زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد

زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش مدتی بعد از فرآیند ثبت نام متقاضیان کنکور کارشناسی ارشد ، کارت ورود به جلسه داوطلبان را بر روی سایت خود منتشر می کند . کارت ورود به جلسه یکی از مدارک الزامی برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد می باشد . با توجه به برگزاری آزمون ارشد 99 در تاریخ 2 و 3 مرداد ، پیش بینی می شود که کارت ورود به جلسه در هفته آخر تیر ماه منتشر شود .




داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد 99 به هنگام حضور در جلسه آزمون می بایست مدارکی را به همراه داشته باشند . یکی از این ملزومات کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 می باشد که توسط سازمان سنجش منتشر شده و بر روی سایت ثبت نام کارشناسی ارشد قرار می گیرد . از این رو داوطلبان می بایست در مهلت مقرر به سایت مذکور مراجعه کرده و نسبت به مشاهده و چاپ کارت خود اقدام نمایند .

این کارت حاوی اطلاعات مهمی نظیر شماره داوطلبی ، زمان و مکان برگزاری آزمون می باشد که متقاضیان بر اساس آن در حوزه امتحانی مربوطه حضور می یابند . سازمان سنجش هر ساله بازه زمانی چند روزه ای را به دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد اختصاص می دهد . بنابراین داوطلبانی که در این آزمون ثبت نام کرده اند می بایست در این زمان کارت آزمون را دریافت نمایند . در ادامه به توضیحاتی در خصوص زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 می پردازیم .



زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99
هر ساله زمان تقریبی تمام فرآیند های آزمون کارشناسی ارشد نظیر زمان برگزاری کنکور ارشد و یا زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد در دفترچه راهنمای ثبت نام ارشد ذکر می شود . کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد معمولا چند روز قبل از زمان برگزاری کنکور ارشد منتشر شده و در اختیار داوطلبان قرار می گیرد . داوطلبان بدون داشتن این کارت اجازه حضور در کنکور ارشد را ندارند .

سال گذشته داوطلبان امکان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد را از 20 اردیبهشت ماه داشتند . امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و به تعویق افتادن کنکور کارشناسی ارشد 99 زمانبندی های قبلی تغییر کرده و از آنجایی که کنکور ارشد در 2 و 3 مرداد ماه برگزار می شود احتمالا چند روز قبل تر از این زمان و تقریبا در هفته آخر تیر ماه شاهد انتشار کارت ورود به جلسه ارشد خواهیم بود .



 زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 به محض انتشار در اینجا قرار می گیرد .


با توجه به اینکه زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد هنوز به صورت دقیق اعلام نشده به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام کارشناسی ارشد هیوا و صفحه اینستاگرام کارشناسی ارشد هیوا از زمان دقیق آغاز این فرایند مطلع شوند .

بیشتر بخوانید: کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد









مشاوره زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد 99
داوطلبان در بازه زمانی مشخص فرصت دارند تا با مراجعه به سایت سازمان سنجش و وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود ( شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام ) کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد 99 را دریافت کنند . چنانچه داوطلبانی در چند گروه آزمایشی ( اصلی و شناور ) متقاضی شرکت در آزمون هستند باید کارت ورود به جلسه را به صورت جداگانه برای هر گروه آموزشی پرینت بگیرند و به همراه خود داشته باشند .

اگر داوطلبی پس از دریافت کارت ورود به جلسه ارشد ، متوجه وجود خطایی در اطلاعات ثبت نامی خود شد ، باید در بازه زمانی مشخص شده نسبت به ویرایش برخی از اطلاعات خود اقدام نماید . سازمان سنجش امکان ویرایش اطلاعات ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد را هم زمان با تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه فراهم کرده است ، بنابراین داوطلبانی که مغایرتی با اطلاعات خود مشاهده می کنند باید قبل از پرینت کارت نسبت به اصلاح آن اقدام نمایند .

داوطلبان می توانند از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا پاسخ هر گونه سوال خود در مورد زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد 99 را از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنند .

در ادامه بخوانید : نرم افزار تخمین رتبه کارشناسی ارشد











سوالات متداول


1- تاریخ دریافت کارت ورود به جلسه ارشد چه زمانی است ؟
زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد چند روز قبل از برگزاری آزمون می باشد که به محض اطلاع در متن مقاله درج می شود .




2- آیا امکان ویرایش اطلاعات در زمان دریافت کارت ورود به جلسه ارشد وجود دارد ؟
بله ، همان طور که در مقاله اشاره شد ، همزمان با آغاز توزیع کارت ورود به جلسه امکان ویرایش برخی از اطلاعات ثبت نامی برای داوطلبان فراهم می شود .




3- آیا برای داوطلبانی که در دو رشته اصلی و شناور  ثبت نام کرده اند ، دو کارت ورود به جلسه منتشر می شود ؟
بله ، متقاضیان ثبت نام رشته های اصلی و شناور دارای دو شماره داوطلبی هستند که باید در تاریخ ذکر شده در متن مقاله برای دریافت کارت ورود به جلسه خود اقدام نمایند .

منبع : زمان انتشار کارت ورود به جلسه کنکور کارشناسی ارشد
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9WgB
نظرتان را بنویسید