اسامی پذیرفته شدگان کنکور دکتری

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
پس از پایان یافتن برگزاری مصاحبه های دکتری در دانشگاه های سراسری و آزاد ، سازمان سنجش اسامی قبول شدگان آزمون دکتری 1400 را اعلام می کند که داوطلبان می توانند در صفحه اعلام اسامی پذیرفته شدگان این آزمون در سایت سنجش ، از وضعیت قبولی یا عدم قبولی و کد رشته محلی که در آن پذیرفته نهایی شده اند ، مطلع شوند .




پس از انتخاب رشته داوطلبان بر اساس اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری 1400 و مراجعه به دانشگاه های مورد پذیرش در کارنامه انتخاب رشته جهت مصاحبه ، تنها یک مرحله تا پایان این رویداد بزرگ باقی می ماند که این مرحله اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 است . در این مرحله اسامی داوطلبانی که مصاحبه دکتری را با موفقیت پشت سر گذاشته اند ، به عنوان قبول شدگان نهایی آزمون دکتری اعلام می شود .

سازمان سنجش بعد از بررسی تراز آزمون کتبی ، نمرات مصاحبه ، سهمیه و سایر اطلاعات ، نتیجه نهایی را در سایت خود برای تمامی دوره های روزانه ، نوبت دوم ، غیرانتفاعی ، پیام نور و پردیس خودگردان و همچنین دانشگاه آزاد اعلام می کند . از آنجا که با مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری داوطلبان می توانند از نتیجه تلاش های خود با خبر شده و برای اقدامات بعدی برنامه ریزی نمایند ، در ادامه این مطلب زمان و نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 اطلاع رسانی شده است .



زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400
مطابق جدول زمانبندی که در دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون دکتری 1400 ارائه شده ، زمان اعلام نتایج نهایی دکتری دهه اول شهریور ماه بوده و شما می توانید با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا به سرعت در جریان رویدادهای آزمون دکتری ازجمله زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 قرار بگیرید .




زمان اعلام نتایج نهایی دکتری سراسری 1400 دهه اول شهریورماه می باشد .



بیشتر بخوانید: اعلام نتایج نهایی دکتری





نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400
در ساله های گذشته مانند اعلام نتایج اولیه آزمون دکتری ، نتایج نهایی دکتری سراسری و آزاد با یکدیگر ادغام شده و به صورت یکپارچه اعلام می شد . در صورت عدم تغییر این رویه در سال جاری ، هر داوطلب می تواند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی خود در سایت سازمان سنجش ، اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 را مشاهده کند که جهت رفاه حال داوطلبان در ادامه نحوه مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 و راهنمای تصویری آن ارائه شده است .



 مراحل مشاهده اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400



1 - ابتدا به سایت sanjesh.org مراجعه کرده و با روی " دکتری تخصصی " از منوی سمت راست کلیک کنید .

2 - لینک " نتایج نهایی آزمون دکتری 1400" را انتخاب کنید .

3 - در صفحه باز شده یکی از روش های وارد کردن اطلاعات زیر را انتخاب کرده و بر " مشاهده نتیجه " کلیک کنید .

شماره داوطلبی و مشخصات فردی

شماره پرونده و مشخصات فردی



 راهنمای تصویری مشاهده اسامی پذیرفته شدگان مصاحبه دکتری 1400



1 - مراجعه به سایت sanjesh.org و انتخاب گزینه " دکتری تخصصی " از منوی سمت راست







2 - کلیک بر روی لینک " کارنامه نهایی آزمون دکتری 1400 " جهت مشاهده اسامی قبول شدگان دکتری







3 - انتخاب یکی از دو روش وارد کردن اطلاعات و کد امنیتی ، سپس انتخاب " مشاهده نتیجه "







"تصاویر فوق مربوط به اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری سال گذشته بوده و به محض اعلام آن، این تصاویر به روز رسانی می شود."

بیشتر بخوانید: اسامی پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد









مشاوره اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400
در صورت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری ، داوطلبانی که در آزمون دکتری ثبت نام و شرکت کردند و در هیچ رشته محلی پذیرفته نشده یا از رشته محل قبولی خود راضی نبودند می توانند در زمان تکمیل ظرفیت رشته محل های دارای ظرفیت باقی مانده را انتخاب نمایند . با این حال احتمال برگزاری این رویداد با توجه به روند سالهای گذشته کم بوده و علاقمندان می توانند با عضویت در کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا در صورت انتشار اخبرا جدید در باره این موضوع بلافاصله در جریان قرار بگیرند .

بعد از اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400، سازمان سنجش و مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد به صورت جداگانه کارنامه نهایی داوطلبان را منتشر می کنند که در آن اطلاعات وضعیت علمی داوطلبان و وضعیت آن ها در سایر رشته محل های انتخابی شرح داده شده است .

مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا نیز آماده اند تا به تمامی سوالات و شبهات شما پیرامون اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری 1400 و نحوه مشاهده کارنامه نهایی دکتری پاسخ دهند . برای دریافت مشاوره کافی است از طریق تلفن ثابت با مرکز مشاوره هیوا تماس گرفته و پرسش های خود را مطرح نمایید .

در ادامه بخوانید: راهنمای کارنامه نهایی دکتری










سوالات متداول


1- زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری چه تاریخی است ؟
اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری احتمالا تا پایان مهر ماه اعلام خواهد شد که پس از مشخص شدن زمان دقیق آن این مقاله به روز رسانی می شود .




2- چگونه می توان اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری را مشاهده نمود ؟
اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری بر روی سایت سازمان سنجش اعلام می شود که راهنمای دریافت این نتایج در متن مقاله توضیح داده شده است .




3- آیا پذیرفته شدگان آزمون دکتری از کنکور سال بعد محروم می شوند ؟
همان طور که در متن مقاله اشاره شده داوطلبانی که در زمان اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون دکتری ، در دروه روزانه قبول شده اند ، نمی توانند در آزمون دکتری سال بعد شرکت نمایند .

منبع : اسامی پذیرفته شدگان کنکور دکتری
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/yLQw
نظرتان را بنویسید