سامانه سما لایو samalive.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
با غیر حضوری شدن آموزش دانشگاه های کشور از جمله دانشگاه علمی کاربردی ، سامانه آموزشی سمالایو به نشانی samalive.ir برای آموزش های غیر حضوری این دانشگاه معرفی شده است . دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی می توانند با مراجعه به این سامانه از تسهیلات آموزشی آنلاین و آفلاین ارائه شده بهره مند شوند .

باشیوع گسترده ویروس کرونا و تعطیلی دانشگاه ها ، بسیاری از واحدهای دانشگاهی من جمله دانشگاه علمی کاربردی در صدد برگزاری کلاس های آنلاین و آموزش های مجازی هستند . در نهایت دانشگاه علمی کاربردی به منظور یکپارچه ساختن آموزش های این دانشگاه و تسهیل دسترسی داوطلبان به این آموزش ها ، سامانه سما لایو را معرفی کرده است .

این سامانه برای برگزاری کلاس های دروس نظری استفاده می شود و قرار بر این است که کلاس های آنلاین دروس نظری چندین جلسه در طی هر هفته برگزار شوند تا پس از بازگشایی دانشگاه ها فرصت کافی برای دروس عملی باقی مانده باشد .

دانشجوهای مقطع کاردانی و کارشناسی تمامی واحد های دانشگاه علمی کاربردی موظف هستند از تاریخ 16 فروردین طبق راهنما و اطلاعیه های منتشر شده از سوی مرکز دانشگاه علمی کاربردی به سایت samalive.ir مراجعه کرده و از تسهیلات آموزشی این سامانه استفاده کنند . در ادامه این مقاله نحوه و لینک ورود به سامانه سمالایو به آدرس samalive.ir را ارائه داده ایم .


نحوه ورود به سامانه سما لایو samalive.ir
همانطور که پیش از این اشاره شد دانشگاه علمی کاربردی سامانه سما لایو را برای آموزش از راه دور دانشجویان این دانشگاه در نظر گرفته است . داوطلبان به منظور ورود به این سامانه باید وارد سایت samalive.ir شوند . در ادامه نحوه ورود به سامانه سمالایو را ارائه داده ایم .





1 - جست و جوی عبارت " samalive.ir " در کادر بالای مرورگر و یا " سامانه سما لایو " در کادر میانی مرورگر





2 - انتخاب اولین گزینه نمایش داده شده تحت عنوان " سما لایو "





3 - ورود به سایت سما لایو و انتخاب گزینه ثبت نام / ورود 





4 - ورود به سامانه با نام کاربری و رمز عبور 






این سامانه تا پایان تعطیلات دانشگاه ها و برگزاری کلاس های آنلاین دانشگاه علمی کاربردی فعالیت خواهد داشت . برای اطلاع از اخبار مرتبط با تعطیلی دانشگاه ها مقاله زیر را مطالعه کنید .

نحوه عضویت در سامانه سما لایو samalive.ir
داوطلبان برای استفاده از امکانات سامانه سما لایو باید عضو این سامانه شده و با دریافت نام کاربری و رمز عبور وارد صفحه شخصی خود در این سامانه شوند . خاطر نشان می شود دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی باید با نام کاربری و رمز سامانه هم آوا وارد سامانه سمالایو شوند . در ادامه نحوه عضویت در سامانه سما لایو samalive.ir را ارائه داده ایم .





1 - داوطلبان پس از ورود به سایت سما لایو باید گزینه ثبت نام / ورود را انتخاب کنند .





2 - در ادامه در صورت عدم عضویت از قبل ، باید گزینه " همین الان ثبت نام کنید " را انتخاب کرده و اطلاعات لازم را وارد کنند .





3 - داوطلبان سپس می توانند به صفحه اصلی بازگشته و با استفاده از نام کاربری و رمز وارد سامانه شوند .





داوطلبان باید برای اطلاع از جزئیات تقویم آموزشی ترم جاری ، اطلاعیه های صفحه شخصی خود در سامانه هم آوا را نیز پیگیری کنند .

در ادامه بخوانید: نحوه ورود به سامانه هم آوا دانشگاه علمی کاربردی

کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز در طول دوران تعطیلات دانشگاه ها همراه دانش آموزان خواهد بود تا از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم را به دانشجویان بدهند . همچنین در صورتی که در مورد نحوه ورود به سامانه سمالایو دانشگاه علمی کاربردی و نحوه عضویت در این سامانه سوال داشتید می توانید از کارشناس های سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید .


سوالات متداول

1- آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی از طریق کدام سامانه انجام می شود ؟
آموزش این دانشگاه از طریق سامانه سما لایو انجام می شود که نحوه ورود به این سامانه در این مقاله توضیح داده شده است .

2- برای ورود به سامانه سما لایو به چه اطلاعاتی نیاز داریم ؟
داوطلبان برای ورود به این سامانه نیاز به نام کاربری و رمز عبور دارند که نحوه دریافت آن در مقاله ارائه شده است .

3- سامانه سما لایو به چه منظور استفاده می شود ؟
همانطور که در این مقاله اشاره شده این سامانه به منظور آموزش مجازی دانشگاه علمی کاربردی استفاده می شود .

منبع : سامانه سما لایو samalive.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/9M9P
نظرتان را بنویسید