بررسی تفاوت ایرواشر و هواساز

بررسی تفاوت ایرواشر و هواساز
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
chiller

سیستم شستشوی هوا و سیستم تولید هوا برای تامین هوای پاک و خنک کردن محیط بسیار مهم هستند. برای اینکه متوجه تفاوت ماشین لباسشویی و کولر گازی شویم، به تعریف و توضیح مختصری از هر دو سیستم می پردازیم.
ایرواشر چیست؟
این نوع کولر گازی در صورت مرطوب بودن محیط را خنک می کند. تفاوت هواساز و ایرواشر در چیست در یک ایرواشر، نازل های آب، آب را با فشار زیاد روی دستگاه می پاشند. بنابراین عمل خنک کنندگی و انتقال حرارت بین آب و هوا باعث خنک شدن محیط و جریان یافتن هوای سرد به محیط می شود.
معرفی اجزای ایرواشر
ایرواشر از قطعاتی تشکیل شده است که با این قطعات عملکرد خوبی دارند. اجزای یک ایرواشر عبارتند از:
موتور الکتریکی
هنر
سینک آشپزخانه
رطوبت زنانه
تهویه مطبوع چیست؟
تهویه مطبوع یک سیستم تهویه مطبوع است که بر اساس رطوبت، تهویه و خنک سازی هوا کار می کند. در سیستم تهویه هوا، هوا وارد دستگاه می شود. پس از تبادل گرما و رطوبت از فیلترهای خود عبور کرده و به محیط منتقل می شود. در فصول سرد سال نیز از کولر گازی به عنوان عامل گرمایش استفاده می شود.
ارائه قطعات تهویه مطبوع
یک کولر گازی از قطعاتی تشکیل شده است که می توانند با هر یک از این قطعات با هم کار کنند و بهترین عملکرد را داشته باشند. باید گفت که اجزای کولر گازی و واشر فشاری مشابه یکدیگر هستند به استثنای فیلتر و دمپر که فقط در کولر وجود دارد. این را می توان یکی از تفاوت های واشر تحت فشار و کولر گازی دانست.
به طور کلی اجزای کولر گازی عبارتند از:
سنا
طناب
مویونگوروزی
موتور الکتریکی
دمپر
تفاوت بین ماشین لباسشویی و کولر گازی
کیفیت هوا مهمترین تفاوت بین کولر گازی و کولر گازی است. آنها در مکان های مختلفی مانند: بیمارستان ها، تاسیسات صنعتی، سازمان های اداری و مناطق مسکونی استفاده می شوند. بنابراین بهتر است از هوای تازه استفاده شود زیرا امکان هدایت هوای تازه وجود دارد که در سرما امکان پذیر نیست.
تفاوت کولر گازی و ایرواشر در عملکرد ایرواشر
بحث دیگر در مورد مقایسه ماشین لباسشویی با کولر، مربوط به عملکرد ماشین لباسشویی با هوا می باشد. دستگاه های تصفیه هوا ظرفیت عملیاتی محدودی دارند و برای نصب در ادارات و آپارتمان های مسکونی مناسب ترند. قدرت عملکردی Airwasher در خنک کننده محیط و تهویه مطبوع به کاربر این فرصت را می دهد تا از یک دستگاه بسیار کارآمد برای یک منطقه کوچک استفاده کند.
مقایسه ایرواشر و تهویه مطبوع در بحث داغ
ایرواشر از وسایل دیگری برای گرمایش استفاده می کند. همچنین محفظه موتور را مرطوب و خنک می کند. در نتیجه، دمای سیستم تهویه مطبوع بسیار بیشتر از شستشوی هوا کاهش می یابد زیرا به جای خنک کننده تبخیری از تراکم استفاده می کند. خنک کننده گرمایش و رطوبت از طریق کانال ها انجام می شود و تهویه مطبوع تنها از یک سطح استفاده می کند.
تفاوت کولر گازی و ماشین لباسشویی از نظر خنک کننده
سرمایش در کولرها به وسیله کویل های خنک کننده در موتورخانه و چیلر انجام می شود ولی در ایرواشر به روش تبخیر انجام می شود. سیستم های تهویه مطبوع برای تولید گرما و سرمایش به دیگ آب گرم و چیلر نیاز دارند، اما واشرهای هوا فقط برای گرمایش به دیگ آب گرم نیاز دارند.
یک سیستم شستشوی هوا از آب پودری برای مرطوب کردن هوای مطبوع و انتقال هوای مرتبط به جو استفاده می کند. اما کولر گازی پس از گرم شدن و سرد شدن هوا را به داخل فضا منتقل می کند.
نرم کننده و نرم کننده بخرید
قیمت ایرواشر و کولر گازی بسته به تفاوت ماشین لباسشویی و کولر گازی متفاوت است و قیمت های جداگانه ای دارد. برای مشاوره بیشتر در زمینه انتخاب بهترین تجهیزات مورد نیاز خود، بهتر است با کارشناسان ما در واحد فروش ایرواشر تماس بگیرید.
گروه مهندسی و صنعتی داتیس کار جدا از فروش کولر و کولر گازی در زمینه فروش کولر و تجهیزات برودتی از قبیل کندانسور، آبگرمکن، کولر، یونیت تهویه مطبوع، پنکه سانتریفیوژ و ... فعالیت دارد. و بهترین محصولات را با کیفیت ارائه می دهد این به شما بستگی دارد.

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/EA0W
نظرتان را بنویسید