سامانه جامع بیمه کشاورزی

سامانه جامع بیمه کشاورزی
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw

صندوق بیمه کشاورزی، به منظور انجام امور بیمه کشاورزی، به صورت آنلاین، اقدام به راه اندازی سامانه جامع بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir، کرده است. این سامانه، خدمات مختلفی را از جمله، گرفتن استعلام بیمه کشاورزی به ذینفعان این صندوق، ارائه می کند. همچنین، کاربران در صورت فراموشی رمز عبور حساب کاربری خود، می توانند از طریق سامانه جامع بیمه کشاورزی، اقدام به بازیابی آن، کنند.

 

 

صندوق بیمه کشاورزی، با هدف ارائه خدمات راحت تر و دقیق تر به بیمه شدگان صندوق کشاورزی، اقدام به راه اندازی سامانه ای به نام سامانه جامع بیمه کشاورزی، نموده است. این سامانه، بسیاری از خدمات صندوق بیمه کشاورزی را به ذینفعان خود، مانند بیمه شدگان، کشاورزان، صندوق بیمه، کارگزاران بیمه و غیره ارائه می کند.

سامانه جامع بیمه کشاورزی، به نشانی اینترنتی cs.sabka.ir به منظور ارائه خدمات خاص به گروه های مختلف، که با این سازمان ارتباط دارند، تهیه شده است که بیمه شدگان نیز، برای استفاده از این خدمات، می بایست مراحل ورود به این سامانه، را طی کنند.

در ادامه، در رابطه با نحوه ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir، معرفی سامانه جامع بیمه کشاورزی، نحوه ورود و نحوه گرفتن استعلام از این سامانه و همچنین، بازیابی رمز عبور سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir ، مطالبی آورده شده است.

 

برای ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی کلیک کنید .

 

سامانه جامع بیمه کشاورزی

 

 

کاربران برای ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی باید به سایت cs.sabka.ir مراجعه کنند.



 

نحوه ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

سامانه جامع بیمه کشاورزی، که با نام سامانه سابکا صندوق بیمه کشاورزی هم شناخته می شود، از جمله سامانه هایی است که از سوی صندوق بیمه کشاورزی، با هدف تسهیل در ارائه خدمات به بیمه شدگان و دیگر ذینفعان، راه اندازی شده است. در این سامانه، زیر سامانه های مختلفی، برای هر یک از اشخاص و گروه های دریافت کننده خدمات وجود داشته و متقاضیان، می توانند با مراجعه به این زیر سامانه ها، اقدام به دریافت خدمات از صندوق بیمه کشاورزی، به صورت غیر حضوری نمایند.

 

افرادی که تحت پوشش بیمه ای سازمان تامین اجتماعی می باشند نیز، می توانند جهت استفاده از خدمات این سازمان به صورت غیر حضوری، وارد سامانه بیمه تامین اجتماعی شوند.

 

برای استفاده از خدمات و زیر سامانه های سایت جامع بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir، لازم است که افراد، با اطلاعات کاربری خودشان به این سامانه، وارد شوند و سپس، از خدمات این سامانه، استفاده نمایند. در صورتی که قصد ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی را دارید، می توانید طبق مراحلی که در ادامه، توضیح داده می شود، به این سامانه، وارد شوید و از خدمات ارائه شده استفاده کنید.

 

ابتدا، در یکی از مرورگر های فایرفاکس و یا مرورگر کروم، اقدام به جستجوی عبارت سامانه جامع بیمه کشاورزی کنید. سپس، بر روی لینک سایت، با آدرس اینترنتی cs.sabka.ir کلیک کنید، تا به سایت اصلی جامع بیمه کشاورزی، وارد شوید. در حال حاضر، شما به سایت جامع بیمه کشاورزی، وارد شده اید و می توانید از هر یک از خدمات این سایت استفاده کنید.

 

سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

 

به منظور ورود به پرتال شخصی خود در سامانه، می بایست که نام کاربری و رمز عبور خود را در قسمت مشخص شده وارد کنید و سپس، بر روی گزینه ورود به سامانه کلیک کنید.

 

حتما بخوانید: سایت بیمه مرکزی

 

معرفی سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

بیمه محصولات کشاورزی، با هدف حمایت از کشاورزان و محصولات آن ها، اجرائی شده است. بیمه کشاورزی، به منظور حمایت از کشاورزانی که محصولات کشاورزی آن ها، بر اثر حوادث طبیعی از بین رفته، خدمات مختلفی را ارائه می کند. بدین منظور، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، جهت کمک به خسارت دیدگان محصولات کشاورزی و دامی، توسط بانک کشاورزی، از سال 1358 راه اندازی شده است.

در سال 1387، قانونی تحت عنوان قانون اصلاح بیمه کشاورزی، اجرائی شد که بر اساس این قانون، علاوه بر محصولات کشاورزی، سایر عوامل در بخش کشاورزی، مانند ابنیه، تاسیسات، قنوات، چاه های آب کشاورزی، فعالیت ها و کلیه خدمات کشاورزی و غیره، نیز در گروه پوشش های بیمه ای قرار گرفت.

