فاکتور ها و نحوه ی انتخاب یک چیلر صنعتی مناسب چگونه است؟

فاکتور ها و نحوه ی انتخاب یک چیلر صنعتی مناسب چگونه است؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
chiller

چیلرهای صنعتی انواع مختلفی دارند و ما با اشاره به ویژگی ها و مزایا و معایب مختلف شما را در انتخاب چیلر مناسب راهنمایی می کنیم. ابتدا به طور مختصر به چیلرهای صنعتی می پردازیم سپس علت و نحوه انتخاب چیلر صنعتی مناسب را توضیح می دهیم. اساس کار چیلر صنعتی بر اساس سیکل خنک کننده تراکمی یا جذبی است. چیلرهای چگالشی از انرژی الکتریکی استفاده می کنند در حالی که چیلرهای جذبی از انرژی حرارتی برای تولید هوای سرد استفاده می کنند. هر دو فرآیند شامل چرخه های تقطیر و تبخیر هستند
راهنمای انتخاب چیلر خرید چیلر از بتا تهویه
اجزاء
4 جزء اصلی تبرید صنعتی:
1. کمپرسور
2. خازن
3. اواپراتور
4. داخلی تلفن
انواع یخچال صنعتی
به طور کلی چیلرهای صنعتی بسته به نوع و محل استفاده می توانند ظرفیت های متفاوتی داشته باشند که معمولا بین 3 تا 1000 تن سرمایش می باشد.
مروری بر انواع تبرید صنعتی
در اینجا انواع چیلرهای جذبی ساخت شرکت کریر را به شما معرفی می کنیم که با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات کاملی به دست خواهید آورد:
یک عدد چیلر برای آب گرم 16 LJ
چیلر جذب بخار تک اثره 16TJ
یخچال دو اثر جذب بخار 16NK
چگونه یخچال صنعتی مناسب انتخاب کنیم؟
یکی از دغدغه های اصلی کارفرمایان در پروژه ها، انتخاب چیلر صنعتی مناسب است. انتخاب اشتباه غیر قابل جبران است و نه تنها پول را برآورده می کند، بلکه انتظارات کارفرما را نیز برآورده نمی کند.
قبل از انتخاب کولر باید به دو نکته توجه کنید:
نکته اول
ابتدا باید اطلاعاتی در مورد جزئیات پروژه مانند سطح قیمت به دست آورید:
دما (گرمسیری، خنک یا متوسط) و رطوبت نسبی (متوسط، خشک، مرطوب) باید در نظر گرفته شود. رطوبت نسبی بر دما ترجیح داده می شود.
به عنوان مثال: پروژه ای در آب و هوای شارجه، بهتر است از چیلر تراکمی هوا خنک استفاده شود.
شما یک نکته دارید
مشخصات نوع چیلر صنعتی باید برای پروژه مناسب باشد.
انواع چیلر
در اینجا انواع یخچال های تولیدی شرکت مدیا را به شما معرفی می کنیم و با کلیک بر روی هر محصول اطلاعات دقیقی بدست می آورید:
خنک کننده مارپیچی با خنک کننده مدیا
چیلر پیچی هوا خنک LSBLGW380 / C (T1)
آب سرد کن پیچی سیل زده
فاکتورهای مهم برای انتخاب چیلر:
در انتخاب چیلر باید قیمت خرید، محل نصب، نوع استفاده، قدرت سرمایش مورد نیاز، راندمان، راندمان، ارتفاع، ضریب رسوب، نوع تابلو برق، غلظت گلیکول، منبع تغذیه، نوع و نوع اواپراتور، نوع را در نظر گرفت. و مقدار کندانسور، نوع و تعداد کمپرسور، نوع موتور فن، تعداد مدارهای مبرد، میزان آلودگی صوتی، نوع و اتصال لوله ها.
کیفیت عملکرد (پلیس)
نسبت توان خروجی به توان مصرفی کمپرسور آن به دست می آید.
ضریب چیلر مقدار حرارت گرفته شده از فرآیند یا ناحیه مورد نیاز در کمپرسور است. هر چه مقدار این پارامتر بیشتر باشد، عملکرد سیستم بهتر است. برای یخچال های متوسط ​​و بزرگ این نسبت باید 3.5 به 7 باشد.
نحوه محاسبه: دمای کندانسور TL، دمای بخار (COP=TL/TH-TL)
بهره وری EER
این عدد نشان دهنده میزان سرمایش تولید شده توسط مقدار برق مصرفی است. هر چه مقدار EER بیشتر باشد، کارایی دستگاه بیشتر است. محصولات با EER بالاتر انرژی کمتری مصرف می کنند و در نتیجه برق کمتری مصرف می کنند.

نظرتان را بنویسید