دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400

ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyvagroup
مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در صورت موافقت وزارت علوم با برگزاری این مرحله، با انتشار دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400 در سایت خود ، لیست رشته ها و دانشگاه های دارای ظرفیت خالی را منتشر کرده و فرصت دوباره ای در اختیار متقاضیانی قرار می دهد که موفق به کسب نتیجه دلخواه نشدند .




پس از اعلام نتایج نهایی دکتری دانشگاه آزاد 1400، پذیرفته شدگان می توانند با توجه به جدول زمانبندی ارائه شده در اطلاعیه این دانشگاه جهت ثبت نام اینترنتی ( مقدماتی ) و ثبت نام حضوری در دانشگاه آزاد اقدام نمایند .

با اتمام مهلت ثبت نام این دسته از داوطلبان ، ظرفیت های باقی مانده در هر کدرشته محل محاسبه شده و به اطلاع وزارت علوم می رسد تا در صورت کسب مجوز با برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد، هم ظرفیت های خالی مانده تکمیل شود و هم فرصت دوباره ای به داوطلبانی که در هیچ دانشگاهی پذیرفته نشده یا از نتیجه خود راضی نیستند داده شود . در صورت برگزاری این مرحله در ادامه این مطلب لینک دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400 قرار داده می شود.



دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400
در گذشته در صورت برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری دانشگاه آزاد 1400، لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400 در مهر و یا آبان ماه در سایت azmoon.org قرار می گرفت. همچنین متقاضیان می توانستند در زمان تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد حداکثر 20 کدرشته محل را انتخاب نمایند.



در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400، لینک دانلود دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400 در این قسمت قرار داده می شود.



بیشتر بخوانید: راهنمای تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد






مشاوره تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400
در صورت موافقت با برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت مقطع دکتری ، دانشگاه های سراسری نیز به صورت مجزا از دانشگاه آزاد مراحل گفته شده ( بررسی ظرفیت های خالی مانده و اعلام آن به وزارت علوم ) را طی می کنند . سازمان سنجش نیز لیست رشته محل ها را به همراه ظرفیت پذیرششان در دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری اعلام کرده و از طریق سایت sanjesh.org منتشر خواهد کرد .

در صورت عدم برگزاری مرحله تکمیل ظرفیت دکتری در سال جاری ، داوطلبان می توانند با اطلاع از نحوه صحیح مطالعه و استفاده از منابع آزمون دکتری و همچنین برنامه ریزی دقیق و اصولی خود را برای آمادگی هرچه بهتر شرکت در کنکور دکتری ، آماده نموده و از مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا به وسیله مشاوره تحصیلی تلفنی کمک بگیرند .










به داوطلبان توصیه می کنیم با عضویت در کانال تلگرام دکتری تخصصی و صفحه اینستاگرام دکتری تخصصی هیوا از اخبار لحظه به لحظه پیرامون تکمیل ظرفیت دکتری 1400 برای هر دو دانشگاه سراسری و آزاد با خبر شوند. همچنین مشاوران مرکز مشاوره تحصیلی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم را در اختیار داوطلبان قرار دهند که برای ارتباط با این مشاوران می توانید از طریق خطوط تلفن ثابت با مرکز مشاوره تحصیلی هیوا تماس بگیرید.

در ادامه بخوانید: برنامه ریزی آزمون دکتری









سوالات متداول


1- در مرحله تکمیل ظرفیت دکترا دانشگاه آزاد امکان انتخاب چند انتخاب وجود دارد ؟
در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد احتمالا داوطلبان می توانند حداکثر 20 کدرشته محل را در فرم اینترنتی ثبت نام تکمیل ظرفیت این دانشگاه درج نمایند که جزئیات پیرامون انتخاب این رشته ها در متن مقاله ذکر شده است .




2- با وجود ادغام آزمون دکتری دانشگاه های سراسری و آزاد آیا مرحله تکمیل ظرفیت این دو دانشگاه نیز یکسان است ؟
خیر در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری ، داوطلبان دانشگاه آزاد در صورت داشتن شرایط لازم می توانند به صورت جداگانه انتخاب رشته کنند که شرایط لازم برای شرکت در این مرحله را در متن مقاله شرح داده ایم .




3- دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد از طریق چه سایتی منتشر خواهد شد ؟
در صورت برگزاری تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد ، این دفترچه احتمالا از طریق سایت مرکز سنجش و پذیرش منتشر خواهد شد که آدرس آن را در متن مقاله قرار داده ایم .

منبع : دفترچه تکمیل ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد 1400
ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/QpNG
نظرتان را بنویسید