 

بدین ترتیب، صندوق بیمه محصولات کشاورزی، به صندوق بیمه کشاورزی، تغییر کرد و گستره پوشش بیمه ای محصولات کشاورزی، افزایش پیدا کرد. با توجه به لزوم ارائه خدمات غیر حضوری و آنلاین، این صندوق، سامانه ای را به نام سامانه جامع بیمه کشاورزی، راه اندازی نموده است تا کلیه بیمه شدگان بیمه کشاورزی، بتوانند از خدمات این سامانه، استفاده نمایند.

سامانه جامع سابکا، که با نام سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir نیز شناخته می شود، با هدف کاهش هزینه های اداری و افزایش سرعت و دقت در انجام امور مختلف بیمه کشاورزی، اجرائی شده و در حال حاضر،خدمات متنوعی را به کارگزاران، مشتریان بیمه صندوق کشاورزی، صندوق بیمه و غیره ارائه می کند. این سامانه، از بخش های مختلفی تشکیل شده است که از مهم ترین این بخش ها، می توان به خدمات ارزیابی خسارت، مدیریت کارگزاران، مدیریت محصولات، محاسبه تعرفه، کنترل و نظارت اشاره کرد.

 

بیشتر بخوانید: سامانه بیمه روستایی و عشایری

 

 

 

نحوه ورود مشتریان در سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

کلیه مشتریان صندوق بیمه کشاورزان، که از بیمه کشاورزی، برای بیمه کردن محصولات خودشان استفاده کرده اند، می توانند با ورود به بخش مشتریان در سامانه جامع بیمه کشاورزی، از خدمات مربوط به این سامانه، استفاده کنند. در حال حاضر، تمامی کشاورزان، می توانند با کد ملی و شماره حساب مهر گستر خود، به پرتال شخصی خود، در سامانه cs.sabka.ir، وارد شوند و از خدمات این سامانه، استفاده کنند.

 

بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی، می توانند جهت مشاهده سوابق بیمه تامین اجتماعی، از طریق سامانه خدمات اینترنتی این سازمان اقدام نمایند.

 

در صورتی که جزء بیمه شدگان صندوق بیمه کشاورزی، می باشید و قصد استفاده از خدمات سامانه سابکا یا همان سامانه جامع بیمه کشاورزی را دارید، می توانید طبق مراحل زیر پیش بروید و پس از ورود به بخش مشتریان در این سامانه، از خدمات این سامانه استفاده نمایید.

 

ابتدا، به سایت جامع بیمه کشاورزی، وارد شوید. برای ورود به پرتال مشتریان، بر روی گزینه ورود به عنوان مشتری در پایین سایت، کلیک کنید.

 

سامانه جامع بیمه کشاورزی

 

در حال حاضر، شما می توانید به عنوان یک کشاورز بیمه شده به این سامانه، وارد شوید. به منظور ورود به سامانه، کد ملی خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایید و سپس، بر روی گزینه تایید کلیک کنید.

 

سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

 

در صورتی که کد ملی شما در صندوق بیمه کشاورزی، به درستی وارد شده باشد، می توانید با وارد کردن شماره حساب مهر گستر خود، در مرحله بعدی، به این سامانه وارد شده و از خدمات و زیر سامانه های ارائه شده در سامانه سابکا، استفاده نمایید.

 

بیشتر بخوانید: پرداخت اینترنتی حق بیمه روستایی و عشایری

 

نحوه گرفتن استعلام بیمه کشاورزی از سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

بیمه کشاورزی، از جمله بیمه هایی است که می تواند محصولات کشاورزی کشاورزان را بیمه کند. با توجه به اینکه کشاورزی و محصولات مربوط به آن، سرمایه اصلی بیمه شدگان می باشد، لازم است که کلیه کشاورزان با ثبت نام در این بیمه، محصولات کشاورزی خود را بیمه کنند تا در صورت بروز مشکلات مربوطه، بتوانند خسارت ایجاد شده را از صندوق بیمه کشاورزی ایران، دریافت کنند.

اشخاصی که قصد استفاده از خدمات مربوط به بیمه کشاورزی را دارند، می بایست که بیمه نامه کشاورزی را از طریق صندوق بیمه کشاورزی، خریداری نموده و بر اساس این بیمه نامه، محصولات کشاورزی خود را در مقابل حوادث طبیعی، بیمه نمایند.

پس از خرید بیمه نامه، افراد می توانند برای اطلاع از جزئیات و صحت بیمه نامه خریداری شده، به سایت جامع بیمه کشاورزی به نشانی cs.sabka.ir، مراجعه کنند و از طریق این سایت، اقدام به استعلام بیمه کشاورزی کنند. به منظور گرفتن استعلام بیمه کشاورزی، از سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir، لازم است که از طریق مراحل زیر، به این سامانه وارد شوید.

