سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
وزارت آموزش و پرورش کشور سامانه ای یکپارچه را با هدف تسهیل و الکترونیکی کردن دریافت تاییدیه تحصیلی دانش آموزان و فارغ التحصیلان دیپلم و پیش دانشگاهی نظام جدید و نظام قدیم راه اندازی کرده است . متقاضیان دریافت تاییدیه تحصیلی کافیست وارد سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی آموزش پرورش به نشانی emt.medu.ir شده و درخواست خود را ثبت کنند .



داوطلبان پذیرفته شده در پذیرش دانشگاه های سراسری ، غیرانتفاعی ، پیام نور ، فرهنگیان ، پردیس های خودگردان ، مجازی ، آزاد ، علمی کاربردی و ... باید علاوه بر ارائه اصل مدارک شخصی و فارغ التحصیلی ، تاییدیه تحصیلی خود را نیز به واحد دانشگاهی محل تحصیل ارائه دهند .

هم چنین داوطلبان متقاضی ترچمه مدارک تحصیلی و برخی از متقاضیان استخدام در ارگان های دولتی و سایر دستگاه ها بنا به درخواست سازمان ها ، باید تاییدیه تحصیلی خود را دریافت کرده و برای آنها ارسال کنند . تاییدیه تحصیلی در واقع صحت سنجی مدارک تحصیلی هر فرد با استعلام اصل بودن مدارک دیپلم و پیش دانشگاهی شخص از آموزش و پرورش می باشد .

با راه اندازی سامانه الکترونیکی تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش داوطلبان می توانند به صورت اینترنتی و مستقیم در سایت وابسته به آموزش و پرورش درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک خود را ثبت کنند . در ادامه این مقاله نحوه ثبت و پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را ارائه داده ایم .



ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش
 متقاضیان دریافت تاییدیه تحصیلی مدارک از سامانه الکترونیکی تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش باید با ورود به سایت این سازمان به نشانی emt.medu.ir شده و با ثبت اطلاعات و مدارک خواسته شده کد رهگیری درخواست خود را دریافت کنند و در انتظار طی شدن مراحل دریافت تاییدیه خود باشند . در ادامه مراحل ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را ارائه داده ایم .







1 - ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش به نشانی emt.medu.ir

2 - انتخاب گزینه " ثبت نام تاییدیه تحصیلی "

3 - انتخاب نوع نظام آموزشی و مقطع تحصیلی

4 - تکمیل اطلاعات هویتی و تحصیلی متقاضی و اطلاعات استعلام گیرنده

5 - بررسی و تایید اطلاعات ثبت شده

6 - ورود به بخش پرداخت هزینه و اقدام به پرداخت کارمزد دریافت تاییدیه

7 - ثبت نهایی درخواست و دریافت کد پیگیری



 علاوه بر سامانه مرکزی درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش ، سامانه مای پیشخوان نیز از سوی دفاتر پیشخوان دولت به منظور درخواست اینترنتی تاییدیه تحصیلی مدارک داوطلبان راه اندازی شده که می توانید با مطالعه مقاله زیر با کاربرد ها و نحوه ثبت درخواست در سامانه mypishkhan نیز آشنا شوید .

حتما بخوانید: گرفتن تاییدیه تحصیلی اینترنتی





راهنمای تصویری ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش
 همانطور که پیش از نیز اشاره شده است ، داوطلبان دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر پیشخوان دولت نداشته و می توانند به صورت الکترونیکی تاییدیه تحصیلی خود را مستقیما از سامانه وابسته به آموزش و پرورش موسوم به emt.medu.ir دریافت کنند . در ادامه راهنمای تصویری ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را ارائه داده ایم .







1 - جست و جوی عبارت " emt.medu.ir " در کادر بالایی و یا میانی سیستم







2 - ورود به سایت و انتخاب گزینه " ثبت نام تاییدیه تحصیلی "







3 - انتخاب نوع نظام آموزشی و مقطع تحصیلی







4 - تکمیل اطلاعات هویتی و تحصیلی متقاضی و اطلاعات استعلام گیرنده







5 - تایید اطلاعات ، پرداخت هزینه و دریافت عرم ثبت درخواست حاوی شماره پیگیری







   

برای ورود به سامانه دریافت تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش کلیک کنید .



 داوطلبان می توانند با مطالعه مقاله زیر از مدارک لازم برای ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش و سپس وارد سامانه شده و درخواست خود را ثبت کنند .

حتما بخوانید: مدارک لازم برای تاییدیه تحصیلی









پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش
 هر فرد پس از ثبت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش در سامانه emt.medu.ir یک کد پیگیری درخواست دریافت می کند که می تواند با استفاده از این کد رهگیری وضعیت درخواست خود را از طریق همین سامانه بررسی کند . داوطلبان کافیست برای پیگیری درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش مجدد وارد سایت شده و در قسمت پیگیری اطلاعات خود را وارد کنند .







1 - ورود به سامانه تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش به نشانی emt.medu.ir

2 - انتخاب گزینه " پیگیری تاییدیه تحصیلی "

3 - تکمیل اطلاعات خواسته شده ( کد پیگیری و کد ملی )

4 - مشاهده وضعیت درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش



   ​

برای ورود به سامانه پیگیری تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش کلیک کنید .

در ادامه بخوانید: کارتابل استعلام تاییدیه تحصیلی آموزش و پرورش







اگر پس از مطالعه مقاله درخواست تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش در سایت emt.medu.ir سوالی در این خصوص دارید می توانید پاسخ آن را از طریق تماس تلفنی با کارشناسان مرکز مشاوره تحصیلی هیوا دریافت کنید .




سوالات متداول


1-  به چه صورتی باید تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را دریافت کرد ؟
تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را می توان به صورت اینترنتی دریافت کرد که نحوه آن در این مقاله ارائه شده است .




2- تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را از چه سایتی می توان دریافت کرد ؟
تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را می توان از سایت emt.medu.ir دریافت کرد که لینک ورود در این مقاله نیز ارائه شده است .




3-  چه مراحلی برای دریافت تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش باید طی شود ؟
داوطلبان پس از ورود به سامانه باید اطلاعات خواسته شده را وارد کرده و کد رهگیری تاییدیه تحصیلی مدارک آموزش و پرورش را دریافت کنند که مراحل آن در این مقاله ارائه شده است .

منبع : سامانه درخواست تاییدیه تحصیلی emt.medu.ir
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/kp8v
نظرتان را بنویسید