فولدر تبلیغاتی چه تاثیری دارد؟

فولدر تبلیغاتی چه تاثیری دارد؟
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
matinkhanaki

 

طراحی و چاپ فولدر

 

در ابتدای مقاله میخواهیم شما را با فولدر آشنا کنیم.

فولدر وسیله ای است که از طریق آن، مجموعه ای از برگه ها و سند ها را به شکل منظم در کنار هم جای داده و محافظت میکنند.

فولدر یا پوشه محافظت کننده از اسناد و مدارک است و به گونه ای در شرکت جوپنزا طراحی میشود که اوراق اداری مثل کارت ویزیت و سربرگ، بروشورها، سی دی و یا کاتالوگ کالاها در آن جای داده شود.

فولدر یک وسیله تبلیغاتی مناسب برای سازمان ها به حساب می آید که  معرف سازمان و شرکت مورد نظر است.

لازم است برای معرفی سازمان مورد نظر آرم  مربوط به آن سازمان در طراحی فولدر به کار برده  شود .در طراحی فولدر این امکان را داریم که آرم، آدرس کامل، مختصری از حیطه کاری، شعار تبلیغاتی و حتی عکس هایی از کار سازمان و شرکت مورد نظر را به کار برده میشود.

شرکت جوپنزا در زمینه طراحی فولدر با کارشناسان زبردست در این رشته همکاری دارد و با ارائه مشاروه پیش از شروع کار در این زمینه شما را از همه لحاظ کاری مانند قیمت طراحی فولدر آگاه میکند.

پس با این صحبت ها در خصوص فولدر می توانیم بگوییم که یک وسیله مناسب و ارزشمند برای تبلیغات سازمان ها و شرکت ها است.

برای چاپ فولدر مناسب، طراحی زیبا و جذاب که معرف تمام خصوصیات سازمان مورد نظر باشد، ارزشمند و موثر است.

انواع فولدر ها کدامند

فولدر ها بر مبنای احتیاج مشتری و کار بردی که دارند طراحی می شوند. از سازمان های بزرگ تا دانشجویان و دانش آموزان طرفداران این وسیله کاربردی هستند.

اما قیمت طراحی فولدر و یا طراحی تقویم رومیزی 1402 برای یک سازمان که قصد تبلیغ دارد در قیاس با سایر قشرها متفاوت است. زونکن اداری، پوشه ی اداری، پوشه ای مخصوص مهندسان، پوشه ی جیب دار، پوشه ی آویز، پوشه سمیناری، کلیپ فایل، پوشه دکمه دار تبلیغاتی و طلقی، اکسپندینگ فایل و … از انواع فولدر ها هستند .

 

معرفی فولدر

فولدر ها هم مانند سایر امور چاپی با مواد اولیه کاغذ به صورت افست چاپ می شوند. فولدر ها بر مبنای نوع استفاده، نوع سفارشات و مبلغی که مشتری مد نظر دارد طراحی می شود.

مثلا فولدر های مدیریتی به شکل چرمی هستند، زونکن های اداری به مقواهایی ضخیم در استفاده در برخی از زمینه ها بیشتر از  اوراق و اسناد اداری احتیاج دارند، فولدر های طلقی در سایز های A3،A4،A5،B5 برای همه اشخاص و همین طور، اکسپندینگ فایل ها در طرح های اسپرت، رومیزی، دسته دار، چرمی و … طراحی می شوند.

جنس فولدر های شرکت ها بر اساس جایگاه اشخاص متفاوت است و این مورد بر قیمت طراحی فولدر هم اثر گذار است.

فولدر با جنس  و شکل های گوناگون طراحی و تولید می شود که متداول ترین آن فولدر های مقوایی با چاپ رنگی هستند.

این سبک از فولدر علاوه بر جنبه نگهداری و بسته بندی برای اسناد و مدارک، به عنوان یک وسیله تبلیغاتی و آگاه کننده هم استفاده می شود.

کاغذ فولدر

در اکثر مواقع کاغذ های استفاده شده در چاپ فولدر کاغذهای گلاسه با گرماژ ۲۵۰ و ۳۰۰ گرم هستند که به شکل گسترده چاپ می شود.

در چاپ فولدر اول کار طراحی انجام می شود و بعد از آن برای هر رنگ یک پلیت آماده کرده و در ماشین چاپ قرار داده می شود و چاپ فولدر انجام می شود.

اگر که اندازه کار کوچک باشد این امکان وجود دارد که دو عدد فولدر در کنار هم قرار داد تا بعد از چاپ برش داده شوند . برای صحافی و تیغ و سلفون کشیده میشوند.

در صورتی که بخواهیم درون فولدر چاپ داشته باشد باید کار چاپ به شکل دورو صورت بگیرد و برای رنگ های درونی فولدر هم به پلیت نیاز است.

کمترین میزان تیراژ چاپ فولدر ۱۰۰۰ عدد است و اگر تعداد چاپ کمتر باشد، چاپ به شیوه دیجیتال صورت می گیرد که جهت چاپ دیجیتال فولدر محدودیت هایی در سایز، رنگ و سلفون وجود دارد.

فولدر تبلیغاتی چیست

فولدر تبلیغاتی همان پوشه نگهدارنده اسناد و مدارک است.