 

پس از ورود به صفحه اصلی سایت جامع بیمه کشاورزی، بر روی گزینه استعلام بیمه نامه، کلیک کنید.

 

سامانه cs.sabka.ir

 

حال، سامانه مربوط به استعلام بیمه نامه صندوق کشاورزی، برای شما باز می شود.

 

سامانه جامع بیمه کشاورزی

 

در این مرحله، کافی است که کد ملی خود را در قسمت اول و شناسه بیمه نامه را در قسمت دوم، وارد نمایید و در نهایت، پس از وارد کردن کد تصویر امنیتی، بر روی گزینه تایید کلیک نمایید تا استعلام بیمه نامه شما انجام شود.

 

بیشتر بخوانید: دریافت گواهی سوابق بیمه نامه ها

 

بازیابی رمز عبور در سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir

 

کلیه ذینفعانی که قصد استفاده از خدمات سامانه جامع بیمه کشاورزی را دارند، می بایست که با نام کاربری و رمز عبور خود، به این سامانه، وارد شوند. با توجه به نوع کاربری اشخاص، نام کاربری و رمز عبور تعیین شده برای ورود به سامانه سابکا، می تواند متفاوت باشد.

افرادی که قصد استفاده از خدمات و زیر سامانه های ارائه شده در سامانه جامع صندوق بیمه کشاورزی، به نشانی cs.sabka.ir را دارند، می بایست نام کاربری و رمز عبور خود را از صندوق بیمه کشاورزی، دریافت کرده و برای ورود به این سامانه در دفعات بعدی، در جای مطمئنی یادداشت نمایند.

 

افرادی که از بیمه تامین اجتماعی استفاده می کنند، می بایست برای بهره مندی از خدمات الکترونیکی این سازمان، اقدام به دریافت گذرواژه در سوابق تامین اجتماعی کنند.

 

در مواردی ممکن است که اشخاص، رمز عبور خود را برای ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی cs.sabka.ir، فراموش کنند و همین اتفاق باعث شود که اشخاص، نتوانند به این سامانه، وارد شوند و از خدمات مربوط به آن استفاده کنند. در صورتی که از آن دسته از افرادی هستید که رمز عبور خود را برای ورود به سامانه cs.sabka.ir، فراموش نموده اید، می توانید طبق مراحل زیر، بازیابی رمز عبور خود را در سامانه سابکا، انجام دهید.

 

ابتدا، در صورتی که رمز عبور خود را برای ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی، فراموش کرده اید، می بایست بر روی گزینه کلمه عبورم را فراموش کرده ام. کلیک کنید تا بتوانید مراحل بازیابی رمز عبور خود را در این سامانه، انجام دهید.

 

ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی

 

نکته : در حال حاضر، بازیابی رمز عبور در سامانه جامع بیمه کشاورزی، غیر فعال است و امکان بازیابی رمز عبور وجود ندارد؛ اما در صورت فعال شدن این خدمت، از طریق روش ذکر شده، امکان بازیابی رمز عبور، جهت ورود به این سامانه، وجود دارد.

 

در ادامه بخوانید: دریافت سوابق بیمه روستایی و عشایری

 

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد سامانه جامع بیمه کشاورزی در کانال تلگرام موضوعات حقوقی عضو شوید. کارشناسان مرکز مشاوره حقوقی دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدماتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون سامانه جامع بیمه کشاورزی پاسخ دهند.

 

 

 

 

سوالات متداول

 

1- ✔️نحوه ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی به چه صورت می باشد؟

✔️جهت ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی می بایست آدرس اینترنتی cs.sabka.ir را در مرورگر های اینترنتی خود جستجو کنید و با اطلاعات حساب کاربری خود وارد این سامانه شوید که در متن مقاله نیز مراحل ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی آمده است.

 

2- ✔️ورود مشتریان به سامانه جامع بیمه کشاورزی به چه صورت است؟

✔️کاربران برای ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی می بایست آدرس اینترنتی cs.sabka.ir را در مرورگر های اینترنتی خود جستجو کنند و سپس به عنوان مشتری وارد این سامانه شوند که در متن مقاله نیز مراحل ورود به سامانه جامع بیمه کشاورزی برای مشتریان آورده است.

 

3- ✔️امکان بازیابی رمز عبور در سامانه جامع بیمه کشاورزی وجود دارد؟

✔️امکان بازیابی رمز عبور در سامانه جامع بیمه کشاورزی برای کاربران در حاضر وجود ندارد اما با توجه به وجود گزینه بازیابی رمز عبور در این سامانه در متن مقاله راهنمایی لازم برای بازیابی رمز عبور در سامانه جامع بیمه کشاورزی آورده شده است.

منبع : سامانه جامع بیمه کشاورزی

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/n2JP
نظرتان را بنویسید