سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان + لینک درخواست | card.medu.ir

سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان + لینک درخواست | card.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع

وزارت آموزش و پرورش برای اینکه بتواند لیست و آمار افراد شاغل در این وزارت و سازمان های تحت نظر آن را به صورت کامل داشته باشد، به تمامی افراد کارتی تحت عنوان کارت شناسایی فرهنگیان ارائه کرده است. از این رو می بایست همه افراد به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir مراجعه کرده و درخواست خود را نهایی کنند. در واقع سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان به منظور یکپارچه سازی صدور کارت شناسایی راه اندازی شده است و تحت نظارت مرکز حراست وزارت آموزش و پرورش می باشد. آن دسته از فرهنگیانی که کارت شناسایی گذشته خود را گم کرده اند و یا در دوره ضمن خدمت فرهنگیان قرار دارند نیز می توانند با مراجعه به سامانه جدید کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی مذکور، درخواست صدور مجدد کارت دهند. 

توجه داشته باشید که ارائه درخواست صدور کارت در سامانه جدید کارت شناسایی فرهنگیان در هر زمانی امکان پذیر نیست و می بایست افراد در بازه های زمانی معین شده درخواست خود را ثبت کنند. چنانچه موفق به ثبت درخواست نشدید، با شماره 9099075307 تماس بگیرید. کارشناسان مجرب ایران تحصیل شما را راهنمایی خواهند کرد. 

نحوه ورود به سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان | card.medu.ir

برای اینکه کارکنان وزارت آموزش و پرورش مشخص شوند، به آن ها کارتی تحت عنوان کارت پرسنلی و یا کارت شناسایی فرهنگیان داده می شود. در گذشته فرهنگیان می بایست به اداره آموزش و پرورش مراجعه می کردند تا برای دریافت این کارت اقدام کنند ولی با گسترش استفاده از اینترنت سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان به نشانی اینترنتی card.medu.ir راه اندازی شد تا روند صدور و تحویل این کارت نظم گرفته و یکپارچه شود. برای اینکه همه متقاضیان بتوانند از نحوه کار با سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان مطلع شوند، در ادامه این مقاله راهنمای تصویری و گام به گام مراحل مورد نیاز برای ثبت درخواست صدور کارت را ارائه خواهیم کرد. تا انتهای مقاله همراه ما باشید. 

مهلت ثبت نام در سامانه درخواست کارت پرسنلی فرهنگیان

همانطور که در بخش قبلی مشاهده کردید، نشانی اینترنتی سامانه ثبت نام کارت شناسایی فرهنگیان card.medu.ir می باشد. تمامی افرادی که فاقد کارت شناسایی می باشند، باید با مراجعه به این سامانه درخواست خود را مبنی بر دریافت کارت پرسنلی ارائه کنند. اما آیا می توانند در هر زمانی درخواست خود را ارائه کنند؟ چه زمانی امکان نام نویسی برای دریافت کارت شناسایی وجود دارد؟ 

وزارت آموزش و پرورش برای افراد فاقد کارت شناسایی بازه زمانی خاصی را در نظر می گیرد تا بتوانند با مراجعه به سامانه مذکور، درخواست خود را ارائه کنند. برای کسب اطلاع از این بازه زمانی لازم است تا اطلاعیه های آموزش و پرورش را مطالعه کنید. همچنین می توانید با کارشناسان ایران تحصیل به شماره 9099075307 تماس بگیرید و از بروز ترین اخبار مرتبط با کارت پرسنلی فرهنگیان مطلع شوید. 

منبع: https://irantahsil.org/%d8%b3%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86%d9%87-%d8%ab%d8%a8%d8%aa-%d9%86%d8%a7%d9%85-%da%a9%d8%a7%d8%b1%d8%aa-%d8%b4%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a7%db%8c%db%8c-%d9%81%d8%b1%d9%87%d9%86%da%af%db%8c%d8%a7%d9%86/

نظرتان را بنویسید