طراحی فولدر در مجموعه اوراق اداری قرار می‌گیرد، پس باید حاوی اطلاعات و حال و هوایی باشد که در‌ طراحي ست اداري لحاظ شده است.

چاپ فولدر به شکلی که اوراق اداری مانند کارت ویزیت و سربرگ، بروشورها و یا کاتالوگ محصولات و حتی سی دی معرفی شرکت در آن قرار ‌گیرد، به‌ صورت یک ابزار تبلیغاتی مناسب استفاده می‌شود.

اطلاعاتی که در طراحی فولدر لحاظ می‌شود، شامل لوگوی شرکت و نشانی کامل آن است، که در کنار آن می‌توان به بیان مختصری از محدوده فعالیت شرکت پرداخت و شعار تبلیغاتی و تصاویری از فعالیت‌های شرکت را نیز قرار داد.

همان‌طور که بیان شد، فولدر یکی از عناصر اوراق اداری است، پس باید در طراحی فولدر از رنگ سازمانی، ترکیب‌بندی و عناصر دیگری که در اوراق اداری بکار گرفته شده، استفاده شود.

چاپ و طراحی فولدر تبلیغاتی

مقیاس اندازه برای چاپ فولدر برحسب استاندار اندازه سربرگ محاسبه می‌شود، به طوری که از سربرگ کمی بزرگتر باشد تا به‌راحتی در درون آن قرار گیرد.

هنگام طراحی فولدر تبلیغاتی در شرکت جوپنزا معمولا آن را به گونه‌ای آماده می‌کنند که بدون عملیات چسب و صحافی پس از چاپ فولدر و تنها با امکانات تا و برش کاغذ به حجمی مستحکم تبدیل میشود و توانایی حفظ اوراق اداری و تبلیغاتی را داشته باشد.

چاپ فولدر را می‌توان برای هر دو روی آن در نظر گرفت، که این کار بستگی به مورد استفاده‌اش دارد.

برای نگهداری کارت ویزیت، روی جیب داخلی فولدر برش‌های خاصی در نظر گرفته می‌شود تا به آسانی کارت ویزیت حفظ شود. برای نگهداری سی دی نیز برش و یا اسفنج نگهداری سی دی در جیب داخلی فولدر طراحی و اجرا می‌شود.

طراحی فولدر چیست

طراحی فولدر  نوعی پوشه نگه دارنده اوراق اداری به صورت مرتب شده می باشد و تقریبا به روشی طراحی می شود که درون آن کارت ویزیت، سربرگ ، کاتالوگ ، بروشور و… نگهداری شود و برای معرفی شرکت مربوطه به مخاطبین ارائه می گردد.

هدف فولدر اساسا معرفی کردن شرکت مربوطه به مشتریان، مخاطبین هدف و… می باشد.

چاپ فولدر چگونه صورت میگیرد

چاپ فولدر معمولا با جنس‌های گلاسه مات یا براق با گراماژ ۳۰۰ گرمیا ۳۵۰ گرم، کاغذ کتان و یا مقوای پشت طوسی انجام می‌شود.

از کارهایی که در شرکت جوپنزا برای جذابیت و تکمیل پروسه چاپ فولدر انجام می‌گیرد، انواع روکش سلفونی و UV و لمینیت، طلاکوب، برجسته‌سازی با لترپرس، بافت‌دار کردن کاغذ و برش‌های خاصی است که برای آن در نظر میگیرند.

فولدر یک ابزار تبلیغاتی است که جهت حمل اوراق و منابع اداری یک شرکت توسط افراد مورد استفاده قرار میگیرد. فولدر ها معمولا در سایز های A4 چاپ و روانه بازار می شوند.

ظاهر فولدرها بصورت یک کلاسور کاغذی هستند که تقریبا با سایز یک برگه A3 از وسط تا استفاده می شوند و زمانی که رو هم قرار می گیرند توسط قسمت هایی که تعبیه شده به هم وصل می شوند و کارایی یک کلاسور را دارا می باشند.

فولدر تبلیغاتی در برندسازی چه اندازه نقش موثر دارد

برند و برندسازی که خیلی وسیع میباشد، معمولا برند شما زمانی دیده میشود و نتایجتان به بار میشیند که روی تمامی قسمت های آن مثل: لوگو، اقلام تبلیغاتی هویت بصری برند، بازاریابی و تبلیغات و… کار کنید و بتوانید از تمام زوایا کارتان رو گسترده کنید.

این دلایلی که گفتیم میتواند شما رو قانع کند برای اینکه دلیل اهمیت طراحی فولدر رو متوجه شوید.

طراحی فولدر کاری است که تخصص بالایی مانند طراحی غرفه نمایشگاهی میخواهد. فولدر برای نگه داری اوراق اداری شرکت یا کسب و کار شما مورد استفاده قرار می گیرد، فرض کنید شما یک بازاریاب هستید و دارید با مشتری خود قرارداد میبندید.

مسلما قرارداد را به دست نمیگیرید و برای حفظ کلاس کاریتان آن را درون یک فولدر شیک با طراحی سازمانی برندتان می گذارید و به محل مراجعه می کنید.

پس طراحی فولدر بسیار مهم میباشد برای سفارش فولدر با طرح و رنگ دلخواه خود از طریق همین سایت جوپنزا و شماره تلفن ثبت شده اقدام کنید.

لینک مرجع https://jopenza.ir/
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ABj7
نظرتان را بنویسید