دفترچه انتخاب رشته و نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی سراسری

دفترچه انتخاب رشته و نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی سراسری
ذخیره سازی
0
0
اشتراک‎گذاری
گزارش تخلف
heyva1

وزارت امور خارجه آمریکا به عنوان مجری برنامه مهاجرتی لاتاری، هر سال راهنمای شرکت در لاتاری شامل زمان و مهلت ثبت نام، فهرست کشورهای مجاز برای ثبت نام، شرایط ثبت نام کنندگان و سوالات متداول در خصوص این رویداد را منتشر کرده که علاقمندان با مطالعه دستورالعمل ثبت نام لاتاری 2024 می توانند خود را برای شرکت در آن آماده نمایند.

 

 

بسیاری از متقاضیان زندگی در آمریکا، شرکت در لاتاری گرین کارت ۲۰۲۴ را به عنوان روشی سریع و آسان برای به دست آوردن اقامت دائم این کشور انتخاب می نمایند. ثبت نام لاتاری هر سال در اوایل ماه اکتبر آغاز می شود و ثبت نام کنندگان می بایست با نهایت دقت فرم ثبت نام را تکمیل و عکسی مناسب را بارگذاری نمایند. 

وزارت خارجه آمریکا برای اطلاع رسانی و برطرف نمودن سوالات و شبهات در خصوص ثبت نام لاتاری، با فرارسیدن موعد ثبت نام لاتاری 2024، دستورالعمل ثبت نام را منتشر می کند. تمامی جزئیات ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ در این دستورالعمل یادداشت شده است. برای رفاه حال متقاضیان و کسب اطلاع از قوانین و شرایط ثبت نام، لینک دانلود دفترچه راهنما را قرار داده و نکات مهم دستور العمل ثبت نام لاتاری 2024 را شرح داده ایم.

 

دانلود دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

به داوطلبانی که در پی مهاجرت امریکا هستند پیشنهاد می کنیم ثبت نام لاتاری را از دست ندهند. لاتاری امریکا یا همان برگ برنده آمریکا می تواند به افراد کمک کند تا به دور از سختی های راه مهاجرت هایی نظیر تحصیلی و کاری و ... بتوانند امکان اقامت در آمریکا را به طور قانونی و ازطریق وزارت امور خارجه این کشور کسب نمایند.

 

وزارت امور خارجه آمریکا حدودا یک هفته قبل از شروع ثبت نام Lottery دستور العمل آن را از طریق سایت ثبت نام لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov منتشر و در اختیار علاقمندان قرار می دهد تا افراد با مطالعه این شیوه نامه پیش از انجام ثبت نام از نحوه و شرایط ثبت نام لاتاری مطلع گردند.

 

در حال حاضر شیوه نامه لاتاری 2024 منتشر نشده اما هر رساله تغییرات نه چندان زیادی را در دستورالعمل ثبت نام لاتاری شاهد هستیم به همین خاطر در ادامه دفترچه راهنمای ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ را قرار دادیم تا داوطلبان بتوانند با مطالعه آن از جزئیات مربوط به ثبت نام مطلع گردند.

 

 

برای دانلود دستورالعمل ثبت نام لاتاری کلیک کنید

 

هر سال داوطلبان زیادی هنگام ثبت نام لاتاری با خطاها و مشکلات بسیاری روبرو می شوند. برای اطلاع از نحوه رفع مشکل ثبت نام مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

بیشتر بخوانید: مشکل ثبت نام لاتاری آمریکا

 

 

جزئیات دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

دستورالعمل ثبت نام لاتاری نیز مانند سایر سیوه نامه های ثبت نام دارای یکسری نکات مهم در خصوص زمان، شرایط، نحوه ثبت نام لاتاری آمریکا و مراحل پذیرش لاتاری امریکا می باشد. در این قسمت مهم ترین نکاتی که در این شیوه نوشته شده و افراد هنگام ثبت نام حتما باید از آن مطلع باشند گفته شده که به شرح زیر می باشد:

 

در قرعه کشی لاتاری هر سال حدود 55,000 نفر از سراسر جهان برنده شده و می توانند گرین کارت امریکا را دریافت نمایند.

 

در قبال ثبت نام لاتاری افراد هزینه ای پرداخت نمی کنند به عبارتی ثبت نام لاتاری امریکا رایگان انجام می شود.

 

تنها داوطلبان واجد شرایط ثبت نام لاتاری در این قرعه کشی شرکت داده می شوند. این قرعه کشی توسط برنامه های کامپیوتری و به صورت الکترونیکی انجام می گیرد. یکی از این شرایط به شرح زیر می باشد:

 

کشورهایی که در 5 سال گذشته بیش از 50000 از نفر از بومیانش به امریکا مهاجرت کرده باشند از ثبت نام لاتاری 2024 محروم می باشند. این کشورها عبارتند از: بنگلادش، برزیل، کانادا، چین (از جمله هنگ کنگ)، کلمبیا، جمهوری دومینیکن، السالوادور، هائیتی، هندوراس، هند، جامائیکا، مکزیک، نیجریه، پاکستان، فیلیپین، کره جنوبی، بریتانیا (به جز ایرلند شمالی) و مناطق وابسته به آن، ونزوئلا و ویتنام. البته تبصره هایی وجود دارد که متولیدن این کشورها اجازه ثبت نا لاتاری داشته باشند.

