تفاوت اصلی سررسید ارگانایزر و سررسید وزیری

تفاوت اصلی سررسید ارگانایزر و سررسید وزیری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

تفاوت سررسید ارگانایزر با سررسید های وزیری در این است که صحافی سررسید های وزیری ته چسب و دوخت می باشد اما سررسید های ارگانایزر به صورت کلاسوری چهار حلقه می باشند.

همچنین برخی دارای جای مدارک و جای خودکار می باشند، بسیاری از ادارات و سازمان ها از این سررسید ها به صورت چند منظوره استفاده می کنند.

این قیمت سررسید ها می توانند مدارک، اسناد و لوازم نوشتاری را درون خود جای دهند.

سالنامه های ارگانایزر در ایران تولید نمی شوند و به صورت وارداتی هستند به همین دلیل قیمت آنها نسبت به بقیه سررسید ها بالاتر است.

سفارش سررسید ارگانایزر

این نوع سررسیدها به دلیل خاص بودن و قیمت نسبت به دیگر قطعات سررسید جزء محصولاتی هستند که تعداد تولیدشان محدود است، اما این دلیل نمیشود که این محصولات طرفداران زیادی ندارد، اگر به طور کلی این محصولات تکی فروخته شوند میتوانیم بگوییم که فروش آنها هم به دیگر قطعات سررسید میرسد.

سررسید مدیریتی یا ارگانایزر برای چه کسانی مناسب هستند

سررسید های مدیریتی یا همان سالنامه های ارگانایزر از نظر مخاطبان و مشتریان دارای استفاده های مختلفی میتوانند باشند.

به عنوان مثال شرکت ها و مجتمع های اداری سالنامه های مدیریتی و یا چاپ سر رسید اختصاصی را برای هدیه دادن یا مشتریان و یا تشویق کارمندان نمونه یا عالی مقام انتخاب میکنند، که باعث میشود، شرکت یا اداره را در سطح تبلیغاتی بالا نشان دهد، اما سری دیگر از سفارش دهندگان فروشندگان مغازه هستند که مشتریان آنها را مردم عام تشکیل میدهند ممکن است برای مناسبت خاص، هدیه ای ویژه و کارآمد بخواهند، با توجه به اینکه پایان سال هم هست سالنامه شیک و خاص یک انتخاب درست برایشان خواهد بود، از انجا که سررسید های ارگانایزر دارای جامدارکی و جاخودکاری هم هستند از همه مهمتر به صورت کلاسوری هستند میتواند به صورت مداوم از آن استفاده کرد و داخله آن را هر سال تعویض کرد، انتخاب بسیار مناسبی است.

سررسید ارگانایزر TH08

معرفی سالنامه ارگانایزر

سالنامه ارگانایزر نوعی از سررسید است که داخل جلد آن از قفل کلاسوری استفاده می شود و کاغذهای داخلی سررسید براحتی قابل حذف یا حتی اضافه کردن است. معمولا جلد سررسید ارگانایزر از نوع مرغوب استفاده می شود و در بیشتر موارد جلدها ۳ تکه هستند.

یعنی اینکه جلد سالنامه ارگانایزر قابل قفل شدن بصورت مگنت و یا قفل درونی است.

سالنامه ارگانایزر به دلیل امکان آسان حذف یا اضافه کردن برگه های داخلی و جلدهای قفلی و مگنتی از محبوبیت بالایی برخوردار است.

جنس جلد سالنامه ارگانایزر و یا سررسید کلاسوری از انواع چرم می باشد.

تولید سررسید ارگانایزر ۱۴۰۰

ارگانایزر به نوعی از سررسید ها گفته می شود که محتوای داخلی آن معمولا با دیگر سررسیدها برابر هستند و تفاوت و آن با دیگر سالنامه ها در جلد و صحافی آن می باشد. در سررسید های ارگانایزر جلد سررسید معمولا از چرم ترمو یا جیر

طراحی میشود و به صورت چهار تیکه می باشد که بخش بیرونی آن شامل لت اضافه میباشد و با ابزارهایی همچون مگنت، قفل، زبانه و گیره قرار می گیرد. و یا سررسید درون یک کیف چرمی قرار می گیرد.

