تغییر حوزه امتحانی آزمون دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
سازمان سنجش امکان ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری 99 را در اردیبهشت ماه برای داوطلبانی که به علل مختلف قصد تغییر دادن محل برگزاری آزمون خود را داشتند فراهم نمود و از آن جا که بیماری کرونا همچنان در کشور مهار نشده و برخی از شهرها در وضعیت قرمز قرار دارند ، ممکن است این امکان مجددا برقرار شود .




بعضی از داوطلبان که ثبت نام خود در آزمون دکتری 99 تکمیل نمودند ، در اثر برخی عوامل نظیر سخت بودن امکان جابه جایی از شهری به شهر دیگر و نیز گستردگی شدید شیوع بیماری کرونا در بعضی از حوزه های برگزار کننده این آزمون ، خواستار تغییر دادن محل برگزاری آزمون دکتری خود شدند .

سازمان سنجش معمولا در زمان ثبت نام و تمدید مهلت ثبت نام آزمون دکتری امکان ویرایش اطلاعات ثبت نامی را برای داوطلبان فراهم می کند ، با این حال این سازمان جهت رفاه حال داوطلبان در شرایط ویژه ای که در سال 99 در پی شیوع ویروس کرونا بر کشور حکم فرما شد ، مهلت دیگری را جهت تغییر تنها حوزه امتحانی آزمون دکتری 99 قرار داد . از آنجا که ممکن است این مهلت مجددا فراهم شود در ادامه نحوه تغییر محل آزمون دکتری شرح داده شده است .



نحوه تغییر محل برگزاری آزمون دکتری 99
به دلیل مهار نشدن بیماری کرونا پیش از برگزاری آزمون دکتری 99 ، ممکن است سازمان سنجش مجددا تسهيلاتی را برای ويرايش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری افرادی که قبلا در این آزمون ثبت‌نام نموده‌اند مقرر کند .  در صورتی که این امکان فراهم شود داوطلبان با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشانی www.sanjesh.org ، امکان تغییر محل برگزاری کنکور دکتری را خواهند یافت که در ادامه جهت آگاهی داوطلبان راهنمای ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری ارائه شده است .



 نحوه تغییر محل برگزاری آزمون دکتری 99 :

1 - مراحعه به سایت sanjesh.org در زمان مقرر و انتخاب گزینه دکتری تخصصی

2- کلیک بر روی لینک " ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری "

3 - انتخاب گزینه ویرایش اطلاعات در ستون سمت راست

4 - وارد کردن کد پیگیری ثبت نام و شماره پرونده جهت ورود به سیستم 



 راهنمای تصویری ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری 99 :

1 - به سایت sanjesh.or مراجعه کرده و گزینه دکتری تخصصی را از منو سمت راست انتخاب کنید .







2- در صفحه بعد بر روی لینک" ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری " کلیک نمایید .







3 - گزینه ویرایش اطلاعات را از منوی سمت راست انتخاب کنید .







4 - شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را وارد کرده تا به صفحه ویرایش اطلاعات دسترسی پیدا کنید .







در صورتی که داوطلب پس از اتمام زمان تعیین شده برای تغییر محل برگزاری آزمون دکتری 99 ، قصد ویرایش مجدد حوزه امتحانی خود را داشته باشد می تواند از طریق سیستم پاسخگویی سازمان سنجش درخواست خود را مطرح نماید تا کارشناسان این مرکز آن را بررسی نمایند .

متقاضیان می توانند برای اطلاع از زمان دقیق ویرایش اطلاعات ثبت نام آزمون دکتری 99 در صورتی که سازمان سنجش این امکان را فراهم کند ، عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا شوند .

حتما بخوانید: سیستم پاسخگویی سازمان سنجش









داوطلبانی که موفق شده اند از روش های ذکر شده در این مقاله محل برگزاری آزمون دکتری خود را تغییر دهند ، می بایست در زمان انتشار کارت ورود به جلسه آزمون دکتری اطلاعات ثبت نامی خود را با اطلاعات درج شده بر روی کارت ورود به جلسه مطابقت دهند و در صورت وجود مغایرت به باجه های رفع نقص مراجعه نمایند .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا همراه شما در هر مرحله از آزمون دکتری بوده و راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار دهند . در صورت بروز هر گونه مشکل در رابطه با تغییر محل برگزاری آزمون دکتری 99 می توانید از طریق تماس تلفنی با مشاوران هیوا ارتباط برقرار کرده و پاسخ سوالات خود را دریافت نمایید .

در ادامه بخوانید: باجه های رفع نقص آزمون دکتری











سوالات متداول


1-  چگونه می توان محل برگزاری آزمون دکتری را تغییر داد ؟
 داوطلبان می توانند در مهلت تعیین شده ، برای ویرایش اطلاعات حوزه امتحانی دکتری به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند که مراحل انجام آن به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است .




2-  داوطلبان دکتری چه زمانی می توانند حوزه امتحانی آزمون خود را ویرایش کنند ؟
 سازمان سنجش در زمان ثبت نام و تمدید آن ، امکان تغییر محل برگزاری آزمون دکتری را فراهم می کند و ممکن است مهلت جداگانه ای را نیز برای آن در نظر بگیرد که توضیحات کاملتر در این زمینه در متن مقاله ارائه شده است .




3-  برای ایجاد تغییر در محل برگزاری آزمون دکتری داشتن چه اطلاعاتی لازم است ؟
 طبق متن مقاله داوطلبان لازم است شماره پرونده و کد پیگیری ثبت نام خود را در سامانه سازمان سنجش وارد نمایند تا به صفحه ویرایش حوزه امتحانی آزمون دکتری دسترسی پیدا کنند .

منبع : تغییر حوزه امتحانی آزمون دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/G0ML
نظرتان را بنویسید