بیشتر بخوانید: شرایط ثبت نام لاتاری آمریکا

در یکی از قسمت های این دستورالعمل در خصوص نحوه ثبت نام لاتاری و تکمیل فرم ثبت نام توضیحاتی ارائه شده است. توجه داشته باشید که فرم ثبت نام لاتاری آمریکا از طریق سایت ثبت نام لاتاری به نشانی dvprogram.state.gov در دسترس داوطلبان قرار گرفته و تکمیل آن برای همه رایگان است. متقاضیان می بایست در این فرم اطلاعات هویتی نظیر نام، تاریخ تولد و ملیت ، اطلاعات محل سکونت، میزان تحصیلات، اطلاعات تماس و اطلاعات همسر و فرزندان را در صورت دارا بودن وارد نمایند.

 

پس از اتمام مراحل ثبت نام سیستم به شما یک کد رهگیری می دهد که اطلاع از نتایج قرعه کشی لاتاری تنها با داشتن این کد امکان پذیر می باشد. افرادی که کدرهیگیر خود را دریافت کرده اما هنگام اعلام نتایج قرعه کشی لاتاری این کد را گم کردند از طریق سایت لاتاری می توانند اقدام به بازیابی کدرهگیری لاتاری خود نمایند.

 

ثبت نام در لاتاری آمریکا بدون داشتن برخی مدارک ممکن نیست که از مهمترین این مدارک می توان به پاسپورت دارای اعتبار و عکس فرد ثبت نام کننده و همراهان اشاره کرد. عکس لاتاری می بایست شرایطی که در دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴ توضیح داده شده را دارا باشد که برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید مقاله مدارک ثبت نام لاتاری آمریکا را مطالعه نمایید.

حتما بخوانید: مدارک لازم برای ثبت نام لاتاری

 

مشاوره دستورالعمل ثبت نام لاتاری ۲۰۲۴

بر طبق دستورالعمل ثبت نام لاتاری هر فرد در هر دوره تنها یکبار می تواند فرم ثبت نام Lottery 2024 را تکمیل کند و تکمیل کردن بیش از یک فرم ثبت نام نه تنها شانس افراد را برای برنده شدن بالا نمی برد بلکه باعث حذف شدن آنان از قرعه کشی می شود.

 

البته افراد متاهل می توانند هر کدام یک بار ثبت نام کرده و نام همسر خود را به عنوان همراه در فرم ثبت نام وارد نمایند که با این کار شانس برنده شدن آن ها در لاتاری دو برابر می شود. همین کار را اعضای خانواده نیز می توانند انجام دهند. به طور اگر خانواده ای دارای دو عضو می باشد با این روش هر یک دو شانس برنده شدن دارند.

 

در دستور العمل ثبت نام لاتاری معمولا زمان اعلام نتایح نیز گفته شده است، برای اطلاع از زمان اعلام نتایج لاتاری ۲۰۲۴ مطالعه مقاله زیر توصیه می گردد.

در ادامه بخوانید: زمان اعلام نتایج لاتاری آمریکا

 

 

 

 

کارشناسان سامانه مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا آماده اند تا اطلاعات لازم در خصوص دستورالعمل ثبت نام لاتاری 2024 را از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی هیوا در اختیار متقاضیان قرار دهند. همچنین پیشنهاد می کنیم برای اطلاع از تازه ترین اخبار مربوط به این حوزه عضو کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام هیوا باشید.



 

سوالات متداول

 

1- ✔️ چگونه می توان از جزئیات قوانین ثبت نام لاتاری اطلاع یافت؟

✔️ وزارت امور خارجه آمریکا دستورالعمل ثبت نام لاتاری سال جاری را منتشر کرده که نکات مهم آن را می توانید در متن مقاله مطالعه کنید.



 

2- ✔️ در دستورالعمل ثبت نام لاتاری آمریکا چه اطلاعاتی ارائه می شود؟

✔️ راهنمای شرکت در لاتاری شامل، زمان و مهلت ثبت نام ، فهرست کشورهای مجاز برای شرکت در لاتاری، شرایط ثبت نام کنندگان و سوالات متداول در خصوص این رویداد بوده که توضیحات کامل تر در متن مقاله موجود است.



 

3- ✔️ شرایط ثبت نام زوجین در ثبت نام لاتاری چگونه می باشد؟

✔️ طبق متن مقاله هر یک از زوجین می توانند به طور جداگانه ثبت نام کرده و نام همسر خود را به عنوان همراه در فرم ثبت نام وارد نمایند که به این ترتیب شانس برنده شدن متاهلان دو برابر می شود.

منبع : دفترچه انتخاب رشته و نام نویسی بر اساس سوابق تحصیلی سراسری

ShortURL as Linkp.ir
linkp.ir/owzL
نظرتان را بنویسید