسید