کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
جواد قانع
ایران تحصیل > دانشگاه آزاد > کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99
کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99

دانشگاه آزاد در مقاطع مختلف به صورت بدون کنکور داوطلبان را پذیرش می نمایند. ثبت نام کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 در دو ترم مهر و امکان پذیر است. پذیرش در مقطع کاردانی به کارشناسی به دو صورت پیوسته و ناپیوسته صورت می پذیرد. برای ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون می توانید به صورت الکترونیک و با استفاده از سامانه سنجش و آموزش دانشگاه آزاد اقدام به ثبت نام نمایند.

چنانچه در آزمون کاردانی به کارشناسی دانشگاه های ثبت نام نکرده اید و اعلام علاقه مندی برای دانشگاه های آزاد ننموده اید می توانید به هنگام انتشار کارنامه اولیه بر روی دریافت شناسه انتخاب رشته دانشگاه آزاد کلیک نمایید و پس از آن امکان انتخاب رشته کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 را خواهید داشت. برای داوطلبانی که در رشته های با آزمون شرکت ننموده اند نیز لازم است هزینه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون را پرداخت نمایند.

آیا رشته های کاردانی به کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور 99 – 98 شامل رشته های پیراپزشکی می باشد؟
در صورتی که در زمان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون نتوانیم اقدام به ثبت نام نماییم آیا می توانیم برای تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام و انتخاب رشته کنیم؟
شرایط اختصاصی برای ادامه تحصیل در دانشگاه های آزاد چیست؟
شرایط مورد نظر برای داوطلبان مشمول نظام وظیفه چگونه است؟
نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون چیست؟
ممکن است برخی افراد پس از مطالعه این مقاله تصمیم به ادامه تحصیلات خود در مقطع کاردانی به کارشناسی بگیرند و این سوال را با خود مطرح کنند که به چه صورتی می توانند در رشته های بدون کنکور ثبت نام نمایند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که نام نویسی فقط به صورت الکترونیکی و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org خواهد بود. برای انجام ثبت نام ابتدا می بایست کارت اعتباری مربوطه (کاردانی به کارشناسی) به صورت اینترنتی خریداری نموده و شماره سریال 12 رقمی آن را دریافت نمایید.
Source: کاردانی به کارشناسی بدون کنکور
برچسب ها
لینک مرجع https://b2n.ir/865573
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/ZM6w
نظرتان را بنویسید