سامانه پرداخت وزارت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

سامانه پرداخت وزارت آموزش و پرورش tsa.medu.ir
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

سایت پرداخت آموزش و پرورش به نشانی tsa.medu.ir به منظور فراهم کردن شرایط برای پرداخت کلیه امور مربوط به آموزش و پرورش طراحی شده است. برای استفاده از امکانات سایت پرداخت وزارت آموزش و پرورش داشتن شناسه پرداخت الزامی است.

 

 

امروزه پیشرفت تکنولوژی و همچنین شیوع ویروس کرونا باعث شد تا بسیاری از امور به صورت غیرحضوری و از طریق پلتفرم و اپلیکیشن های متفاوتی انجام پذیرد. از امکاناتی که آموزش و پرورش در این راستا انجام داده راه اندازی درگاه پرداخت الکترونیکی از طریق شناسه پرداخت نموده است.

 

عواملی که پرداخت هزینه آن ها از طریق سایت tsa.medu.ir آموزش و پرورش انجام می شود عبارتند از استفاده از اردوگاه های کشوری، پرداخت اراضی، پرداخت اجاره مراکز برگزار کننده دوره های تکمیلی، پرداخت شهریه تحصیلی و ... . برای آشنایی بیشتر با این سامانه در ادامه توضیحات کاملی در خصوص نحوه استفاده و امکانات سایت tsa.medu.ir داده شده است.

 

برای ورود مستقیم به سامانه پرداخت آموزش و پرورش کلیک کنید

 

tsa.medu.ir

 

 

سایت پرداخت آنلاین آموزش و پرورش به نشانی tsa.medu.ir هم اکنون فعال بوده و امکان استفاده از آن وجود دارد.

 

 

سامانه پرداخت وزارت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

آموزش و پرورش برای یکپارچه سازی کلیه فرایندهای پرداخت خود اقدام به راه اندازی سایت tsa.medu.ir در کنار میز الکترونیکی آموزش و پرورش کرده است. به عبارتی با  ورود به سامانه درگاه پرداخت آموزش و پرورش کلیه واحدهای سازمانی در سطوح مختلف برای پرداخت در دسترس فرد قرار می گیرد.

برای انجام عملیات پرداخت هزینه از طریق سایت tsa.medu.ir لازم است قبل از پرداخت حتما شناسه پرداخت را تهیه نمایید. همچنین برای جلوگیری از سو استفاده های اینترنتی فرد باید حتما قبل از انجام فرایند پرداخت یا دریافت شناسه،از صحت سازمان مورد نظر یا خدمتی که بابت آن هزینه پرداخت می نماید در سامانه مذکور اطمینان حاصل نماید.

بیشتر بخوانید: سامانه نظارت آموزش و پرورش

 

 

نحوه ورود به سامانه پرداخت وزارت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

برای استفاده از سایت tsa.medu.ir می توان از روش گفته شده در این قسمت اقدام کرد. یعنی ابتدا فرد باید از وجود امکان پرداخت در این سامانه مطمئن شده سپس عبارت سامانه درگاه پرداخت اینترنتی آموزش و پرورش یا عبارت tsa.medu.ir را در مرورگر خود جستجو کرده و وارد سامانه گردد. در ادامه راهنمای تصویری نحوه ورود به سامانه tsa.medu.ir ارائه شده است.

 

ورود به سایت درگاه پرداخت الکترونیکی آموزش و پرورش

 

برای ورود به سامانه ابتدا باید عبارت tsa.medu.ir را جستجو کنید. با وارد کردن "tsa.medu.ir" مطابق تصویر زیر صفحه اصلی سایت پرداخت آموزش و پرورش برای شما به نمایش داده می شود.

 

tsa.medu.ir

 

در این مرحله فرد با توجه به عملیات مورد نظر خود اقدام به انتخاب یکی از گزینه های قرار داده شده در تصویر می کند. به طور مثال برای پرداخت هزینه استفاده از اردوگاه های کشوری، پرداخت اراضی از گزینه ستاد، جهت پرداخت اجاره مراکز و برگزاری دوره های تکمیلی از گزینه منطقه و برای پرداخت شهریه تحصیلی از صف استفاده می شود.

 

آن دسته از افرادی که شناسه پرداخت خود را دریافت کردند می توانند با واد کردن این شناسه در قسمت نمایش داده شده تصویر نسبت به پرداخت هزینه مورد نظر خود اقدام نمایند.

 

سامانه درگاه پرداخت وزارت آموزش و پرورش

 

برخی افراد به هر دلیلی موفق به دریافت شناسه پرداخت نمی باشند این دسته از افراد جهت انجام مراحل پرداخت با وارد کردن کد واحد سازمانی مورد نظر می توانند عمیلات پرداخت را با موفقیت طی نمایند.

 

سایت پرداخت آنلاین آموزش و پرورش

 

سامانه ثبت شکایات آموزش و پرورش در جهت رسیدگی به شکایات اولیا و فرهنگیان طراحی شده است. مطالعه مقاله زیر برای آشنایی با خدمات ارائه شده در این سامانه می تواند مفید واقع گردد.

در ادامه بخوانید: سامانه ثبت شکایات آموزش و پرورش

 

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص سایت tsa.medu.ir آموزش و پرورش را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.

 

 

 

 




 

سوالات متداول

 

1- ✔️ سامانه درگاه پرداخت وزارت آموزش و پرورش چیست ؟

✔️ همان طور که در این مقاله گفته شد، سامانه درگاه پرداخت وزارت آموزش و پرورش یکی از سامانه های راه اندازی شده توسط آموزش و پرورش است که تمامی مراحل پرداخت در آن صورت می گیرد.



 

2- ✔️ نحوه ورود به سایت tsa.medu.ir چگونه است ؟

✔️ برای ورود به این سامانه با جستجوی آدرس tsa.medu.ir در گوگل می توانند مطابق راهنمای تصویری متن مقاله وارد درگاه پرداخت هزینه شوند.



 

3- ✔️  پرداخت هزینه از سایت TSA.MEDU.IR چگونه انجام می شود؟

✔️ همانطور که در متن مقاله گفته شده، برای پرداخت هزینه از طریق این سایت باید ابتدا نسبت به دریافت شناسه پرداخت اقدام نمایید.

منبع : سامانه پرداخت وزارت آموزش و پرورش tsa.medu.ir

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/KgZR
نظرتان را بنویسید