داخل جلد سررسید هم فضایی برای وسایلی چون کارت ویزیت و برگه یادداشت، جای خودکار و غیره برای نگهداری طراحی شده است.

بررسی جلد سالنامه سازمانی

جنس جلد سررسید های ارگانایزر ترمو میباشد و دارای ویژگی بسته شدن سررسید توسط مگنت، قفل، و کش می باشد.

این نوع ترمو جنس عالی دارد و در ایران تولید نمیشود. این محصول تنها به صورت وارداتی می باشد.

معرفی سالنامه ارگانایزر کلاسوری

این نوع محصولات دارای جلد ترمو با کیفیت که وارداتی هم می باشد هستند داغ کوب  و لیزر بر روی آنها جلوه بسیار خوبی دارد و بخاطر سادگی که دارند قیمتی مناسبی نسبت به دیگر نوع هم اندازه خود دارند.

این نوع ارگانایزر طرفداران عام را بیشتر به خود جذب میکنند تا شرکت ها یا سازمان ها البته که همان طور گفتیم هزینه پایین تر این نوع سررسید درصد انتخاب شدن آن را حتی برای شرکت ها و سازمان افزایش میدهد.

سایز سررسید ارگانایزر

سررسید های ارگانایزر در اندازه ۲۵ در ۱۸ می باشد که نسبت به جلدی که دارند ممکن است بزرگتر به نظر بیایند اما اندازه اصلی داخل سررسید مانند سررسید های وزیری می باشد.

تعریف سالنامه میدیریتی سه لت

سالنامه های ارگانایزر تنوع محصول از نظر جلد و  نحوه باز بسته شدن لت ها دارند. منظور از سالنامه ارگانایزر سه لت یعنی بعد از جلد آخری سالنامه، قسمتی می باشد میتواند کاملا سطح جلویی سررسید را بپوشاند.

اگر بخواهیم به صورت تخصصی تعریفش کنیم، سررسید سه لت: سررسیدی که دارای روی جلد یعنی لت اول، پشت جلد، لت دوم و یک لت دیگر قسمت مخالف عطف سررسید که لت سوم می باشد تشکیل میشود.

تعریف سالنامه سازمانی سه لت مگنتی

این نوع سالنامه ارگانایزر دارای جلد ترمو یا ترمو جیر، دارای فرمت روز شمار به جز پنجشنبه و جمعه که باهم در یک صفحه هستند کاغذ آنها ۸۰ گرم و سفید می باشد.

مثل تمام ارگانایزر ها کلاسوری میباشد که همراه با ۶۱ عکس پوستری، لت گلاسه از پیش طراحی شده است. در بین سررسید های جوپنزا به صورت کلی دو نوع سررسید سه لت ارگانایزر مگنتی وجود دارد:

مگنتی که یک لت کوچک در وسط سررسید طراحب شده است و در واقع همه ی آن را پوشش نمیدهد. مگنتی که تمام طول سررسید را پر میکند به صورت جلدی طرح بر روی جلد رویی سررسید می آید.

بررسی سالنامه مدیریتی سه لت دکمه دار

این نوع سالنامه و نیز دارای جلد ترمو جیر و ترمو می باشد فرمت تاریخ آن روز شمار به جزز پنجشنبه و جمعه که باهم در یک صفحه هستند کاغذ آنها گرم و سفید می باشد.

همراه با ۶۱ عکس پوستری یا لت گلاسه پیش طراحی شده می باشد.

واردات این نوع در سررسید ها و انواع تقویم دیواری 1402 جوپنزا به دو صورت وجود دارد: تک دکمه و دو دکمه

برچسب ها
لینک مرجع https://jopenza.com/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/z1V5
نظرتان را بنویسید