مشاهده ابلاغیه با موبایل

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvalaw
قوه قضاییه به منظور راحتی هرچه بیشتر کاربران و مراجعین خود و همچنین صرفه جویی در وقت و هزینه آن ها اقدام به راه اندازی سامانه الکترونیکی تحت عنوان سامانه ثنا با هدف ارائه خدمات خود مانند ارسال اطلاعیه ها و ابلاغیه ها به طرفیه دعوا ، نمایندگان ، ظابطان قانونی آن ها و سایر موارد از این دست به صورت آنلاین کرده است .

افراد می توانند با مراجعه به سایت سامانه ثنا و ایجاد حساب کاربری برای دریافت خدمات مختلف مانند مشاهده ابلاغیه ها و اطلاعیه های قوه قضاییه و ... تنها با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور وارد حساب کاربری شخصی خود شده و خدمات مورد نظر را از طریق این سامانه دریافت کنند .

یکی دیگر از خدمات ویژه قوه قضائیه به مراجعین خود طراحی و ارائه نرم افزار ویژه تلفن همراه به منظور مشاهده ابلاغیه ثنا با موبایل و تلفن همراه شخصی خود می باشد که در این صورت افراد با دانلود و نصب این اپلیکیشن بر روی گوشیخود قادر به مشاهده اطلاعیه ها و ابلاغیه های مربوط به قوه قضائیه در هر ساعتی از شبانه روز می باشند ، لذا در ادامه به ارائه مطالبی در رابطه با نحوه مشاهده ابلاغیه با گوشی موبایل به صورت تصویری پرداخته شده است .




دانلود نرم برنامه مشاهده ابلاغیه با موبایل
به منظور دانلود برنامه نسخه مخصوص گوشی موبایل سامانه ثنا به سایت اصلی سامانه ثنا با آدرس eblagh.adliran.ir مراجعه کرده که با ورود به صفحه اصلی پیغامی مانند تصویر زیر برای شما نمایش داده می شود ، روی گزینه سوم آن که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است کلیک کنید . مانند تصویر زیر :









برای دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا با موبایل کلیک کنید .



دقت شود که این نرم افزار تنها برای سیستم عامل های اندروید موجود بوده و کاربرانی که دارای گوشی موبایل با سیستم عامل IOS و یا در ورژن های قدیمی هستند قادر به استفاده از این نرم افزار نخواهند و بود . همچنین لازم به ذکر است تنها افرادی که در سامانه ثنا ثبت نام به عمل آورده اند مجاز به نصب و دریافت خدمات این اپلیکیشن هستند .

بیشتر بخوانید: سایت ابلاغ قضائی




نصب برنامه ویژه مشاهده ابلاغیه با موبایل
همانطور که گفته شد برای مشاهده ابلاغیه ثنا با استفاده از موبایل تنها کافیست تا به سایت اصلی آن با نشانی eblagh.adliran.ir مراجعه و با طی کردن مراحل زیر اقدام به دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا و نصب آن بر روی تلفن همراه خود کنند . این مراحل عبارتند از :

 پس از دانلود نرم افزار مربوطه وارد صفحه ای می شوید که باید اطلاعات حساب کاربری خود را در آن وارد کرده و همچنین نوع شخص ( حقیقی و یا حقوقی ) را نیز مشخص کنید . مانند تصویر زیر :







  با کلیک کردن بر روی دکمه ورود کد امنیتی به شماره موبایلی که در هنگام ثبت نام در سامانه ثنا وارد کرده اید ارسال می گردد که باید در کادر مربوطه وارد کنید . مطابق تصویر زیر :







 در نهایت وارد حساب کاربری خود می شوید و باید از منو سمت چپ آن گزینه ابلاغیه های جدید را که با کادر قرمز رنگ مشخص شده است جهت مشاهده ابلاغیه ها و اطلاعیه های جدید که هنوز مطالعه نکرده اید انتخاب کنید . به تصویر زیر دقت کنید :









برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مشاهده ابلاغیه با موبایل در کانال تلگرام حقوقی دینا عضو شوید ، همچنین کارشناسان مرکز مشاوره دینا نیز آماده اند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی تلفنی دینا به سوالات شما عزیزان پیرامون مشاهده ابلاغیه با موبایل پاسخ دهند .

دز ادامه بخوانید: دانلود برنامه ورود به سامانه ثنا


سوالات متداول


1- به چند صورت می توان وارد سامانه ثنا شد ؟
برای ورود به این سامانه از دو روش استفاده از سایت و استفاده از اپلیکیشن می توان اقدام کرد که در متن مقاله به طور کامل توضیح داده شده است


2- نحوه ورود سامانه ثنا با استفاده از موبایل به چه صورت است ؟
برای این کار باید به سایت اصلی سامانه ثنا مراجعه کرد که مراحل آن به طور کامل در متن مقاله توضیح داده شده است


3- آیا افراد مقیم خارج از کشور مجاز به مشاهده ابلاغیه های خود از طریق سامانه ثنا می باشند ؟
  تنها افراد ساکن ایران مجاز به مشاهده ابلاغیه ثنا با موبایل می باشند که در متن مقاله به آن اشاره شده است

منبع : مشاهده ابلاغیه با موبایل
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/O4nL
نظرتان را بنویسید